AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #21 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alt handler om kjemi. Har har tunge diagnoser og gått til dps i åresvis og valgte selv å bytte ut psykolog med en psykiatrisk sykepleier som har kjent meg fra et annet sted i over 5 år før hun begynte på dps. Hun er rå dyktig. Har også hatt en rå dyktig sosionom på lik linje som jeg har hatt ræva psykologer og psykiatere Anonymkode: afdf9...21e Og dårlig funksjonsnivå. Er akkurat nå inneliggende på tvang Anonymkode: afdf9...21e
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #22 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Alt handler om kjemi. Har har tunge diagnoser og gått til dps i åresvis og valgte selv å bytte ut psykolog med en psykiatrisk sykepleier som har kjent meg fra et annet sted i over 5 år før hun begynte på dps. Hun er rå dyktig. Har også hatt en rå dyktig sosionom på lik linje som jeg har hatt ræva psykologer og psykiatere Anonymkode: afdf9...21e Hva er "tunge diagnoser"? Anonymkode: d8055...f37
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #23 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva er "tunge diagnoser"? Anonymkode: d8055...f37 F62 Vedvarende personlighetsforandringer som ikke skyldes skade eller sykdom i hjernen(denne diagnosen blir endret til k-ptsd når icd 11 taes i bruk i Norge) men dissosiativ lidelse med pnes anfall,ulike barnedeler og andre dissosiative symptomer og kronisk anoreksi (vært syk i over 20 år). Har også en hemmende ocd som jeg ikke får hjelp til grunnet stort symptomtrykk fra de andre lidelsen mine. Mitt første møte med psykiatrien var når jeg var 5 år gammel Anonymkode: afdf9...21e
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #24 Skrevet 31. august 2021 Det kommer helt an på hvor stor kapasitet din DPS har. Jeg har x antall diagnoser og har tilbragt 20 år i senga, likevel fikk jeg «bare» psyk sykepleier som er veldig flink. De samarbeider jo tverrprofesjonelt Du kan komme til en superflink sosionom og en heøt elendig psykiater. Anonymkode: f6988...5e8
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #25 Skrevet 31. august 2021 Jeg ble overført til psykiatrisk sykepleier når psykologen min sluttet. Noe av det første hun sa til meg var at hvis jeg følte at vi ikke hadde kjemi eller at jeg behøvde noe annet så måtte jeg bare si fra, så kunne jeg få bytte. Ikke overraskende viste dette seg å være en kjempeflink dame, så jeg ble værende. Jeg lærte veldig mye av psykologen, men det gjorde jeg av sykepleieren også. Ikke ta sorgene på forskudd, TS. Det kan gå bra og det er lov å si fra hvis det ikke funker. Ikke la en dårlig opplevelse avskrekke deg. Hvis du sier fra er det en liten mulighet for at du ikke blir hørt. Men hvis du ikke sier fra, da er du garantert å ikke få det du trenger. Anonymkode: 29802...490
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå