AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Jeg skrev en ganske heftig og detaljert melding til daten min å fikk kun tommel opp i retur.. Jeg skrev ting jeg vet han tenner på noe jeg også gjør, men føler meg rimelig teit nå for kun en tommel opp i retur.. Anonymkode: a219f...19c
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 Jeg hater også den tommelen, uansett hva det er svar til egentlig 😣 Får håpe han bare svarer med tommelen fordi han er på jobb eller opptatt, og at han svarer deg ordentlig når han kan ☺️ Anonymkode: 8ded9...114 8
CorvusCorax Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 Hm. Kanskje han er opptatt, slik at du får et utfyllende svar når han har tid? 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hater også den tommelen, uansett hva det er svar til egentlig 😣 Får håpe han bare svarer med tommelen fordi han er på jobb eller opptatt, og at han svarer deg ordentlig når han kan ☺️ Anonymkode: 8ded9...114 Ja får håpe på det😔 Anonymkode: a219f...19c 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 CorvusCorax skrev (1 minutt siden): Hm. Kanskje han er opptatt, slik at du får et utfyllende svar når han har tid? Håper det, jeg synes tommel opp emoji er avvisende og punkterer hele samtalen Anonymkode: a219f...19c 10
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #6 Skrevet 30. august 2021 tommel opp assosierer jeg med ironi. "ja det var bra gitt.." det er det lateste man kan respondere med. hadde taklet det som en avvisning. men jeg er sikkert rar. Anonymkode: a02a2...16d 11
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #7 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): tommel opp assosierer jeg med ironi. "ja det var bra gitt.." det er det lateste man kan respondere med. hadde taklet det som en avvisning. men jeg er sikkert rar. Anonymkode: a02a2...16d Ja jeg føler meg avvist. Anonymkode: a219f...19c 5
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. august 2021 #8 Skrevet 30. august 2021 Hadde sendt en tommel ned som svar 😆
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #10 Skrevet 30. august 2021 Jeg liker heller ikke den tommelen. Er noe med at den føles negativt ladet. Anonymkode: 7ecb6...b63 5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #11 Skrevet 30. august 2021 Pleier dere å sende slike meldinger, da? Eller var det første gang? Jeg vet hvertfall at jeg IKKE liker slike meldinger.. Synes det er kleint, og blir redd for at noen andre skal lese det🙈 Kanskje han ikke vet helt hva han skal svare, og ikke ønsker å gå inn på den "veien" pr melding? Hva med å snakke med han før du føler deg avvist? Anonymkode: 4e086...65b 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #12 Skrevet 30. august 2021 Nå som det har gått fem timer, fikk du et skikkelig svar av ham, TS? Anonymkode: 26b72...be1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #13 Skrevet 30. august 2021 Har han svart noe mer nå Ts? Anonymkode: 8ded9...114
GrønnNellik68 Skrevet 30. august 2021 #14 Skrevet 30. august 2021 kanskje tommel opp er penis i erigert tilstand..gud vet hva folk tenker om disse emjoii'sene... ha ha ha... 1
Totorino Skrevet 30. august 2021 #15 Skrevet 30. august 2021 Han bryr seg mest sannsynlig ikke nok til å gidde å gi et ordentlig svar. Hvis ikke en mann setter pris på dirty stuffet ditt, finn en annen. 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #16 Skrevet 30. august 2021 Ja jeg hørte fra han, han ringte meg å fortalte at han hadde bestemt seg for å avslutte alt vi hadde. Jeg skulle i teorien reise på besøk til han i helgen, jeg hadde bestilt billetter og alt.. Den meldingen hadde ingenting å si om det hele fordi vi har sendt masse slike meldinger til hverandre før. For bare to dager siden beskrev han i detalj hva han ville gjøre med meg når jeg kom til han i helgen. Han visste jeg hadde bestilt billetter for to dager siden å jeg skrev når jeg ankom byen å han sa hvor han kunne møte meg.. Jeg er knust og føler meg jævlig, patetiske meg begynte å gråte i telefonen, da han fikk spørsmål om hvorfor han for bare et par dager siden hadde skrevet hva han så frem til at vi skulle gjøre, beklaget han seg bare å at han hadde bestemt seg for å avslutte alt… Ts Anonymkode: a219f...19c 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #17 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja jeg hørte fra han, han ringte meg å fortalte at han hadde bestemt seg for å avslutte alt vi hadde. Jeg skulle i teorien reise på besøk til han i helgen, jeg hadde bestilt billetter og alt.. Den meldingen hadde ingenting å si om det hele fordi vi har sendt masse slike meldinger til hverandre før. For bare to dager siden beskrev han i detalj hva han ville gjøre med meg når jeg kom til han i helgen. Han visste jeg hadde bestilt billetter for to dager siden å jeg skrev når jeg ankom byen å han sa hvor han kunne møte meg.. Jeg er knust og føler meg jævlig, patetiske meg begynte å gråte i telefonen, da han fikk spørsmål om hvorfor han for bare et par dager siden hadde skrevet hva han så frem til at vi skulle gjøre, beklaget han seg bare å at han hadde bestemt seg for å avslutte alt… Ts Anonymkode: a219f...19c ❤ Anonymkode: 74fd3...ba5 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #18 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja jeg hørte fra han, han ringte meg å fortalte at han hadde bestemt seg for å avslutte alt vi hadde. Jeg skulle i teorien reise på besøk til han i helgen, jeg hadde bestilt billetter og alt.. Den meldingen hadde ingenting å si om det hele fordi vi har sendt masse slike meldinger til hverandre før. For bare to dager siden beskrev han i detalj hva han ville gjøre med meg når jeg kom til han i helgen. Han visste jeg hadde bestilt billetter for to dager siden å jeg skrev når jeg ankom byen å han sa hvor han kunne møte meg.. Jeg er knust og føler meg jævlig, patetiske meg begynte å gråte i telefonen, da han fikk spørsmål om hvorfor han for bare et par dager siden hadde skrevet hva han så frem til at vi skulle gjøre, beklaget han seg bare å at han hadde bestemt seg for å avslutte alt… Ts Anonymkode: a219f...19c Klem til deg ❤️ han hadde i alle fall decency nok til å ringe deg, da. Selv om det er fryktelig sårt og vondt å bli avvist på den måten. Anonymkode: 699d7...fcb 11
Johnny Bravo Skrevet 30. august 2021 #19 Skrevet 30. august 2021 Bente1234 skrev (3 timer siden): kanskje tommel opp er penis i erigert tilstand..gud vet hva folk tenker om disse emjoii'sene... ha ha ha... Det var optimisme på en manns nivå😆 , ikke verst 5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #20 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja jeg hørte fra han, han ringte meg å fortalte at han hadde bestemt seg for å avslutte alt vi hadde. Jeg skulle i teorien reise på besøk til han i helgen, jeg hadde bestilt billetter og alt.. Den meldingen hadde ingenting å si om det hele fordi vi har sendt masse slike meldinger til hverandre før. For bare to dager siden beskrev han i detalj hva han ville gjøre med meg når jeg kom til han i helgen. Han visste jeg hadde bestilt billetter for to dager siden å jeg skrev når jeg ankom byen å han sa hvor han kunne møte meg.. Jeg er knust og føler meg jævlig, patetiske meg begynte å gråte i telefonen, da han fikk spørsmål om hvorfor han for bare et par dager siden hadde skrevet hva han så frem til at vi skulle gjøre, beklaget han seg bare å at han hadde bestemt seg for å avslutte alt… Ts Anonymkode: a219f...19c Stor klem til deg. ❤ Anonymkode: 1c061...922 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå