AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1 Del Skrevet 1. september 2021 Jeg møtte for litt siden en dame i et selskap som presenterte seg som Mæmmit. Er det et ekte navn? Anonymkode: 3c463...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 1. september 2021 #2 Del Skrevet 1. september 2021 (endret) Med mindre du ba om stavelsen, så tipper jeg at det var Mamet (alternativt Mammet), som uttales [ mam-it ] eller [ mæm-it ] avhengig av dialekten. Mamet brukes som både fornavn og etternavn, er et flerkjønnsnavn og har opprinnelse fra Eritrea, men det er flere store familier i både USA og India som har det som etternavn. Endret 1. september 2021 av Minya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 1. september 2021 #3 Del Skrevet 1. september 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg møtte for litt siden en dame i et selskap som presenterte seg som Mæmmit. Er det et ekte navn? Anonymkode: 3c463...a19 Du får håpe damen leser her, så får du svar 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå