Gå til innhold

Kan dildoen erstatte mannen?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (14 minutter siden):

Hva jeg leser utav dette forumet ang. menn burde en dildo fungere mange ganger bedre enn en mann. 

Får orgasme 10 av 10 ganger med leketøy, med menn, not so much 

Anonymkode: d4ce8...d2b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kjennes ikke likt ut i det hele tatt! 🙉 En dildo er noe helt annet, og en utrolig dårlig erstatter for penis. Blir som å sammenligne Biff og Marie-kjeks. 😂 To helt forskjellig ting, selv om de begge puttes samme sted. 

Anonymkode: 340dc...af0

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt så veldig nytte av en dildo egentlig.  Må vibrere litt for å være nytte i for min del. 

Ja, tja og nei. Det fungerte fint å være singel og bruke leketøy. Foretrakk det foran tilfeldig sex. Likevel tja til nei fordi skikkelig sex var savnet, og er foretrukket når man har bra sex med en partner. 

Så har det vært noen menn som ikke var særlig tilfredsstillende seksuelt. Godt å ha noen å ligge inntil, men da måtte leketøy likevel frem jevnlig, for orgasme må til innimellom. 

Slike menn ble forsåvidt erstattet av leketøy, for jeg valgte å bli singel og bruke leketøy fremfor å bli brukt av menn som ikke skjønte dette med at sex skal være godt for begge, ikke bare for ham. 

Anonymkode: 960d5...7b8

• Liker 4
Skrevet

Åpenbare fordeler med dildo også. Alltid tilgjengelig for en kjappis når som helst, kan velge størrelse etter lyst og humør (noen ganger når en er skikkelig kåt får jeg mine beste orgasmer med en stooor dildo) Herlig! Så nei,- savner egentlig ikke mannen.

Anonymkode: 9e2b3...f21

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kan dildoen erstatte mannen? Den har muligens mistet sin sjarm etter flere år som singel og sexleketøy som eneste form for nærkontakt og stimuli? Noen erfaringer her?

Anonymkode: fc2a3...45d

Blir like dumt som å spørre om en fleshlight kan erstatte kvinnen.

Svaret er på ingen måte til begge delene. Begge leketøyene kan brukes som en nødløsning, men mannen og kvinnen er mye mer enn et kjønnsorgan. 

• Liker 1
Skrevet

Kan kanskje erstatte mannen ja....hvis det er en avansert dildo som måker snø, legger på vinterdekk...og henter i barnehagen...?..🙄😬😂

Skrevet

Kan en dildo betale regninger?

Anonymkode: e75d1...9c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kan dildoen erstatte mannen? Den har muligens mistet sin sjarm etter flere år som singel og sexleketøy som eneste form for nærkontakt og stimuli? Noen erfaringer her?

Anonymkode: fc2a3...45d

Ikke en dildo, men har leketøy som gir meg langt bedre orgasmer en hva en mann noen gang vil klare.

Når jeg er i et forhold, så er det pga veldig mye annet en kun for sex, så leketøy vil aldri i så måte erstatte en mann. 

Sex med et menneske kan uansett ikke sammenlignes med onani med et leketøy.

Men når det gjelder orgasmen isolert sett, så har leketøy blitt så bra i dag at en mann aldri vil kunne være i nærheten av å få meg til komme på samme herlige, kraftige, intense måten nei.

Anonymkode: 8807c...bf7

• Liker 2
Skrevet

En dildo er ikke brukendes til noe. En god vibrator derimot …

• Liker 2
Skrevet

Mange her som ikke vet å velge/finne rett mann. Dildoen er nok mer konkret og enkel.

Like barn leker best.

Enkle sjeler - dildofest.

23/18 over og ut.

Anonymkode: f1284...a96

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mange her som ikke vet å velge/finne rett mann. Dildoen er nok mer konkret og enkel.

Like barn leker best.

Enkle sjeler - dildofest.

23/18 over og ut.

Anonymkode: f1284...a96

Vel, en mann vil aldri være kapabel til å stimulere en kvinne på samme måte som en del av leketøyene som er vanlige i dag. Det er umulig 😊.

Skjønner ikke at menn ser på det som noe negativt. Eller jo, jeg skjønner det jo, da det handler om usikkerhet og følelse av å være underlegen.

Ingen mener at en mann kan erstattes av en dildo. Det dog mange kvinner vil være enige i, er at en kvinne vil være sjanseløs til å oppnå like heftige orgasmer med en mann som med et bra leketøy 🤷🏼.

Har nok ingen ting med sjelsliv å gjøre. Har med mannens underlegne mulighet for å stimulere en kvinne. Hverken mer eller mindre 😊

Anonymkode: 8807c...bf7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det gjør den ikke, men siden den ikke roter, søler eller lukter vondt skaper den mindre merarbeid og frustrasjon for meg enn en mann.

Anonymkode: 8b3a7...084

Tidenes bittreste kommentar..😂

Anonymkode: c3b43...854

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åpenbare fordeler med dildo også. Alltid tilgjengelig for en kjappis når som helst, kan velge størrelse etter lyst og humør (noen ganger når en er skikkelig kåt får jeg mine beste orgasmer med en stooor dildo) Herlig! Så nei,- savner egentlig ikke mannen.

Jeg og dama koser oss med både store og mindre dildoer alt etter humør. Får finne en mann som ikke føler seg truet av en stor dildo.🙂

• Liker 1
Skrevet

Kun hvis du er en skada kvinne som ingen mann kan/vil holde ut med over lengre tid.

Anonymkode: e6c39...825

• Liker 1
Skrevet

For oss så erstatter dildoen en ekstra mann i senga. Kan bli fylt opp i begge hull uten å involvere andre i sexlivet våres, noe som ville vært utenkelig. 

Anonymkode: d0f13...402

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tidenes bittreste kommentar..😂

TIDENES? Haha, du har ikke vært her lenge.

Men jeg er enig. + at alt for mange menn ikke vet hvor klitoris er 

Anonymkode: 1e74a...8e8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Pluss at den holder ut og slutter ikke å fungere etter 3 minutter, sånn som en penis. Man slipper alt sæd sølet også. Bare fordeler med en dildo ☺️

Anonymkode: 4b9a5...729

Skrevet

Ja, når det gjelder rent seksuell nytelse kan dildo/vibrator ikke bare erstatte mannen, men langt overgå ham:) 

Anonymkode: c35d0...976

• Liker 1
Skrevet

For meg passer det godt å bruke begge samtidig. 😇

Anonymkode: 05f77...baf

Skrevet

Her er mine tanker til de kvinner som mener at en dildo eller vibrator er fullgod eller bedre enn en mann å ha sex med. 

Du er en passiv kvinne som ikke er spesielt flink til å kommunisere dine seksuelle behov. En kvinne som er aktiv og kommuniserer sine behov og lytter til mannens behov og samme prøver å skape det beste sexlivet for de begge vil ikke tenke den tanken engang. De bruker derimot sexleketøy under sengegymnastikken for at begge skal ha det godt og oppnå klimaks. 

Tenker også at det er de samme kvinnene som applauderer sexleketøy som det beste er det vi menn kaller sjøstjernekvinnen. Kvinnen som ligger i senga som en sjøstjerne, passiv - og forventer at du skal gjøre alt for at hun skal ha det helt topp, men ikke gjør noe tilbake. 

Det er min oppfatning gjennom 30 år aktivt sexliv med cirka 150 kvinner. 

Anonymkode: 322b9...57b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...