Gå til innhold

Tusvik og Tønne


spirå12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sol Rampelyset skrev (14 timer siden):

Tråden er midletidig skjult. Se innlegg her.

Sol, admin.

Ble tråden skjult nå igjen ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spirå12 skrev (5 timer siden):

Ble tråden skjult nå igjen ?

Tråden er på nytt skjult for moderering.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var to (faktisk tre) tråder om TT som forsvant i går. Hva skjedde med de to andre? Den ene som ble borte het noe med  "- men er de morsomme" og er en gammel tråd. Så er det denne som nevnes her, som også er en gammel tråd, så vidt jeg husker. Den tredje var nyopprettet og het noe med "phungfolk". 

Hvor er de to øvrige trådene? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fabienne skrev (34 minutter siden):

Det var to (faktisk tre) tråder om TT som forsvant i går. Hva skjedde med de to andre? Den ene som ble borte het noe med  "- men er de morsomme" og er en gammel tråd. Så er det denne som nevnes her, som også er en gammel tråd, så vidt jeg husker. Den tredje var nyopprettet og het noe med "phungfolk". 

Hvor er de to øvrige trådene? 

Ja, det lurer jeg også på ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fabienne skrev (38 minutter siden):

Det var to (faktisk tre) tråder om TT som forsvant i går. Hva skjedde med de to andre? Den ene som ble borte het noe med  "- men er de morsomme" og er en gammel tråd. Så er det denne som nevnes her, som også er en gammel tråd, så vidt jeg husker. Den tredje var nyopprettet og het noe med "phungfolk". 

Hvor er de to øvrige trådene? 

Hei, den gamle tråden var ikke stengt for nye svar, så det ble opprettet nye innlegg i den når den nyeste var skjult for moderering. Derfor er begge slått sammen til en tråd for å få med alle nye innlegg.

Jeg har ikke sett noen tredje tråd.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne Rampelyset skrev (30 minutter siden):

Hei, den gamle tråden var ikke stengt for nye svar, så det ble opprettet nye innlegg i den når den nyeste var skjult for moderering. Derfor er begge slått sammen til en tråd for å få med alle nye innlegg.

Jeg har ikke sett noen tredje tråd.

Måne, admin.

Den nyopprettede/tredje tråden lå muligens på Kulturforumet, der man jo egentlig skal poste tråder om podcaster, så vidt jeg har forstått. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fabienne skrev (1 time siden):

Den nyopprettede/tredje tråden lå muligens på Kulturforumet, der man jo egentlig skal poste tråder om podcaster, så vidt jeg har forstått. 

 

Ok. Podcast kan diskuteres både på Kultur og på Rampelyset. Vi forholder oss til det som er postet på Rampelys. :)

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne Rampelyset skrev (1 minutt siden):

Ok. Podcast kan diskuteres både på Kultur og på Rampelyset. Vi forholder oss til det som er postet på Rampelys. :)

Måne, admin.

OK, da er det vel rimelig å konkludere med at den ble postet på Kultur og bare ble slettet uten videre. Det ligger ingen meldinger om at den er skjult for moderering på forumet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjult for moderering i går, og ihvertfall de siste 5 timene. Det tar ikke 5 timer å moderere de sidene som har kommet siden igår? Bedre å si den ordentlige grunnen til at den er skjult da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PoisonIwy skrev (12 minutter siden):

Skjult for moderering i går, og ihvertfall de siste 5 timene. Det tar ikke 5 timer å moderere de sidene som har kommet siden igår? Bedre å si den ordentlige grunnen til at den er skjult da.

Hei,

vi beklager at du må vente lenge på tråden. Tråden er skjult i påvente av moderering. Den gjenåpnes i dag.

Måne, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne Rampelyset skrev (På 31.8.2021 den 21.10):

Hei,

vi beklager at du må vente lenge på tråden. Tråden er skjult i påvente av moderering. Den gjenåpnes i dag.

Måne, admin.

Nå bør dere åpne tråden for masse skryt for en uendelig tøff dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spirå12 skrev (14 timer siden):

Nå bør dere åpne tråden for masse skryt for en uendelig tøff dame.

Tråden ble stengt i går pga mange og gjentatte regelbrudd på kort tid. Den er nå åpnet, men vil bli stengt igjen dersom regelbruddene fortsetter. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...