angara Skrevet 17. november 2021 #161 Del Skrevet 17. november 2021 29_j skrev (16 timer siden): Virker som hun har opplevd noe tidligere i livet sitt vi verken vet eller skal spekulere i. Veldig enig i det du sier. Det er åpenbart at hun trenger å stole på personer. Jeg er ingen psykolog, men såpass har jeg skjønt at det muligens ligger et tidligere svik bak. Jeg tror ikke det nødvendigvis trenger å være noe slikt. Folk er forskjellige. T er generelt ikke glad i intimitet. Hun har aldri vært på date, aldri vært sammen med noen. Trenger ikke ligge et svik el traume bak. Tipper hun har blitt presset/overtalt til å melde seg på, men er veldig ukomfortabel med slike situasjoner. Sivert virker til å være en god match, men når T endelig åpnet seg og fortalte åpent om at hun hadde problemer med nærhet, så kom han med arma rundt ryggen hennes likevel, og jeg tenkte bare nei, nei, nei. Tipper de kunne fått det fint sammen, men da må han akseptere et forhold på hennes premisser. Det verste er å pushe, jeg kjenner meg igjen i Tina, og det hjelper ikke hvor hyggelig personen er så lenge han pusher henne med intimiteten før hun er klar. Da vil man bare vekk. Jeg ble overrasket over Stefans valg. Han valgte bort den jeg trodde kom til å vinne... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 17. november 2021 #162 Del Skrevet 17. november 2021 angara skrev (6 timer siden): Jeg tror ikke det nødvendigvis trenger å være noe slikt. Folk er forskjellige. T er generelt ikke glad i intimitet. Hun har aldri vært på date, aldri vært sammen med noen. Trenger ikke ligge et svik el traume bak. Tipper hun har blitt presset/overtalt til å melde seg på, men er veldig ukomfortabel med slike situasjoner. Sivert virker til å være en god match, men når T endelig åpnet seg og fortalte åpent om at hun hadde problemer med nærhet, så kom han med arma rundt ryggen hennes likevel, og jeg tenkte bare nei, nei, nei. Tipper de kunne fått det fint sammen, men da må han akseptere et forhold på hennes premisser. Det verste er å pushe, jeg kjenner meg igjen i Tina, og det hjelper ikke hvor hyggelig personen er så lenge han pusher henne med intimiteten før hun er klar. Da vil man bare vekk. Jeg ble overrasket over Stefans valg. Han valgte bort den jeg trodde kom til å vinne... Jeg ble også overrasket over valget. Kanskje ble hun FOR interessert? Hun virket kanskje som hun sa fra seg alt av egen vilje. Hvis det blir sånn "Du kan velge mat, du er viktigst. Du kan velge film, jeg liker det du liker. Jeg gjør alt du sier, jeg gjør alt du vil" så er det begrenset hvor givende det blir i lengden. Sier ikke at hun er sånn, men hun virket kanskje litt FOR interessert og selvoppofrende. Han virker mer likestilt med de andre to. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mykemule Skrevet 17. november 2021 #163 Del Skrevet 17. november 2021 Etter å ha sett forrige episode må jeg si at jeg håper TV2 har et godt støtteapparat rundt deltakerne, både underveis og i ettertid. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 17. november 2021 #164 Del Skrevet 17. november 2021 Kjenner jeg har fått litt hjerte for Sivert. Han virker som en tvers gjennom fin fyr🥰 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann12345 Skrevet 17. november 2021 #165 Del Skrevet 17. november 2021 (endret) Så, hvordan er Jørn på skjermen? Har ikke sett årets sesong, men jeg vet han er med. Endret 17. november 2021 av Heisann12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 17. november 2021 #166 Del Skrevet 17. november 2021 Heisann12345 skrev (5 minutter siden): Så, hvordan er Jørn på skjermen? Har ikke sett årets sesong, men jeg vet han er med. Han gjør en meget god figur. Han står i "finalen" til uka:) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 18. november 2021 #167 Del Skrevet 18. november 2021 Heisann12345 skrev (1 time siden): Så, hvordan er Jørn på skjermen? Har ikke sett årets sesong, men jeg vet han er med. Hvem er Jørn nå igjen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellinl Skrevet 18. november 2021 #168 Del Skrevet 18. november 2021 Tuttifrutt skrev (13 minutter siden): Hvem er Jørn nå igjen? Feieren til Tina. Han med briller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellinl Skrevet 18. november 2021 #169 Del Skrevet 18. november 2021 Ellinl skrev (Akkurat nå): Feieren til Tina. Han med briller *frier skulle det stå😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 18. november 2021 #170 Del Skrevet 18. november 2021 Ellinl skrev (19 minutter siden): *frier skulle det stå😅 Ååh, han kjekke? Han virker jo så normal. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 18. november 2021 #171 Del Skrevet 18. november 2021 Ryddet for spekulasjon. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 18. november 2021 #172 Del Skrevet 18. november 2021 10 hours ago, Hannah80 said: Kjenner jeg har fått litt hjerte for Sivert. Han virker som en tvers gjennom fin fyr🥰 Enig, han er min favoritt ❤️ Usikker på om Tina klarer å få det til med noen i det hele tatt, så følelsesmessig avstumpet som hun er. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 22. november 2021 #173 Del Skrevet 22. november 2021 (endret) Spoiler Tror Tina valgte bort Sivert siden han var så sikker på følelsene sine overfor henne.. Hun føler seg nok ikke helt klar for så seriøst som han ønsket. Jørn var litt mer trygt valg, siden han ikke var forelska osv. Da får hun mer tid, og føler sikkert ikke at hun må gå inn i et forhold med en gang. De er på mer likt plan med at de begge må finne ut av ting. Skriver om valget til Tina, ikke les hvis du ikke vil vite hvem hun valgte. Endret 22. november 2021 av Prelunia 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 22. november 2021 #174 Del Skrevet 22. november 2021 Spent på om det blir noen varige par denne gangen. Stefan og Ole-Johan får store problemer med å velge ser det ut som 😅 Fint å se Tina litt mer avslappet etter valget. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 22. november 2021 #175 Del Skrevet 22. november 2021 snute skrev (19 minutter siden): Spent på om det blir noen varige par denne gangen. Stefan og Ole-Johan får store problemer med å velge ser det ut som 😅 Fint å se Tina litt mer avslappet etter valget. Ja, de kjører virkelig på med begge frierne 😅 Tror ikke jeg har sett noen bønder som har kjørt så på med flere 🤷♀️ ikke som jeg kan huske i hvert fall. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 22. november 2021 #176 Del Skrevet 22. november 2021 snute skrev (1 time siden): Spent på om det blir noen varige par denne gangen. Stefan og Ole-Johan får store problemer med å velge ser det ut som 😅 Fint å se Tina litt mer avslappet etter valget. Ja, hun var jo ikke redd for å klemme eller holde hender, hun såg fornøyd ut☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mykemule Skrevet 22. november 2021 #177 Del Skrevet 22. november 2021 Spoiler Virker som Ragne og Sebastian er sammen fortsatt iflg denne artikkelen der Oline sier "Så lenge han er sammen med en annen frier, så blir det nok ikke noe vennskap. Det blir nok litt unaturlig. Men han er snill fyr, det er ikke noe å si på, legger hun til."https://www.tv2.no/underholdning/14375889/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 22. november 2021 #178 Del Skrevet 22. november 2021 Oline💗🥺 Selv om jeg føler hun fortjener noen bedre.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 22. november 2021 #179 Del Skrevet 22. november 2021 Smurfii skrev (7 minutter siden): Oline💗🥺 Selv om jeg føler hun fortjener noen bedre.. Eeeeenig! Fatter ikke at han valgte bort henne! ❤️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 22. november 2021 #180 Del Skrevet 22. november 2021 (endret) Heartland skrev (1 time siden): Eeeeenig! Fatter ikke at han valgte bort henne! ❤️ Det var da tydelig gjennom mange episoder hvem han kom til å velge. Endret 22. november 2021 av Klink 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå