tom1986 Skrevet 31. august 2021 #21 Skrevet 31. august 2021 Pfizer først, og deretter Moderna. Litt øm arm dagen etter begge stikkene. Ellers merket jeg ingenting. 1
Catbert Skrevet 31. august 2021 #22 Skrevet 31. august 2021 Fikk moderna som dose 2. Fikk vond arm, hodepine, muskelsmerter, feber og tett nese. Føltes som en lett influensa.
Trollis Skrevet 1. september 2021 #23 Skrevet 1. september 2021 Pfizer 1 dose, Moderna 2 dose. ble helt slått ut med 38-39 i feber , hodepine, muskelverk, kvalm og veldig hovne lymfer. følte meg like syk som vanlig influensa og det har jeg kun hatt 1 gang i livet. følte meg litt bedre etter dag 2.
Naza Skrevet 1. september 2021 #24 Skrevet 1. september 2021 Fikk moderna i går kl 10.00. Fikk feber i natt en gang- tok febernedsettende og er sånn halvveis i dag. Sykt vondt i armen i natt, men bedre i dag. Ikke noe å frykte, ta Paracet dersom man føler seg litt uggen. Har god matlyst da, ikke kvalm eller noe.
ItchyBitchySpider Skrevet 1. september 2021 #25 Skrevet 1. september 2021 Jif skrev (På 2021-8-30 den 20.22): Ja, feber på kvelden og dagen etter stikket. Nei, rapporterte ikke. Feber er vel en ganske så vanlig og forventet bivirkning. Det er viktig å rapportere også "forventede" bivirkninger slik at statistikken over forekomsten blir korrekt 3
ItchyBitchySpider Skrevet 1. september 2021 #26 Skrevet 1. september 2021 Naza skrev (20 minutter siden): Fikk moderna i går kl 10.00. Fikk feber i natt en gang- tok febernedsettende og er sånn halvveis i dag. Sykt vondt i armen i natt, men bedre i dag. Ikke noe å frykte, ta Paracet dersom man føler seg litt uggen. Har god matlyst da, ikke kvalm eller noe. Samme her. Våken halve natten på grunn av feber, utrolig vondt i armen, svimmel som faen.
Gulvplanke Skrevet 1. september 2021 #27 Skrevet 1. september 2021 2 hours ago, Naza said: Fikk moderna i går kl 10.00. Fikk feber i natt en gang- tok febernedsettende og er sånn halvveis i dag. Sykt vondt i armen i natt, men bedre i dag. Ikke noe å frykte, ta Paracet dersom man føler seg litt uggen. Har god matlyst da, ikke kvalm eller noe. Veldig likt meg, fikk Moderna 09:30 i går. Nå tror jeg feberen har gått ned, men føler meg veldig slapp. Men også god matlyst og ikke kvalm. Heller ikke vondt i hodet.
barely Skrevet 1. september 2021 #28 Skrevet 1. september 2021 Fikk Pfizer som første dose i slutten av juni, og fikk Moderna som 2. dose i går kl 12. Fikk mye mer vondt i armen denne gangen, men trodde jeg slapp unna det verste - helt til jeg våknet kl 2 i natt av at jeg frøs voldsomt og måtte hente en ekstra dyne. Sov veldig dårlig, våknet i 8-tiden i dag og det kjentes ut som en kombinasjon av fyllesyke og å ha løpt maraton, helt mørbanket, smerter i korsryggen og ganske vondt i hodet. Har blitt gradvis bedre utover dagen i dag, har ikke målt temperaturen min men mistenker at det fortsatt er snev av feber og armen er fortsatt veldig vond.
garfunkel Skrevet 1. september 2021 #29 Skrevet 1. september 2021 Jeg kjente ingenting med Pfizer mens Moderna som jeg fikk igår gjorde meg dårlig og vondt i armen. Feber. Er det slik at alle de som blir dårlige av vaksinen, skal teste seg for å utelukke covid? Dumt spm kanskje men jeg lurer virkelig. Jeg tenker det kan vel hende at man har blitt smittet av corona og at det ikke var vaksinen man ble dårlig av men faktisk corona?
mammamora90 Skrevet 1. september 2021 #30 Skrevet 1. september 2021 Fikk moderna dose 2 i dag tidlig (for 7 timer siden). Fikk moderna som dose 1 også. Ble raskere øm i armen denne gangen, og har allerede fått svak feber og jeg føler meg tappet for energi.
Piggsvinet Skrevet 1. september 2021 #31 Skrevet 1. september 2021 Fikk dose to kl 10 i dag, moderna på begge. Er skikkelig øm i armen, klarer ikke å løfte den uten å kjenne det veldig godt. Blir spennende å se om jeg får feber, spesielt siden minstemann kom hjem fra barnehagen med feber nå nettopp. Blir en kjekk dag i morgen i såfall
Kalikalinka Skrevet 1. september 2021 #32 Skrevet 1. september 2021 Her endte det (foruten kjempeøm arm) med feber, frysninger, muskelverk, lett hodepine og diaré. Begynner å bli litt bedre nå, hatt de plagene i ca et døgn. Stort sett ligget i senga i hele dag, men føles bare ubehagelig, ikke sånn «nå dør jeg».
every woman Skrevet 1. september 2021 #33 Skrevet 1. september 2021 Jeg var skikkelig sjuk i halvannet døgn etter vaksinering. Feber, vondt i kroppen og hodepine. Vondt i armen, selvfølgelig. Så blødde jeg neseblod i tre dager. Jeg blør ellers aldri neseblod, så akkurat det rapporterte jeg. Fikk vaksinen på torsdag og er ennå ganske slapp.
Naza Skrevet 1. september 2021 #34 Skrevet 1. september 2021 ItchyBitchySpider skrev (8 timer siden): Samme her. Våken halve natten på grunn av feber, utrolig vondt i armen, svimmel som faen. Gulvplanke skrev (6 timer siden): Veldig likt meg, fikk Moderna 09:30 i går. Nå tror jeg feberen har gått ned, men føler meg veldig slapp. Men også god matlyst og ikke kvalm. Heller ikke vondt i hodet. Vært helt ok i dag, trøtt og litt småklein. Men nå til kvelden raste feberen opp, så kjører på med smertestillende i natt også. Tett i nesen er jeg også 🤨
garfunkel Skrevet 1. september 2021 #35 Skrevet 1. september 2021 6 hours ago, garfunkel said: Er det slik at alle de som blir dårlige av vaksinen, skal teste seg for å utelukke covid? Dumt spm kanskje men jeg lurer virkelig. Jeg tenker det kan vel hende at man har blitt smittet av corona og at det ikke var vaksinen man ble dårlig av men faktisk corona? Kan please noen svare på dette? 🙏
Lomvi Skrevet 1. september 2021 #36 Skrevet 1. september 2021 Ryddet for brudd på koronarommets regler. Lomvi, mod.
shikarni12 Skrevet 2. september 2021 #37 Skrevet 2. september 2021 garfunkel skrev (7 timer siden): Kan please noen svare på dette? 🙏 Ingen jeg kjenner som ble dårlig rett etter vaksinen, har gått å testet seg 2
Naza Skrevet 2. september 2021 #38 Skrevet 2. september 2021 garfunkel skrev (10 timer siden): Kan please noen svare på dette? 🙏 Er ikke vanlig å teste seg etterpå. Jeg bor på et tettsted og er nøye med mine nærkontakter. Er lite smitte her, og jeg er ikke rundt offentlig. Så har ikke vært noe grunnlag for at jeg skal teste meg i allefall. Alle får mer eller mindre bivirkninger av vaksinene? 🤷♀️
Eloise12345 Skrevet 2. september 2021 #39 Skrevet 2. september 2021 (endret) Jeg ble kjempesliten, og fikk feber kun få timer i etterkant av moderna dose 1. Skal ta andre dose om ca 4 uker, så redd for å få enda sterkere bivirkninger da. Men jeg er glad for å ha fått Moderna. Leser at den skal være mer effektiv mot mutant-variant. Så jeg håper på moderna i dose 2 selv om jeg hører at mange blir litt syke av den. Det betyr nok at den er effektiv. Mange av mine bekjente ble syke i 2 dager etter moderna dose 2. Endret 2. september 2021 av Eloise12345
Doradora Skrevet 2. september 2021 #40 Skrevet 2. september 2021 Fikk feber, leddsmerter, muskelsmerter, hodepine og utmattelse, samt smerter på stikkstedet. Det meste ble bedre på 3. dagen, men har fremdeles noe feber, hodepine, tretthet og svimmelhet. Er på dag 7 etter vaksinen. Har hatt tung pust siden igår. Mistenker en virusinfeksjon, men har testet negativt på korona. 1
Fremhevede innlegg