Gå til innhold

Er jeg en inceltaper i kvinneversjon?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er ikke ts, men Jeg er 28 år gammel kvinne, jomfru, ingen familie(barnevernsbarn)og har heller ingen venner. Men jeg fått tilbud om sex. Det skal ikke så mye til å få sex på tinder om du er ung og ikke feit. 

Anonymkode: ffc93...b0b

Manne ekvivalenten av deg får aldri tilbud om sex. 

Skjønner folk hvorfor kvinner har det så lett? 

Anonymkode: bd32e...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest På druen
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har du hatt sex med 25 menn er du ikke akkurat incel 🙃

Såkalte "insols" kan jo få forhold med menn, men ikke med mennene de vil ha. Mennene de vil ha får de bare sex av, mennene de ikke vil ha kunne de fått alt av. Kan ikke forstå at dette i det hele tatt kan sammenlignes med incels som ikke kan få noe av noen... 

Anonymkode: ce865...e34

Nei dette stemmer ikke. Insols får kun ONS, ikke dates eller forhold. Dette er kvinner som blir fullstendig oversett og er bare luft for menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror ung og feit får sex også, bare så det er sagt.

Det jeg tenker mer på er hvordan vedkommende klarer å ha den gutsen til å ha seg med gutter, men ikke klare å stå i en relasjon. 

Hvor mange hun har ligget med er uinteressant for meg, det er den dynamikken jeg ikke klarer å skjønne logikken bak. Hvis hun har løst koden med å være "sosial" med gutter på det seksuelle plan, så burde hun også klare å benytte denne egenskapen til å knekke koden med å være sosial med kvinner, få et nettverk med kvinner - som igjen fører til en venninne eller to. 

Anonymkode: d19f9...286

Jeg har noen få venninner. men de bor ikke i samme by. 

Anonymkode: 491f4...73b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert at dette stemmer, men jeg opplever også at incels (som er et veldig nytt begrep for meg) ikke bare er ufrivillig ensomme og sexløse, men også har en slags følelse av at de blir snytt for en rettighet de har. De har rett på å få oppmerksomhet fra kvinner, og når de ikke får det, resulterer det i en viss aggresjon mot kvinner og mot samfunnet forøvrig.

Baserer dette kun på tråder og innlegg her inne. Har ikke noen øvrig interesse av å lese mer opp på dette fenomenet.

Hvis det er riktig, skriver du ikke på en måte som gjør at jeg tenker at du er en incel, men heller en ensom og sosial utilpass person som trenger øvelse i sosialt samspill.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (2 minutter siden):

Nei dette stemmer ikke. Insols får kun ONS, ikke dates eller forhold. Dette er kvinner som blir fullstendig oversett og er bare luft for menn. 

Har man sex er man motsatt av oversett og luft. Nå kaster du menn som virkelig er oversett under bussen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner kan ikke være incels. 

Akkurat som en arbeidsgiver ikke kan være arbeidsledig.

Anonymkode: f2d00...1ad

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvordan klarer du det kunststykket å ikke ha noen venninner,  definerer deg som sosial amputert, men ha deg med godt over 20 menn?

Her lukter det oppmerksomhets- og bekreftelsesbehov delux. 

Troll🤡

Anonymkode: e8e51...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har man sex er man motsatt av oversett og luft. Nå kaster du menn som virkelig er oversett under bussen. 

Nei, disse kvinnene blir kun sett når menn har ølbriller på. De blir behandlet som en oppblåsbar dukke eller en runkesokk. De blir kun sett når menn har ballespreng og innser at de ikke får med en fin dame hjem. Og de blir latterliggjort av mannen etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det jeg tenker mer på er hvordan vedkommende klarer å ha den gutsen til å ha seg med gutter, men ikke klare å stå i en relasjon. 

Hvor mange hun har ligget med er uinteressant for meg, det er den dynamikken jeg ikke klarer å skjønne logikken bak. Hvis hun har løst koden med å være "sosial" med gutter på det seksuelle plan, så burde hun også klare å benytte denne egenskapen til å knekke koden med å være sosial med kvinner, få et nettverk med kvinner - som igjen fører til en venninne eller to. 

Hun drikker seg full (på sprit?). Edru har hun ikke knekt koden, og derfor gidder guttene/mennene ikke mer enn det ene ligget.

Jeg synes hovedinnlegget er trist. Ts bør roe ned på alkoholen, og øve seg på å være sosial, helt edru. Hovedfokuset bør være å få en venn, ikke sex. Alle fortjener å ha minst en god venn.

Anonymkode: 150b9...041

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

To av de meste kjente norske incels er menn som har hatt sex. Han ene flere ganger. 

Anonymkode: 3af32...e5d

Er det kjente norske incels? Hvem?

Anonymkode: d2424...750

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Venner er folk du slipper in i ditt liv, det krever sårbarhet og ærlighet. Mens flørting med menn for å bare sex, er lett og er du innstilt på at dette er første og siste gangen med den personen, er det gøy skuespill. Hadde en periode da jeg var 21 der jeg klinte, flørtet, fikk gratis alkohol, men trakk meg da taxien kom for å kjøre oss hjem til han. Gjorde dette i alle utestedene i byen jeg bor. Sluttet tilslutt for jeg ble lei av det. 

Anonymkode: ffc93...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (32 minutter siden):

Det er tross alt bedre å få noe enn ingenting, og om man får sex så har man alltids sjanse til å "imponere" og få et slags forhold med noen slik at man får trent seg opp.

Ellers er det rett at det i praksis ikke finnes noe som heter "incel" blant jenter fordi 99.9% kan lage seg en Tinder med bilde av puppene sine og "Jeg er kåt" og så få sex samme kveld.

Jeg er verken "incel" eller "insol", men jeg vet hva jeg ville valgt om jeg måtte ta en av dem...

Anonymkode: 9e9e2...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er tross alt bedre å få noe enn ingenting, og om man får sex så har man alltids sjanse til å "imponere" og få et slags forhold med noen slik at man får trent seg opp.

Ellers er det rett at det i praksis ikke finnes noe som heter "incel" blant jenter fordi 99.9% kan lage seg en Tinder med bilde av puppene sine og "Jeg er kåt" og så få sex samme kveld.

Jeg er verken "incel" eller "insol", men jeg vet hva jeg ville valgt om jeg måtte ta en av dem...

Du har jo misforstått totalt.. 

Å kun få sex gir ikke kvinner så mye. Her er det snakk om relasjoner ut over sexen. Det er her kvinnelige incels kommer inn. 

Anonymkode: 7e368...2ba

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har jo misforstått totalt.. 

Å kun få sex gir ikke kvinner så mye. Her er det snakk om relasjoner ut over sexen. Det er her kvinnelige incels kommer inn. 

Anonymkode: 7e368...2ba

Forklar hva jeg misforstår da, og så kan du prøve å forestille deg at alternativet er ingen verdens ting, og at du aldri vil få oppleve intim nærhet.

Typisk kvinner å klare å furte dette til "kun sex". Det er tross alt en kjempemulighet til å få mer, det finnes nok av menn som vil holde på en sexpartner om de først klarer å få en, med mindre dama er sprø eller fullstendig fjern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinner, de fleste, vil ha forhold/ekteskap, ikke ha tilfeldig sex. mange mannlige incels har hatt sex men ikke vært fornøyd. 

Absolutt ikke riktig i det hele tatt. Jeg ser at denne "kvinner flest vil ha ekteskap eller fast forhold", gjentas til det kjedsommelige. Bare for å "hvitvaske" kvinner og sverte menn. 

Her er et tips til deg, siden du ikke holder deg veldig oppdatert når det gjelder samfunnsforhold rundt omkring i verden. I en del land blir kvinner kverket fullstendig om de i det hele tatt prøver å forlate et ekteskap, så jeg tror ikke at du finner større bevis på at menn vil ha ekteskap enn det der. Nå vil du si at menn vil ha en "slave" hjemme, men det er ikke riktig for de fleste menn. Det er veldig traumatiserende for en mann (selv om du ikke har lagt merke til det) å bli forlatt og få ekteskapet sitt knust. 

Jeg minner deg igjen på at det er kvinner flest som initierer en skilsmisse. 

Kanskje du kan si det heller sånn, siden dette er fakta. Frigjorte og såkalte "topp" menn (utifra det systemet har skissert er attraktivt) er selvsagt de mennene som mange damer går etter, og de samme mennene puler disse damene, behandler de som søppel og har absolutt ingen initiativ for å starte et ekteskap. Hvorfor skal man starte et ekteskap med ei vanlig, norsk dame, når man tross alt kan bare bange henne hardt mange ganger? Vinn vinn for den type menn mange kvinner går etter. 

Men de fleste normale og ellers under gjennomsnittelige menn tenker faktisk ikke slik. De fleste menn drømmer om å kunne oppleve å ha en sønn eller datter, som "ligner" på dem, og en LOJAL / LOJAL / LOJAL - nevnte jeg LOJAL? kone som ikke stikker av for hver minste ting eller fordi hun "føler det" sånn. 

Anonymkode: 59db5...d36

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan klarer du det kunststykket å ikke ha noen venninner,  definerer deg som sosial amputert, men ha deg med godt over 20 menn?

Alkohol, antageligvis 

Anonymkode: 96748...beb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Absolutt ikke riktig i det hele tatt. Jeg ser at denne "kvinner flest vil ha ekteskap eller fast forhold", gjentas til det kjedsommelige. Bare for å "hvitvaske" kvinner og sverte menn. 

Her er et tips til deg, siden du ikke holder deg veldig oppdatert når det gjelder samfunnsforhold rundt omkring i verden. I en del land blir kvinner kverket fullstendig om de i det hele tatt prøver å forlate et ekteskap, så jeg tror ikke at du finner større bevis på at menn vil ha ekteskap enn det der. Nå vil du si at menn vil ha en "slave" hjemme, men det er ikke riktig for de fleste menn. Det er veldig traumatiserende for en mann (selv om du ikke har lagt merke til det) å bli forlatt og få ekteskapet sitt knust. 

Kanskje du kan si det heller sånn, siden dette er fakta. Frigjorte og såkalte "topp" menn (utifra det systemet har skissert er attraktivt) er selvsagt de mennene som mange damer går etter, og de samme mennene puler disse damene, behandler de som søppel og har absolutt ingen initiativ for å starte et ekteskap. Hvorfor skal man starte et ekteskap med ei vanlig, norsk dame, når man tross alt kan bare bange henne hardt mange ganger? Vinn vinn for den type menn mange kvinner går etter. 

Men de fleste normale og ellers under gjennomsnittelige menn tenker faktisk ikke slik. De fleste menn drømmer om å kunne oppleve å ha en sønn eller datter, som "ligner" på dem, og en LOJAL / LOJAL / LOJAL - nevnte jeg LOJAL? kone som ikke stikker av for hver minste ting eller fordi hun "føler det" sånn. 

Kvinner er mer darwinister enn menn. Stemmer at de har blitt hvitvasket av alt dette Disney-mediaet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Haha blue pill seethe du beviser meg jo rett. Stygge kvinner/incels/insols blir brukt når de vil ha forhold/ekteskap, mens menn skal ha kvinner &/10 og oppover uansett. jeg minner på at mange mannlige incels har hatt sex, men ikke med kvinnene de vil ha. Jeg er aktiv i incel miljø og har personlig kontakt med flere av dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Manne ekvivalenten av deg får aldri tilbud om sex. 

Skjønner folk hvorfor kvinner har det så lett? 

Men den sexen er ikke et pluss. Den er ikke verdt noe. Den er veldig ofte et minus. Den får mange kvinner til å føle seg verre, ikke bedre. Skjønner du? 

Nei, det er dette «incels» ikke forstår. 

Ta ts som eksempel. Hun er sjenert, men drikker seg til mot og går ut alene. Kommer i kontakt med menn, som bare vil ligge med henne. Har sex i fylla med en ukjent mann, som deretter aldri vil se henne igjen. Altså, kvinner har ikke god sex i den type situasjon som ts er i. Og om det av og til skulle være litt godt, blir det jo helt ødelagt når det følges ac enda et nederlag, enda en avvisning, enda et «bevis» på at man ikke engang er god nok for den stusselige fyren der….

Noen sa «ta en som aldri har fått sex». Det gjør vel ts sikkert gjerne, om de to passer sammen og kan bli venner, kjærester og få det godt! Men står de i kø for ts, tror du?

Anonymkode: 2c08c...b0e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...