Gå til innhold

Han sendte bare tommel opp emoji..

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Sexter ikke med mange menn, å er ikke noe jeg gjør med gud og hver mann heller, tenker det er rimelig normalt å sende frekke meldinger til en man holder på med. Han er i tillegg godt voksen å burde ta ansvar for sine egne ord og handlinger. Jeg føler meg i tillegg ydmyket av han.. Har ikke sovet noen ting er helt knust, skulle bare ønske å høre noe fra han..

Anonymkode: a219f...19c

Fikk du en forklaring på hvorfor han avslutter det med deg da?

Hvor mange menn sexter du med samtidig?

Anonymkode: f3c47...840

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg skrev en ganske heftig og detaljert melding til daten min å fikk kun tommel opp i retur.. Jeg skrev ting jeg vet han tenner på noe jeg også gjør, men føler meg rimelig teit nå for kun en tommel opp i retur..

giphy.gif.c45a6a4ec78ff59da93ffef23c6d35ef.gif

Anonymkode: fac2c...30a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette innlegget beviser at 👍 er negativt ladet. Avstandsskapende. 

Anonymkode: 7ecb6...b63

Tommel opp er ganske nøytral vil jeg si, og avhengig av hva det svares på.
Dersom dama sender selfie av musa, og får tommel opp, er det negativt og forteller at han blir lite imponert. En slik selfie krever emojis av typen ❤️:nori::alice::strix:. Dersom hun har tatt oppvasken og mottar tommel opp er det positivt og uttrykker lettelse, good girl, kred til henne, og takk for hjelpen.
Kvinner legger mye i emojis, de må derfor være helt korrekte for at det ikke skal få konsekvenser for forholdet.

Anonymkode: ba8b1...cc5

Skrevet
CorvusCorax skrev (19 minutter siden):

I denne sammenhengen er det negativt. Men det betyr jo bare OK. I andre situasjoner kan en "OK" være positivt. 

Å få en melding som kun inneholder «ok» er heller ikke særlig hyggelig. Det virker surt, kaldt, likegyldig.  Da er det langt mer hyggelig med «ok!» eller «ok🙂». 

Skrevet

Nå endre ikke denne så bra for ts. Men når skal damer ta inn over seg at menn på generell basis er langt fra så ivrige som dere med å sende meldinger og prate i telefonen? En 👍brukes for å si at man er fornøyd, og at ytterligere kommunikasjon om temaet er unødvendig.

• Liker 1
Skrevet
Brunello skrev (30 minutter siden):

Nå endre ikke denne så bra for ts. Men når skal damer ta inn over seg at menn på generell basis er langt fra så ivrige som dere med å sende meldinger og prate i telefonen? En 👍brukes for å si at man er fornøyd, og at ytterligere kommunikasjon om temaet er unødvendig.

Og hva med «ok»?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og hva med «ok»?

Ok og 👍er sidestilt

• Liker 1
Skrevet
Brunello skrev (1 minutt siden):

Ok og 👍er sidestilt

Men til noen du liker godt, bruker du ingen av delene, sant?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å få en melding som kun inneholder «ok» er heller ikke særlig hyggelig. Det virker surt, kaldt, likegyldig.  Da er det langt mer hyggelig med «ok!» eller «ok🙂». 

Jeg synes det er helt ok, faktisk. Det betyr ok. Hvordan kan det være uhyggelig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men til noen du liker godt, bruker du ingen av delene, sant?

Selvsagt bruker man det til noen man liker godt også. Menn er ikke interessert i å sende massevis av tekstmeldinger frem og tilbake.

• Liker 1
Skrevet (endret)
22 hours ago, Mysticgirl said:

Hadde sendt en tommel ned som svar 😆

:ler:

TS: Ikke legg altfor mye i den tommelen. Det er rett og slett en "muskel" som er så hyppig brukt at den for mange skjer på autopilot.

Vil si det er en stor uvane, som man må være påpasselig med å følge opp. Likevel: Det kan ha vært et ugunstig tidspunkt bare. 

I allefall ikke føl deg nede grunnet dette.. :hjerte:

:klem:

Endret av Tradegy
Skrevet

Vær glad du fikk et svar du. 

Kvinner ignorerer meg fullstendig. 

Anonymkode: 629bb...bdd

Skrevet

Det hadde ikke jeg akseptert, dump ham!

Anonymkode: de7e8...d93

Skrevet
On 8/30/2021 at 3:54 PM, AnonymBruker said:

Håper det, jeg synes tommel opp emoji er avvisende og punkterer hele samtalen

Hva synes du om tommel ned da?

Anonymkode: a6889...503

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...