AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #41 Skrevet 31. august 2021 Miranda Bailey skrev (13 timer siden): Jeg synes leketøy er bedre enn tilfeldig sex, men ingenting kan erstatte sex med noen man har en dyp relasjon til. Veldig enig i denne. Anonymkode: c7d5c...b2b
FrøkenFri Skrevet 31. august 2021 #42 Skrevet 31. august 2021 Nei, det kan den absolutt ikke. Men fin å ha når man er singel 😊
Kipling Skrevet 28. november 2021 #43 Skrevet 28. november 2021 Nei. En dildo kan ikke holde deg fast etter håret mens den spanker deg og forteller deg at du har vært en rampete jente. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #44 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (På 31.8.2021 den 13.05): Her er mine tanker til de kvinner som mener at en dildo eller vibrator er fullgod eller bedre enn en mann å ha sex med. Du er en passiv kvinne som ikke er spesielt flink til å kommunisere dine seksuelle behov. En kvinne som er aktiv og kommuniserer sine behov og lytter til mannens behov og samme prøver å skape det beste sexlivet for de begge vil ikke tenke den tanken engang. De bruker derimot sexleketøy under sengegymnastikken for at begge skal ha det godt og oppnå klimaks. Tenker også at det er de samme kvinnene som applauderer sexleketøy som det beste er det vi menn kaller sjøstjernekvinnen. Kvinnen som ligger i senga som en sjøstjerne, passiv - og forventer at du skal gjøre alt for at hun skal ha det helt topp, men ikke gjør noe tilbake. Det er min oppfatning gjennom 30 år aktivt sexliv med cirka 150 kvinner. Anonymkode: 322b9...57b Noen av disse sjøstjernekvinnene kan ha fryst og du har begått et overgrep. Du sier jo selv at de bare ligger der. De vil egentlig ikke, men venter på at du skal bli ferdig. Når kvinner ikke er engasjert i senga burde en varsellampe komme. Anonymkode: f5155...140 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå