AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #61 Del Skrevet 1. september 2021 Her er det noen som har gjort noe tilsvarende, veldig interessant: Ei dame skal prøve å være en mann som er ganske kjekk, men blir selvfølgelig fullstendig knust og demoralisert etter noen dager når hun finner ut hvor håpløst det er. Problemet til kvinner er selvfølgelig at alle vil ha den samme 5% av "kremen", og man trenger ikke å være rakettforsker for å skjønne hva resultatet blir. Sorry altså, men jeg klarer ikke å tro på noen av disse femcel-mytene om at det er umulig å skaffe seg en fast partner om man senker lista til et realistisk nivå og ikke utelukkende går etter de veldig få aller peneste guttene. Alle data sier det motsatte... Selvfølgelig finnes det sikkert en og annen jente der ute som helt mangler sosiale antenner eller er veldig lite pen og dermed blir unngått, men er man en noenlunde "normal" kvinne skal det i alle fall ikke være noe problem å få en fast partner, selv om man kanskje ikke blir gift med barn på første forsøk... Anonymkode: 9e9e2...129 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #62 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja jøss 😂 Det finnes ingen mennesker i verden som får mer hat Anonymkode: ce865...e34 Denne. I hvilken verden får incels masse sympati og empati? Om noe er kanskje denne gruppen som blir hata mest på. Jenter og kvinner har gjerne et større nettverk og støtteapparat. I tillegg til at kvinner gjerne er flinkere til å prate og jobbe seg gjennom følelser. Om en mann går gjennom brudd med en dame er ofte typen reaksjon "driti deg ut nå? ". Det kan tilogmed være noe enkelte synes er morsomt. Kvinnen derimot får masse støtte og trøstende ord. Om en mann lever i ufrivillig sølibat som incel blir han regna som en taper i livet, ensom, sosialt klønete og blir sett ned på. Anonymkode: c9a80...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #63 Del Skrevet 1. september 2021 De som ikke tror på at incels får empati gå å se på incel Jørgen sine artikler og hans og familien facebook. Anonymkode: 3af32...e5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #64 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): De som ikke tror på at incels får empati gå å se på incel Jørgen sine artikler og hans og familien facebook. Anonymkode: 3af32...e5d Vet du hvem GreenTea er? Anonymkode: 624d3...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #65 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): De som ikke tror på at incels får empati gå å se på incel Jørgen sine artikler og hans og familien facebook. Anonymkode: 3af32...e5d Dette er en person. Unntaket bekrefter ikke regelen. Anonymkode: c9a80...dad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #66 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): 26 år. Aldri hatt kjæreste. Menn går veldig fort lei meg. ( Selv om jeg føler meg som både empatisk og snill:) Har noen venninner men de bor langt unna. Har unngått å feire bursdagen min etter barneskolen, i redsel for at det skal komme for få i bursdagen og at de få venninene jeg har skal tenke rart om meg. Jeg har ingen gjeng jeg kan feste med. Ble kjørt på russefest da jeg var russ med en flaske sprit. Hadde ingen og mingle med så jeg gikk rundt alene på tryvann. ( ble kjørt opp av mamma) Var ikke på russebuss eller gjorde en eneste knute. For å komme meg litt ut i helgene gikk jeg ut alene og drakk meg full. Hvis en gutt spurte om jeg var alene , sa jeg at jeg var ute med noen venner men de var på et annet utested. Var for flaut for meg å inrømme at jeg var ute alene. Jeg er ikke flink når det kommer til menn. Men er ikke jomfru. Jeg har hatt sex med ca 25 forskjellige, men de går fort lei meg. Føler jeg ikke har nok å gi. Prøvd meg på mange forskjellige vitser , men de ler sjeldent av dem. Blir som regel ghostet etter en periode. Får ofte beskjed om at jeg bare " jatter med" og ikke har egne meninger. Ser folk rundt meg stifter familie , mens jeg bare sitter her. Både venneløs og kjæresteløs. Hver eneste helg i 2020-21 har jeg sitti i sofaen og sett serier. Er jeg en incel ? Anonymkode: 491f4...73b You can't make this shit up....Take notes! Anonymkode: deda1...7e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #67 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): You can't make this shit up....Take notes! Anonymkode: deda1...7e2 hæ? Anonymkode: 491f4...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #68 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): hæ? Anonymkode: 491f4...73b Han er en incel som har sett på Kevin Samuels-videoer på youtube. Det er der den frasen kommer fra. Han siterer bare noe han har hørt hundre ganger før, etter å ha sett over hundre av de Kevin Samuels-videoene. Anonymkode: 624d3...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #69 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): You can't make this shit up....Take notes! Anonymkode: deda1...7e2 Bare «Hva er galt med folk? Hva gjør jeg feil? Hvorfor vil ingen ha meg????» Også leser man det der på slutten 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡 You can't make this shit up... I'm only going to say one thing MGTOW!!! Anonymkode: deda1...7e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 1. september 2021 #70 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (På 31.8.2021 den 20.23): 26 år. Aldri hatt kjæreste. Menn går veldig fort lei meg. Mener du det kommer av at samfunnet er endret seg slik at de verdiene du kan bringe til et forhold, empati, og avkom ikke lenger etterspørs og at menn kun etterspør kvinner som er pene og aksepterer anal? Hvis ikke, er du ikke incel. Incel mener at grunnen til at de ikke fungerer i samfunnet , ikke kommer fordi DE er ute av stand til å spille inn i reglene en relasjon skaper, men at samfunnet skulle hatt biologisk gitte holdninger som reflekterte at menn som gruppe har en funksjon. De måler seg opp mot andre og konkluderer med at de er dårligere enn andre på ting de bryr seg om, basert på at de tror biologi er en rasjonell og bevist prosess. Så i stedet for å fokusere på de reelle biologiske prosessene som krever massive møter og interaksjon, forventer de at det finnes enkelt-løsninger som "rik", "pen", "stor pikk" og "suksess" som er ensbetydning med tiltrekning. Og som de så kan feile på. Jeg har sett "Incel" - menn ha reelle relasjoner som de selv har ødelagt, fordi de ikke forstår hvordan sosial interaksjon fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #71 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Han er en incel som har sett på Kevin Samuels-videoer på youtube. Det er der den frasen kommer fra. Han siterer bare noe han har hørt hundre ganger før, etter å ha sett over hundre av de Kevin Samuels-videoene. Anonymkode: 624d3...326 Han er en incel på grunn av han har sett på en video? Jøss man lærer noe nytt hverdag gitt... Du høres ut som en person som er veldig flink til å ha "behagelige samtaler" med folk. Man trenger ikke å anklage folk for ting man ikke vet om de er eller ikke bare fordi, de kommer med en komentar som ikke er helt passende til seg selv. Anonymkode: deda1...7e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #72 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han er en incel på grunn av han har sett på en video? Anonymkode: deda1...7e2 Nei. Les igjen. AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er en incel som har sett på Kevin Samuels-videoer på youtube. Anonymkode: 624d3...326 Det står ikke, "fordi", det står bare at han er en incel og han har sett på videoer på youtube. Les igjen. Igjen. Og igjen. Så leser du setningen nok en gang. Si i fra hvis du fortsatt har problemer med å forstå hva det står der. Anonymkode: 624d3...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #73 Del Skrevet 1. september 2021 TS vanner ut incelbegrepet. Jeg ble dømt til å ikke være bra nok allerede på ungdomsskolen egt. Det er incel. Og selvsagt klarer ingen kvinner å tenke for seg selv. Og derfor er jeg jomfru som 21 åring. Anonymkode: bd32e...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #74 Del Skrevet 2. september 2021 For de som sier at menn ikke hater kvinners natur bare se på kommentarene her. Ironien er at modellen hadde også sett ut som en "ti-årig" gutt uten implantatene. Menn liker opererte kvinner. Jo mer operert jo bedre. https://www.barstoolsports.com/blog/3381348/gwen-singer-is-nowhere-near-gwen-stefanis-level-and-gavin-rossdale-needs-to-get-his-shit-together-asap Anonymkode: 3af32...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #75 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For de som sier at menn ikke hater kvinners natur bare se på kommentarene her. Ironien er at modellen hadde også sett ut som en "ti-årig" gutt uten implantatene. Menn liker opererte kvinner. Jo mer operert jo bedre. https://www.barstoolsports.com/blog/3381348/gwen-singer-is-nowhere-near-gwen-stefanis-level-and-gavin-rossdale-needs-to-get-his-shit-together-asap Anonymkode: 3af32...e5d Hadde du vært ei kvinne som hengte i disse ppd/ppf-gruppene, eller til og med bpf-gruppene, så ville du ha visst hvem GreenTea er. Da hadde du også svart på spørsmålet om du visste hvem hun er. Det gjør du ikke. Du aner ikke hvem det er. Du er ikke en kvinne som henger i disse gruppene. Da er det en helt annen grunn til at du bruker ppd/bpf-begreper. Det er fordi du er en ikke-kvinnelig incel. Mest sannsynligvis bp-fyr. Du håper på å spre hat og forakt mot kvinner på denne måten. Anonymkode: 624d3...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #76 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde du vært ei kvinne som hengte i disse ppd/ppf-gruppene, eller til og med bpf-gruppene, så ville du ha visst hvem GreenTea er. Da hadde du også svart på spørsmålet om du visste hvem hun er. Det gjør du ikke. Du aner ikke hvem det er. Du er ikke en kvinne som henger i disse gruppene. Da er det en helt annen grunn til at du bruker ppd/bpf-begreper. Det er fordi du er en ikke-kvinnelig incel. Mest sannsynligvis bp-fyr. Du håper på å spre hat og forakt mot kvinner på denne måten. Anonymkode: 624d3...326 Prøvde å google diverse kombinasjoner av "greentea" og "ppd" etc. men skjønner fortsatt ikke hva du snakker om. Vil du dele? Anonymkode: 9e9e2...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #77 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hadde du vært ei kvinne som hengte i disse ppd/ppf-gruppene, eller til og med bpf-gruppene, så ville du ha visst hvem GreenTea er. Da hadde du også svart på spørsmålet om du visste hvem hun er. Det gjør du ikke. Du aner ikke hvem det er. Du er ikke en kvinne som henger i disse gruppene. Da er det en helt annen grunn til at du bruker ppd/bpf-begreper. Det er fordi du er en ikke-kvinnelig incel. Mest sannsynligvis bp-fyr. Du håper på å spre hat og forakt mot kvinner på denne måten. Anonymkode: 624d3...326 Hahahaha Anonymkode: 3af32...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #78 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Prøvde å google diverse kombinasjoner av "greentea" og "ppd" etc. men skjønner fortsatt ikke hva du snakker om. Vil du dele? Anonymkode: 9e9e2...129 Slikt kan ikke googles Anonymkode: 3af32...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå