Gå til innhold

Han sendte bare tommel opp emoji..

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stor klem til deg. ❤

Anonymkode: 1c061...922

Jeg spurte han om hvor lenge han hadde tenkt på å avslutte, da svarte han en stund.. hvorfor da i huleste fortsette og skrive slike meldinger å avlyse i siste liten, synes det er ganske bedrittent gjort…

Anonymkode: a219f...19c

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var trist å høre Ts, sender deg en kjempestor klem ❤️ 

Jeg er enig med deg at han burde ha sagt det til deg før du bestilte biletter til han, siden han da har tenkt på det en stund. Feig kalles det, og vet du hva- en sånn mann vil du ikke ha! 

Du vil møte noen bedre og fortjener langt bedre. Fint nok at han hadde baller til å si ifra, men det skulle faktisk bare mangle, men dårlig av han å la tiden gå og bare late som at han enda var interessert. Akkurat nå gjør det vondt, men husk og ikke legge dette på deg selv, og snart vil du se at du fint klarer deg uten han ❤️ 

Anonymkode: 8ded9...114

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var trist å høre Ts, sender deg en kjempestor klem ❤️ 

Jeg er enig med deg at han burde ha sagt det til deg før du bestilte biletter til han, siden han da har tenkt på det en stund. Feig kalles det, og vet du hva- en sånn mann vil du ikke ha! 

Du vil møte noen bedre og fortjener langt bedre. Fint nok at han hadde baller til å si ifra, men det skulle faktisk bare mangle, men dårlig av han å la tiden gå og bare late som at han enda var interessert. Akkurat nå gjør det vondt, men husk og ikke legge dette på deg selv, og snart vil du se at du fint klarer deg uten han ❤️ 

Takk❤️ Det er utrolig vondt, har møtt mange slike menn, skulle tro jeg hadde blitt immun, men det gjør likevel jævlig vondt hver eneste gang..

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk❤️ Det er utrolig vondt, har møtt mange slike menn, skulle tro jeg hadde blitt immun, men det gjør likevel jævlig vondt hver eneste gang..

Mange mannfolk som holder på slik og blir heller ikke overrasket hvis han dukker opp igjen som ingenting har hendt om 1-2 mnd’er. Syns det var dårlig at han ikke sa i fra før når du hadde lagt penger i billetter ..  og alt dere skulle gjøre sammen når han egentlig ikke var interessert. Klart en føler seg dum men det han det er noe feil på, ikke du. Hev deg over dritten men skjønner jo det blir vanskelig å tro på en ny mann etter noe sånt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis du møter mange menn du sexter med og så blir dumpet tror jeg kanskje jeg hadde gått for en annen tilnærming neste gang. Uansett vonde følelser du sitter med nå. Klem ❤️

Anonymkode: eaa12...575

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du møter mange menn du sexter med og så blir dumpet tror jeg kanskje jeg hadde gått for en annen tilnærming neste gang. Uansett vonde følelser du sitter med nå. Klem ❤️

Anonymkode: eaa12...575

Sexter ikke med mange menn, å er ikke noe jeg gjør med gud og hver mann heller, tenker det er rimelig normalt å sende frekke meldinger til en man holder på med. Han er i tillegg godt voksen å burde ta ansvar for sine egne ord og handlinger. Jeg føler meg i tillegg ydmyket av han.. Har ikke sovet noen ting er helt knust, skulle bare ønske å høre noe fra han..

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sexter ikke med mange menn, å er ikke noe jeg gjør med gud og hver mann heller, tenker det er rimelig normalt å sende frekke meldinger til en man holder på med. Han er i tillegg godt voksen å burde ta ansvar for sine egne ord og handlinger. Jeg føler meg i tillegg ydmyket av han.. Har ikke sovet noen ting er helt knust, skulle bare ønske å høre noe fra han..

Du får aldri closure med sånne menn, de er ikke til å stole på. Snakk med venner, sørg og husk at det er han som er en dritt. Og blokk han overalt så han ikke kan kontakte deg igjen. 

Anonymkode: 24062...37b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du får aldri closure med sånne menn, de er ikke til å stole på. Snakk med venner, sørg og husk at det er han som er en dritt. Og blokk han overalt så han ikke kan kontakte deg igjen. 

Jeg har vært inne på tanken å blokkere, men klarer det ikke, han er mye pålogget og aktiv bruker av Facebook. Har vært inne på tanken om jeg har blitt byttet ut, spurte han om det siden han brått ikke ville jeg skulle komme men han svarte selfølgelig nei, hva vet jeg, han ville vel ikke såre meg enda mer ved å fortelle at han har bytta meg ut..

Skulle bare ønske å møte han i helgen, han kunne heller fortalt dette etter jeg hadde vært på besøk siden han avlyste i siste liten. Vet han kanskje gjorde meg en tjeneste ved å fortelle det nå å ikke etter jeg hadde vært på besøk men jeg henger meg oppi hvorfor han var «med» på meldingene om besøket for så to døgn etter vil bryte alt. Dårlig stil..

Skrevet

Beste du kan gjøre er å si at det er helt ok, at du har tenkt det samme og at du egentlig bare var forelsket i potensialet. 

Anonymkode: a02a2...16d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kommer an på hvor lenge du har kjent han. Ikke gi alt av deg selv med en gang. Da blir uinteressant og kjedelig. Dropp heller sånne meldinger til dere virkelig har kommet innpå hverandre. Gi det tid. 

Anonymkode: 97886...0c0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det kommer an på hvor lenge du har kjent han. Ikke gi alt av deg selv med en gang. Da blir uinteressant og kjedelig. Dropp heller sånne meldinger til dere virkelig har kommet innpå hverandre. Gi det tid. 

Anonymkode: 97886...0c0

Har kjent han i 6 mndr, så er ikke akuratt nytt heller. Jeg har vært i dårlige forhold som innebar vold psykisk og fysisk, hekt har jeg også opplevd, blitt forlatt på brutal måter. Jeg er tydeligvis inne i en hekt med han her også, klarer ikke gi slipp alt er bare vondt og sårt, vil bare sove å aldri våkne igjen, for når man sover kjenner man ingen smerte..

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg har vært inne på tanken å blokkere, men klarer det ikke, han er mye pålogget og aktiv bruker av Facebook. Har vært inne på tanken om jeg har blitt byttet ut, spurte han om det siden han brått ikke ville jeg skulle komme men han svarte selfølgelig nei, hva vet jeg, han ville vel ikke såre meg enda mer ved å fortelle at han har bytta meg ut..

Skulle bare ønske å møte han i helgen, han kunne heller fortalt dette etter jeg hadde vært på besøk siden han avlyste i siste liten. Vet han kanskje gjorde meg en tjeneste ved å fortelle det nå å ikke etter jeg hadde vært på besøk men jeg henger meg oppi hvorfor han var «med» på meldingene om besøket for så to døgn etter vil bryte alt. Dårlig stil..

Han var med fordi han bare bryr seg om seg selv og sine behov. Fordi han var kåt mest sannsynlig. Hans handlinger sier klart at han ikke bryr seg om deg. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ja jeg hørte fra han, han ringte meg å fortalte at han hadde bestemt seg for å avslutte alt vi hadde. Jeg skulle i teorien reise på besøk til han i helgen, jeg hadde bestilt billetter og alt.. Den meldingen hadde ingenting å si om det hele fordi vi har sendt masse slike meldinger til hverandre før. For bare to dager siden beskrev han i detalj hva han ville gjøre med meg når jeg kom til han i helgen. Han visste jeg hadde bestilt billetter for to dager siden å jeg skrev når jeg ankom byen å han sa hvor han kunne møte meg..

Jeg er knust og føler meg jævlig, patetiske meg begynte å gråte i telefonen, da han fikk spørsmål om hvorfor han for bare et par dager siden hadde skrevet hva han så frem til at vi skulle gjøre, beklaget han seg bare å at han hadde bestemt seg for å avslutte alt… Ts

:hug: ❤️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ja jeg hørte fra han, han ringte meg å fortalte at han hadde bestemt seg for å avslutte alt vi hadde. Jeg skulle i teorien reise på besøk til han i helgen, jeg hadde bestilt billetter og alt.. Den meldingen hadde ingenting å si om det hele fordi vi har sendt masse slike meldinger til hverandre før. For bare to dager siden beskrev han i detalj hva han ville gjøre med meg når jeg kom til han i helgen. Han visste jeg hadde bestilt billetter for to dager siden å jeg skrev når jeg ankom byen å han sa hvor han kunne møte meg..

Jeg er knust og føler meg jævlig, patetiske meg begynte å gråte i telefonen, da han fikk spørsmål om hvorfor han for bare et par dager siden hadde skrevet hva han så frem til at vi skulle gjøre, beklaget han seg bare å at han hadde bestemt seg for å avslutte alt… Ts

Har du møtt han IRL før? 

Hm... Håper du får refundert billettene. Kjedelig. 

Skrevet

Dette innlegget beviser at 👍 er negativt ladet. Avstandsskapende. 

Anonymkode: 7ecb6...b63

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg hater også den tommelen, uansett hva det er svar til egentlig 😣 

Får håpe han bare svarer med tommelen fordi han er på jobb eller opptatt, og at han svarer deg ordentlig når han kan ☺️

👍

Anonymkode: ba8b1...cc5

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

I denne sammenhengen er det negativt. Men det betyr jo bare OK. I andre situasjoner kan en "OK" være positivt. 

Skrevet

Han får se å legge ut for de billettene for deg.

Anonymkode: 27a0f...37c

• Liker 2
Skrevet
CorvusCorax skrev (2 minutter siden):

I denne sammenhengen er det negativt. Men det betyr jo bare OK. I andre situasjoner kan en "OK" være positivt. 

👍

Anonymkode: f3c47...840

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det kommer jo helt an på kontekst... bruker den aldri selv, men om det er svar på "Da kommer jeg klokken 19!" er det helt okei?

Anonymkode: 31f68...478

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...