Fluefisker1 Skrevet 30. august 2021 #41 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Misforstå meg rett, jeg har datet mange lave menn tidligere i livet mitt. Har til og med fått barn med en. Problemet mitt er at jeg opplever å ha sett et kjent mønster hos disse mennene, og det er at de gjerne har en indre aggresjon som grenser til voldelig. Det gjelder sikkert ikke hos alle, men det har vært et kjent mønster hos de jeg har vært med. Nå er jeg lei av at det virker som lave menn bevisst plukker meg ut på apper kun fordi de vet at jeg er lav. På bildene framstår de som normale i høyden, mens når jeg treffer dem er de på min egen høyde (jeg er 157 cm). Det er ikke bare at de er lave, men de er gjerne spe og feminin i ansikt og kroppsbygging. Det irriterer meg grenseløst! Hadde ikke sagt noe om det bare skjedde en gang iblant, men når 9 av 10 menn jeg møter er små så er det bare å legge sammen to og to. Som sagt, jeg har allerede datet mange lave menn i livet mitt og har barn med en. Så er ikke overfladisk, vil bare ikke møte en mann med ubearbeidede indre konflikter igjen. Flere lave kvinner som opplever det samme? Anonymkode: 04101...e0c Da er det vel bare å la vær å date lave menn, er det ikke? Hvorfor skrive om det her? 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #42 Skrevet 30. august 2021 Fluefisker1 skrev (2 minutter siden): Da er det vel bare å la vær å date lave menn, er det ikke? Hvorfor skrive om det her? Det er faktisk skadelig å være rundt hissige mennesker. Jeg kjenner meg igjen i det. Hissigpropper. Anonymkode: cedcb...8a7 2
Fluefisker1 Skrevet 30. august 2021 #43 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er faktisk skadelig å være rundt hissige mennesker. Jeg kjenner meg igjen i det. Hissigpropper. Anonymkode: cedcb...8a7 Så la være da, problem løst…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #44 Skrevet 31. august 2021 Vet ikke om det er typisk at lave menn har mye indre aggresjon. Har datet en lav mann for flere år siden, og han var litt aggressiv og usikker, sjalu. Datet bare i noen få måneder. Da jeg gjorde det slutt, påstå han at han hadde vært utro flere ganger, og lo av det og syntes visst det var gøy og fortelle og fikk ham sikkert til å føle seg bra og attraktiv. Jeg ble jo egentlig bare lettet da han fortalte det, men da ble han sint. 😂 Men, har en storebror som er relativt lav (ca. 175), og han er verdens snilleste og overhodet ikke aggressiv. Tvert imot, ekstremt snill og hjelpsom. Har kone, to barn, bra jobb og er supersosial. Har datet for det meste høye menn, og det finnes selvsagt aggresjon blant høye menn også. Kjæresten min er 185, og ikke aggressiv. Han er trygg på seg selv, og raus med komplimenter, tid og omsorg. Uavhengig av høyde, ville jeg nok ønsket han som kjæresten min uansett. Anonymkode: 45068...b0a 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #45 Skrevet 31. august 2021 ABM skrev (17 timer siden): Hvor finner du voksne menn som er 157cm høye? AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hun mener nok at 170-175 er jevnhøyt med 157… Anonymkode: 826ce...3f2 Hvor leser dere dette? Har aldri datet menn høyere enn 165 cm. Far til mitt barn er 155 cm, så kortvokst. Hva mer ønsker dere at jeg skal gjøre for verden?? Forresten er en mann på 175 høy for meg, så det er fint dere har fasiten på hva jeg tenker og føler. Ts Anonymkode: 04101...e0c 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #46 Skrevet 31. august 2021 Fluefisker1 skrev (13 timer siden): Da er det vel bare å la vær å date lave menn, er det ikke? Hvorfor skrive om det her? Fint at du leser innlegget. Jeg er høflig og spør ikke menn om høyden på datingapper. Det er først når vi møtes at de viser seg å være lave. Dvs, lave menn oppsøker meg fordi de vet at jeg er lav (oppgir høyden min i bio). Ts Anonymkode: 04101...e0c 3
Ludovica- Skrevet 31. august 2021 #47 Skrevet 31. august 2021 OlsenHansen skrev (18 timer siden): At høye damer kan være litt sure har jeg aldri tenkt på, men det kan være noe i det. Skulle derimot tro at det var nok høye menn for dem å velge mellom, i motsetning til lave menn som må ta til takke med lave kvinner. Ta til takke med? Er man dårligere fordi man er lav tenker du? AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har alltid syntes at lave kvinner (155-165) ofte er sure og bitchy. Har antatt at det er for å kompensere for barneutseendet. Anonymkode: 826ce...3f2 Å si at lave kvinner har et barneutseende er jo ganske nedlatende da. Høyde er ikke akkurat noe man får gjort så mye med. Ikke ser man ut som et barn bare fordi man er lav heller. 6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #48 Skrevet 31. august 2021 Trollradaren slår ut her. Men min erfaring er at de lave er mindre selvhøytidelige, morsommere å være rundt og ofte mer ambisiøse i enten jobb eller noe annet de vil bli flinke i. Anonymkode: a0a47...d8a 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #49 Skrevet 31. august 2021 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er 1.92 m 😊 Anonymkode: 9eb60...85e Tynt med oksygen der oppe? Kan ikke være bra for hodet i lengden. Anonymkode: a0a47...d8a
OlsenHansen Skrevet 31. august 2021 #50 Skrevet 31. august 2021 Ludovica- skrev (7 minutter siden): Ta til takke med? Er man dårligere fordi man er lav tenker du? Det er iallefall åpenbart hva kvinner her inne tenker.
Ludovica- Skrevet 31. august 2021 #51 Skrevet 31. august 2021 OlsenHansen skrev (2 minutter siden): Det er iallefall åpenbart hva kvinner her inne tenker. Jeg spurte hva du mente siden du skrev "ta til takke med". 4
Eidvo Skrevet 31. august 2021 #52 Skrevet 31. august 2021 Er 175 ansett som lavt?! Er ikke det ganske normal høyde for en mann?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #53 Skrevet 31. august 2021 Eidvo skrev (2 minutter siden): Er 175 ansett som lavt?! Er ikke det ganske normal høyde for en mann? For meg er det lavt, som er høyere. Men det er jo egentlig ikke det, de fleste kvinner er lavere. Anonymkode: d8331...0ad 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #54 Skrevet 31. august 2021 Eidvo skrev (5 minutter siden): Er 175 ansett som lavt?! Er ikke det ganske normal høyde for en mann? I Norge er vel det ganske lavt? Anonymkode: 04242...2a3
Eidvo Skrevet 31. august 2021 #55 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I Norge er vel det ganske lavt? Anonymkode: 04242...2a3 Måtte Google, gjennomsnittshøyden for norske gutter var nylig 180cm, så 175 er jo nesten gjennomsnitt.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #56 Skrevet 31. august 2021 Det er ikke tvil om at det er mye misunnelse, sjalusi og mindreverdighetskomplekser blant lave menn. Jeg er bare gjennomsnitt selv, men får likevel de styggeste blikkene fra små menn hvis jeg får blikkontakt med damene deres. Det lyser «ligg unna!» i øynene deres, særlig når de små ofte også er utenlandske. Anonymkode: c656e...d48 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #57 Skrevet 1. september 2021 21 hours ago, Eidvo said: Er 175 ansett som lavt?! Er ikke det ganske normal høyde for en mann? Ja. Snittet for voksne menn i Norge er 177. Anonymkode: a0a47...d8a
Asmodeus Skrevet 1. september 2021 #58 Skrevet 1. september 2021 Kan det være at hvis en mann er lav og sint, så trekkes slutningen litt for raskt til at det er en sammenheng mellom høyden og hans selvtillit ved det? Det er ikke sikkert at sinne og høyde korrelerer i større eller mindre grad enn la oss si; sinne og øyenfargen brun. Det finnes mange lave menn, og de fleste menn blir sint en gang i blant. At de to "tingene" oppstår i samme tid og rom (les; mann), er jo ganske høy, er den ikke? 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #59 Skrevet 1. september 2021 Tja, jeg har bare datet høye menn. Mye aggresjon der også, alfamann-aggresjon. Heldigvis finnes det både lave og høye menn som kan å oppføre seg. Tror det handler mer om hvilken personlighet man tiltrekker seg. Anonymkode: 96a1b...20d 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #60 Skrevet 1. september 2021 Jeg tror menn med små peniser er de sinteste Anonymkode: 8c167...1fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå