Bamseklemmer Skrevet 1. september 2021 #41 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hun drikker seg full (på sprit?). Edru har hun ikke knekt koden, og derfor gidder guttene/mennene ikke mer enn det ene ligget. Jeg synes hovedinnlegget er trist. Ts bør roe ned på alkoholen, og øve seg på å være sosial, helt edru. Hovedfokuset bør være å få en venn, ikke sex. Alle fortjener å ha minst en god venn. Anonymkode: 150b9...041 Tror nok du også har drukket hvis du var like ensom som TS... Ensomheten kan faktisk ta knekken på mennesker, og hvor ble det av omsorgen til disse gjevngamle venninnene? Ser de ikke hva som skjer? er det ingen som bryr seg lengre? Nei, dette ser ikke unge kvinner som bare tenker på seg selv og er en del av en gjeng... TS er blitt en pest og plage bare for at hun er anneledes enn andre. Av det jeg leser bor hun litt avsides til, og er derfor noe sjenert av natur. Ikke rart hun er redd for at ingen kommer på bursdager, når skuffelsen kan bli større enn glede. Slik er det for mange unge kvinner og menn som bor i utkantstrøk. Du TS, har du ikke bil så du har muligheter å treffe andre? Hva med skolegang og evt jobb der du bor? Ser du i det heletatt noen fremtid der du bor? Jeg tror et miljøskifte hadde vært best for deg akkurat nå... Jeg synes bare det er så trist at du skal bruke ungdomstiden din, med å være lei deg, uten venner og bare se på serier i helgene. Hadde jeg vært "Moren" din hadde jeg nok sett hva du sliter med... Hva sier hun om situasjonen din? Hadde jeg vært "kjæresten" din hadde jeg nok tatt et oppgjør med dine potensielle venninner. Sikkert også ledd av vitsene dine, så tørr tror jeg ikke vitsene dine er. Man kan godt være sosial selv om man er introvert, man blir bare litt mindre synlig... men man kan også være en fantastisk venn, ikke alle som liker skravling 24/7😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #42 Del Skrevet 1. september 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Noen sa «ta en som aldri har fått sex». Det gjør vel ts sikkert gjerne, om de to passer sammen og kan bli venner, kjærester og få det godt! Men står de i kø for ts, tror du? Ts kan vel stille seg i kø selv? Det er jo det som er skummelt, men disse mennene går ikke rundt og sjekker opp damer i baren. Anonymkode: ce865...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #43 Del Skrevet 1. september 2021 Anonymkode: c5dcc...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MettaSutta Skrevet 1. september 2021 #44 Del Skrevet 1. september 2021 (endret) 12 hours ago, AnonymBruker said: 26 år. Aldri hatt kjæreste. Menn går veldig fort lei meg. ( Selv om jeg føler meg som både empatisk og snill:) Har noen venninner men de bor langt unna. Har unngått å feire bursdagen min etter barneskolen, i redsel for at det skal komme for få i bursdagen og at de få venninene jeg har skal tenke rart om meg. Jeg har ingen gjeng jeg kan feste med. Ble kjørt på russefest da jeg var russ med en flaske sprit. Hadde ingen og mingle med så jeg gikk rundt alene på tryvann. ( ble kjørt opp av mamma) Var ikke på russebuss eller gjorde en eneste knute. For å komme meg litt ut i helgene gikk jeg ut alene og drakk meg full. Hvis en gutt spurte om jeg var alene , sa jeg at jeg var ute med noen venner men de var på et annet utested. Var for flaut for meg å inrømme at jeg var ute alene. Jeg er ikke flink når det kommer til menn. Men er ikke jomfru. Jeg har hatt sex med ca 25 forskjellige, men de går fort lei meg. Føler jeg ikke har nok å gi. Prøvd meg på mange forskjellige vitser , men de ler sjeldent av dem. Blir som regel ghostet etter en periode. Får ofte beskjed om at jeg bare " jatter med" og ikke har egne meninger. Ser folk rundt meg stifter familie , mens jeg bare sitter her. Både venneløs og kjæresteløs. Hver eneste helg i 2020-21 har jeg sitti i sofaen og sett serier. Er jeg en incel ? Anonymkode: 491f4...73b "Får ofte beskjed om at jeg bare " jatter med" og ikke har egne meninger." Så du burde heller utvikle deg selv i forhold hva du mener om forskjellige ting i verden. Les og lær, følg nyheten, bla igjennom reddit, youtube, facebook, eller annet. Der er det alltid mye perspektiver på forskjellige saker, og du kan reflektere rundt hva det er du selv mener, slik at du har noe interessant å bringe ut i samtaler med menn. Ellers enn det får jeg et svakt inntrykk at du bekymrer deg veldig, og at du kanskje ubevisst bruker den følelsen av bekymring på en måte som "fryser" og holder deg igjen ifra å gjøre selvutvikling. Kanskje du er en incel nå ja, men det betyr ikke at du kan utvilke deg, og bli en bedre person! Du har alle svarene inni deg, hvis du bare arbeider med deg selv. Plukk opp en hobby, slik som musikkinstrument, bøker, meditasjon, yoga, trening, sykling, gaming, matlaging etc! Endret 1. september 2021 av MettaSutta Formatering + la til ekstra info på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #45 Del Skrevet 1. september 2021 Kan anbefale sidetmedord.no, de har en egen "finne venner". Det hjalp meg i en ting periode hvor jeg følte meg veldig ensom. Mulig de har for kjærlighet også. Det er veldig sårt for mange jenter det temaet der. Noe alle føler på uavhengig om du er populær/attraktiv etc. Noen bare sliter med å holde på et forhold. Tror det ligger mye skam der. Jeg føler nå ting skjer når det er ment for å skje, betyr ikke at man skal sitte inne og vente på at han skal banke på døra. Prøv å finn godt selskap enten i deg selv eller finn en ny hobby Kanskje for selskap med andre? Strekk deg litt ut, prøv nye ting. Date deg selv litt kanskje, det mener jeg alle har godt av og vokser mye på. Prøv å ikke snakk deg selv ned, stemple deg selv. Når du har det bra med deg selv så tiltrekker det gjerne mer. Jeg hater jatting, det irriterer meg innmari mye. Likevel er jeg etablert med en mega jatter. Super klein type, men jeg elsker han spesielt for alt rart han er. Mange liker å ha en ordentlig samtale så jatting og ikke ha noen meninger blir fort utrolig dølt. Er jo kjent at mange liker at partneren sin har sine ting, lidenskap osv. Jeg vet ikke, høres kanskje litt ut som du er litt kjedelig og blank ? Enda en god grunn til å date seg selv, finn et godt rotfeste i deg selv. Bygg opp selvtilliten. Mindre sjans for at du finner deg i bullshit også i fremtiden. Tror altfor mange leter etter noen for å gjøre dem hel, frykt for å være alene osv osv. Mange går inn i forhold når de er helt kaos, de vet ikke hva de vil/ønsker/ser etter, bare masse rør. Bli et ordentlig sterkt menneske på egen hånd så finner du nok noen som passer deg når du har det bra. Finner du noen når du selv er bare rør så finner du også bare rør, du tiltrekker hva du selv er som regel Anonymkode: 25b52...c93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 1. september 2021 #46 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er tross alt bedre å få noe enn ingenting, og om man får sex så har man alltids sjanse til å "imponere" og få et slags forhold med noen slik at man får trent seg opp. Ellers er det rett at det i praksis ikke finnes noe som heter "incel" blant jenter fordi 99.9% kan lage seg en Tinder med bilde av puppene sine og "Jeg er kåt" og så få sex samme kveld. Jeg er verken "incel" eller "insol", men jeg vet hva jeg ville valgt om jeg måtte ta en av dem... Anonymkode: 9e9e2...129 Dette stemmer ikke. For det første er det ikke bedre å få elendig sex enn ingenting. Det er en grunn for at flere og flere kvinner velger å være single og barnløse, og flere og flere kvinner velger også sølibat. For det andre er det ikke sånn at disse damene får et forhold, that's the point. De får kun elendig fyllesex. For det tredje så er det åpenbart at mannlige incels har for høye krav og glemmer å se seg selv i speilet. Når man ser hvor mye ekkelt damer kan finne på å ligge med, så er dette tydelig. Incels ber damer om å senke kravene fordi de håper på at de pene damene skal høre på dem, sånn at de kan ligge med dem. Dette kan de bare fortsette å gjenta, men det kommer aldri til å skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #47 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Anonymkode: c5dcc...0ec Det var som å se meg selv, minus buttons på sekken. Og har cankles men det er fordi jeg har tykk benbygning Anonymkode: e8e51...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 1. september 2021 #48 Del Skrevet 1. september 2021 Du er ingen incel når du har hatt sex med langt flere enn snittet og det har skjedd fordi du ønsket det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #49 Del Skrevet 1. september 2021 Jeg har ingen venner, ingen familie og ingen kjæreste, men jeg er ingen incel, fordi det tydeligvis er selvvalgt. Jeg gidder ikke engang å registrere meg på noen datingsider eller chatte med noen. Anonymkode: 8cb3a...04c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #50 Del Skrevet 1. september 2021 Nei. For å være kvinnelig incel måtte du vært i ufrivillig cølibat, hate og forakte menn, se på dem som kjøttstykker og føle at menn «skyldte» deg sex. Anonymkode: 38b70...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #51 Del Skrevet 1. september 2021 Insols er som en parodi av incels. Jeg trodde incels var patetiske tapere, men insols synker virkelig til enda lavere nivåer. Begge gruppene burde bare date hverandre! Anonymkode: fa30f...fde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #52 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Insols er som en parodi av incels. Jeg trodde incels var patetiske tapere, men insols synker virkelig til enda lavere nivåer. Begge gruppene burde bare date hverandre! Anonymkode: fa30f...fde typisk reaksjon. når menn lider er det et samfunnsproblem. Når kvinner lider er det kvinnens problem og vi lider i stillhet. Anonymkode: 3af32...e5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 1. september 2021 #53 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Tror ikke du forstod spørsmålet. Når du er sosialt inkompetent til å ha venninner og en sosial krets, hvordan klarer du å hooke opp med disse mennene? Anonymkode: d19f9...286 Hva om de ble mobba da?? Ikke sikkert så enkelt å ordne seg venninner senere i livet da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #54 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): typisk reaksjon. når menn lider er det et samfunnsproblem. Når kvinner lider er det kvinnens problem og vi lider i stillhet. Anonymkode: 3af32...e5d Hvis kvinner som lider begynner å myrde tilfeldige menn fordi de ikke får pult, og det skjer globalt, verden over, så vil det bli et samfunnsproblem det også. Men så lenge det bare er menn som gjør det er det bare et samfunnsproblem når menn oppfører seg slik. Bare til info. Anonymkode: 624d3...326 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #55 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis kvinner som lider begynner å myrde tilfeldige menn fordi de ikke får pult, og det skjer globalt, verden over, så vil det bli et samfunnsproblem det også. Men så lenge det bare er menn som gjør det er det bare et samfunnsproblem når menn oppfører seg slik. Bare til info. Anonymkode: 624d3...326 Takk for tipset. Har tenkt på det lenge. er godt å få det bekreftet. incels får empati. kvinner som lider blir ikke trodd en gang Anonymkode: 3af32...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #56 Del Skrevet 1. september 2021 Problemet til insols er at de nekter å gjøre seg mer tiltrekkende og de er altfor kresne i valg av partnere. Hvis de hadde valgt menn på sitt nivå, så skal du se at det lett hadde blitt mange forhold. Insols går for menn som er langt over sitt nivå. Disse mennene er selvfølgelig ikke interessert i noe mer enn bare sex. Hvilken mann vil bruke opp livet sitt sammen med et vrak? Tøm, røm, gløm er det noe som heter. Anonymkode: fa30f...fde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #57 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for tipset. Har tenkt på det lenge. er godt å få det bekreftet. incels får empati. kvinner som lider blir ikke trodd en gang Anonymkode: 3af32...e5d Incels får ingen sympati! De får bare masse hat. Eller er du blind og døv? Anonymkode: fa30f...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #58 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for tipset. Har tenkt på det lenge. er godt å få det bekreftet. incels får empati. kvinner som lider blir ikke trodd en gang Anonymkode: 3af32...e5d Vet du hvem GreenTea er? Anonymkode: 624d3...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #59 Del Skrevet 1. september 2021 Gi meg et bilde av en INNENFOR NORMALEN utseende kvinne (og normalt oppegående etc.) og jeg skal klare å lage en Tinder-profil med 100+ likes i løpet av en uke. Jeg tror jeg kunne vært ganske ærlig om hva jeg ønsket i meldinger (jeg ser for meg at jeg som "incel" først og fremst ville ha noen å ligge med og lage middag med og chille og se på netflix med og slike ting, ikke nødvendigvis noen å dra med meg til søndagsmiddag hos mor). Gi meg et bilde av en litt mindre pen mann derimot, så tror jeg at jeg hadde vært sjanseløs, selv om jeg hadde siktet meg inn på kvinner på samme nivå. Null likes, null kontakt med noen etc. Ingen sjanse til å få overbevise noen med personlighet. Det hadde vært et veldig interessant eksperiment å gjennomføre, selv om jeg ikke tror resultatene ville overbevist noen kvinner. Det har sikkert vært gjort også, og om det har vært gjort så har de sikkert kommet frem til de resultatene jeg forventer. Jeg skal google litt. Anonymkode: 9e9e2...129 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #60 Del Skrevet 1. september 2021 35 minutter siden, AnonymBruker said: incels får empati. kvinner som lider blir ikke trodd en gang Anonymkode: 3af32...e5d Ja jøss 😂 Det finnes ingen mennesker i verden som får mer hat Anonymkode: ce865...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå