AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #21 Del Skrevet 1. september 2021 Jeg har vært den kona. Måtte til sist gå, da det ikke var noe igjen for meg i forholdet, jeg var dypt ulykkelig. Jeg forstod jo hva som foregikk. Han møtte menn, også, men nektet å innrømme at der var noe annet enn «nysgjerrighet/ litt bi…» Jeg ble sittende igjen med «skylda» for å ha gått fra en «flott mann, og god far»! Vær real og gå, vær så snill. Du ødelegger både deg og henne med dette. Anonymkode: cca85...6c2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #22 Del Skrevet 1. september 2021 Jeg tror mange tar avgjørelser litt på autopilot i ungdommen og lar seg lede dit det er minst motstand. Så blir man eldre og det er litt nå eller aldri. Uten sammenligning forøvrig, jeg ble skilt fra en mann som tilsynelatende likte meg veldig godt i ungdommen men som seinere gikk fra meg og dessuten fikk en helt annen smak innen damer. Det var et vondt brudd, men det hadde vært vondere å fortsette med en mann som ikke lenger så meg som drømmekjæresten. Og jeg er motsatt nå sammen med en mann som sa at han likte konvensjonelle damer men ikke helt skjønte hvorfor han var frustrert og uten lyst til å slå seg til ro, før han møtte meg som oppfylte alle hans hemmelige drømmer- og vi møttes jo fordi eksen min lot meg gå. Du har ikke vært helt ærlig før. Men nå er du veldig lite sannferdig. Vær ærlig mot henne. Gjør ting ryddig. Ta vare på barna oppi dette. Anonymkode: 4150b...5ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinnenavn Skrevet 2. september 2021 #23 Del Skrevet 2. september 2021 (endret) Du er homofil. Du vet det nå og jo før du er ærlig ovenfor deg selv og din kone, jo bedre. Hun har bedre muligheter til å finne seg en ny partner nå, enn om 10 år til. Alternativet er at du fortsetter å være utro og det vil komme for en dag og såre henne enda mer. Hun kommer til å føle seg sveket, men du må stå i det og forklare henne når hun er klar. Det blir nok vondt for deg, men du er forberedt. For henne blir alt dette et stort sjokk. Om hun ikke innerst inne vet det allikevel. Hun trenger nok tid på å fordøye alt. Du vil få motstand og kanskje støtte fra uventede hold. Det kommer til å gå bra, til slutt. Både med deg, henne og barna. Vis barna dine at det er viktig å tørre å være seg selv. Vis deg selv at du er et ærlig menneske og vis din kone at du er glad i henne og ikke vil henne noe vondt, selv om du er nødt til å gå ut av ekteskapet som ikke lengre er rett for dere. Endret 2. september 2021 av Kvinnenavn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #24 Del Skrevet 3. september 2021 TS her. wow.. tusen takk for hjelpen!! det her var.. overveldende. Jeg har faktisk blitt så overasket over svarene deres at det har fått meg til å gråte. Både over situasjonen, men også forståelsen og omsorgen dere gir. Det gir meg utrolig mye og faktisk nok mot til å gå videre med dette! Jeg har tatt det opp med psykologen og det var veldig sterkt og lese dere som sier at jeg ikke har løyet fordi jeg ikke har forstått, men at jeg nå vet og burde gjøre noe med det. Utrolig hvor sterkt et slik budskap er. Men det er vel sannheten. Nå håper jeg iallefall at jeg tør å gjøre dette snart. Redd for at jeg bare plumper ut noe dumt plutselig. Har vurdert å sende min kone en sms/mail og fortelle litt også å kanskje linke til denne tråden. Men vil aller helst gjøre det ansikt til ansikt. Jeg vet at hun selv ikke har noe imot homofile og har flere bekjente som selv er homofil. Men så er det en annen greie når din egen mann selv viser seg å være homofil. Men dere har helt rett og jeg må bare tørre å stå i det. Vi får prøve å finne veien mens vi gjør dette, og den vil kanskje bli glatt, bratt, svingete og humpete, men jeg fortjener faktisk å leve det livet som er ment for meg. Så var det bare å ta det opp med min kone og barn og familie og venner. Får bare ta et riktig steg av gangen først iallefall og det er mkin kone! Igjen, tusen takk for all hjelp. Dere aner ikke hvordan dere har vært til hjelp. Jeg tror bare det å skrive denne tråden var et stort steg i å ville fri meg selv for den jeg er. Anonymkode: 04c4f...16b 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pink91 Skrevet 3. september 2021 #25 Del Skrevet 3. september 2021 Gå og bli lykkelig. Det du driver med bak ryggen hennes er utroskap og gjett om jeg ville visst om jeg var henne! Jeg ønsker deg alt godt, men sørg for at du gjør det riktig denne gang - en gang for alle. Lykke til! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #26 Del Skrevet 23. september 2021 Det har skjedd mye i september. Jeg har nå fortalt min kone om dette. Hun tok det greit. Det gikk opp og ned for henne, men nå som hun ser tilbake så er hun glad for at jeg aldri har vært utro. Jeg fortalte om cahttingen med menn.... Hun forstår. Hun har blitt veldig nær meg i det siste. Hun fortalte faktisk at hun hadde planer om å forlate meg, men at hun var rådvill. Hun er nå evig takknemmelig for at jeg stod frem og hun syns vi fikk en fin avslutning for oss i forholdet. Jeg er ganske sikker på at vi kommer til å fortsette som venner. Vi stresser ikke med å skilles eller noe. Tar ting i et veldig rolig tempo. Det går fortsatt veldig opp og ned, men veldig glad for at dere gjorde slik at jeg innså at jeg måtte komme ut for min kone. Det er en start iallefall. ts Anonymkode: 04c4f...16b 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 23. september 2021 #27 Del Skrevet 23. september 2021 Har ikke lest tråden. Det verste er at du svikter deg selv. Ja. Du svikter konen. På flere måter. Hun kunne fått muligheten til å finne et annet menneske. Du svikter deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #28 Del Skrevet 23. september 2021 Helene skrev (41 minutter siden): Har ikke lest tråden. Det verste er at du svikter deg selv. Ja. Du svikter konen. På flere måter. Hun kunne fått muligheten til å finne et annet menneske. Du svikter deg selv. Du burde kanskje lest hele tråden 😏 Anonymkode: 0ed36...3a7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 23. september 2021 #29 Del Skrevet 23. september 2021 Lest hele tråden nå. Mener fortsatt at ts svikter seg selv. Mener at ts har behov, eller en rett på eget liv. Han har funnet ut av ting etterhvert. Jeg støtter ts. Synes han er et godt reflektert menneske. Han oppsøker hjelp. Han prøver å finne svar. Tror han er et godt menneske. Bare vær ærlig. Med deg selv og konen. Ikke vent til barna blir 18. det er tull. Ta tak i livet ditt nå. Tøffe tak, men nødvendig. Heier på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 23. september 2021 #30 Del Skrevet 23. september 2021 Om du er homofil så er ikke det noe du finner ut når du er 40,, Jo fortere du deler dette med din kone jo bedre. Jeg hadde blitt så sint om mannen jeg valgte å dele livet med å få barn med hadde vist seg å være homofil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #31 Del Skrevet 23. september 2021 Adara skrev (9 minutter siden): Om du er homofil så er ikke det noe du finner ut når du er 40,, Jo fortere du deler dette med din kone jo bedre. Jeg hadde blitt så sint om mannen jeg valgte å dele livet med å få barn med hadde vist seg å være homofil. Les hele tråden... Anonymkode: 55eed...fe6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinnenavn Skrevet 23. september 2021 #32 Del Skrevet 23. september 2021 Dere må lese den siste oppdateringen til ts. Han har jo fortalt konen alt. Kjære Ts, så modig du er! Godt hun tok det så greit og at dere ser ut til å kunne være venner. Nå kan du begynne å tenke på å leve for deg selv. Bra levert 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #33 Del Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det har skjedd mye i september. Jeg har nå fortalt min kone om dette. Hun tok det greit. Det gikk opp og ned for henne, men nå som hun ser tilbake så er hun glad for at jeg aldri har vært utro. Jeg fortalte om cahttingen med menn.... Hun forstår. Hun har blitt veldig nær meg i det siste. Hun fortalte faktisk at hun hadde planer om å forlate meg, men at hun var rådvill. Hun er nå evig takknemmelig for at jeg stod frem og hun syns vi fikk en fin avslutning for oss i forholdet. Jeg er ganske sikker på at vi kommer til å fortsette som venner. Vi stresser ikke med å skilles eller noe. Tar ting i et veldig rolig tempo. Det går fortsatt veldig opp og ned, men veldig glad for at dere gjorde slik at jeg innså at jeg måtte komme ut for min kone. Det er en start iallefall. ts Anonymkode: 04c4f...16b Så utrolig godt å lese 🥰 jeg ønsker deg og dine et fantastisk liv videre. Stå på 😄 Anonymkode: 55eed...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #34 Del Skrevet 24. september 2021 Adara skrev (7 timer siden): Om du er homofil så er ikke det noe du finner ut når du er 40,, Jo fortere du deler dette med din kone jo bedre. Jeg hadde blitt så sint om mannen jeg valgte å dele livet med å få barn med hadde vist seg å være homofil. Vel, glad jeg har et forståelsesfullt menneske som kone og ikke deg. Jeg har fått et annet liv og det har mine kone også - uten å være bitter. ts Anonymkode: 04c4f...16b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #35 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så utrolig godt å lese 🥰 jeg ønsker deg og dine et fantastisk liv videre. Stå på 😄 Anonymkode: 55eed...fe6 Takk! Det varmer 🥰 Jeg føler meg 100 kg lettere! Jeg har fått et nytt liv og det er så verdt det! Anonymkode: 04c4f...16b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 24. september 2021 #36 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Vel, glad jeg har et forståelsesfullt menneske som kone og ikke deg. Jeg har fått et annet liv og det har mine kone også - uten å være bitter. ts Anonymkode: 04c4f...16b Det er kjempeimponerende, er jo tross alt halve livet hennes. Men hun hadde vel tenkt en stund på å gå, og det er jo litt det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #37 Del Skrevet 4. april 2022 Det har heldigvis gått bedre! Anonymkode: 04c4f...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #38 Del Skrevet 4. april 2022 For å være ærlig så tror jeg ikke på bifil. Hadde min mann kommet og sagt han var bifil hadde jeg bare ventet på resten; at han nok egentlig var homofil. Rimi-Hagen var vel også «bifil» til å begynne med? 😉 Anonymkode: bc052...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #39 Del Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For å være ærlig så tror jeg ikke på bifil. Hadde min mann kommet og sagt han var bifil hadde jeg bare ventet på resten; at han nok egentlig var homofil. Rimi-Hagen var vel også «bifil» til å begynne med? 😉 Anonymkode: bc052...e8e Tosk. Bifili er en fullstendig legitim legning. Hva du tror på og ikke tror på er fullstendig irrelevant. Det er fullt mulig å forelske seg i og tiltrekkes begge kjønn uten å komme ut som lesbisk eller homofil etter en stund. Hilsen bifil. Anonymkode: 0fa3d...367 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #40 Del Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Tosk. Bifili er en fullstendig legitim legning. Hva du tror på og ikke tror på er fullstendig irrelevant. Det er fullt mulig å forelske seg i og tiltrekkes begge kjønn uten å komme ut som lesbisk eller homofil etter en stund. Hilsen bifil. Anonymkode: 0fa3d...367 Helt enig. Det er forresten sånn at folk som ikke tror noen kan være bifile, tenker at menn egentlig er homofile og kvinner er egentlig heterofile. Arrogant og trangsynt. Anonymkode: dcec1...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå