AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #21 Skrevet 5. september 2021 ******Husmidd og husstøv. ****** Anonymkode: 7bbd7...96e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #22 Skrevet 5. september 2021 Jeg har det slik, det kom nærmest over natten og viste seg å være allergi. Men det tok lang tid å finne det ut fordi ingen trodde det kunne være det så ble ikke testet. I tillegg hjelper ikke allergi medisin, og jeg verken nyser eller klør eller renner fra nese eller øyne. Anonymkode: dcca9...8c6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #23 Skrevet 5. september 2021 Jeg har influensasymptomer hver eneste dag. Har ME. Anonymkode: 28f56...fd3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #24 Skrevet 5. september 2021 On 9/2/2021 at 5:23 PM, AnonymBruker said: Jeg gikk privat. Fastlegen tar bare vanlige blodprøver. Men privatlegen tar flere og andre typer blodprøver. I mitt tilfelle så hadde jeg både lavt vitamin d, vitamin B, påvist at jeg har hatt kyssesyken osv Brukt de siste dagen for å lese meg opp og begynt så smått å lagt om kostholdet. Jeg har det mye likt som deg, men ikke så ekstremt. Men kjenner på den sykdomsfølelsen (spesielt etter mye og hard trening). Fant ett program som faktisk Olympiatoppen har lagt ut. Det er ett treningsopplegg etter kyssesyken. Jeg var veldig slått ut da jeg var syk og tok ikke hensyn den gang, og mistenker at det er det som har gjort at jeg føler utmattelse nå i voksen alder Anonymkode: 90c3c...3c7 Dette er vel helt vanlige blodprøver som fastlegen kan ta? Vitamin D og B har de iallfall tatt på meg. Kyssesyke vet jeg når jeg hadde så det har ikke vært aktuelt for meg å sjekke men det kan de vel også sjekke hos fastlegen.. TS jeg synes du skal gå til fastlegen igjen. Forklar at du ikke tror det er psykisk fordi du hadde de fysiske symptomene først. Si at du ønsker at de iallfall undersøker deg. Jeg tenker og at du bør henvises til ØNH for allergitester osv, noen av symptomene kan lett være allergi bare (kjenner det igjen fra min allergi iallfall). Migrene kan man også få hjelp mot, det er mange medisiner du kan prøve. Anonymkode: 316d9...3af 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå