Gå til innhold

Lei av å date lave menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kanskje jeg skulle lage en ny tråd med tittelen "lei av å date overvektige jenter", og se hvordan det blir motatt her på KG🤔

Anonymkode: 88db7...261

Hvis din erfaring er at tjukke jenter er sure og tar humøret sitt ut på typen, så be my guest.

Anonymkode: c3c1f...300

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis din erfaring er at tjukke jenter er sure og tar humøret sitt ut på typen, så be my guest.

Nå vil jeg nødig åpne Pandoras eske her, men det finnes vel nok av sure, tjukke jenter. På samme måte som det finnes lave, sinte menn. 

• Liker 4
Skrevet

Tips: Date høyere menn.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå vil jeg nødig åpne Pandoras eske her, men det finnes vel nok av sure, tjukke jenter. På samme måte som det finnes lave, sinte menn. 

Det finnes sure og sinte folk over alt. 

Men jeg fikk meg ihvertfall en ahaopplevelse da jeg skjønte at Napoleon-kompleks er en ting. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Modeller skal se vakre ut for andre damer, ikke for menn. Det er viktig å skille der

Anonymkode: 8ae6d...a9b

Modeller er veldig ofte sammen med svært vellykkede attraktive menn så jeg lurer på hvilket skille du mener?

Anonymkode: 97278...729

• Liker 6
Skrevet

Hadde en kompis på den høyden som ble avvist gang på gang . Slik sett kan jeg forstå at det bygger seg opp aggresjon når man blir avvist for noe man ikke kan noe for eller får gjort noe med gang etter gang etter gang. Han har tatt livet sitt nå. Vet ikke om det var grunnen.

Anonymkode: 8c167...1fb

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 1.92 m 😊

Anonymkode: 9eb60...85e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hehe det er faktisk det samme med høye damer! Sinte og aggressive, ubehagelig å være sammen med. Man blir kanskje slik av å ha et utseende som ikke faller inn i skjønnhetsidealet

Anonymkode: bcfea...b52

Uff, så bitter en mann kan bli.. 

Anonymkode: 32e7c...8da

• Liker 2
Skrevet

Alle høye kvinner er cunts.

Så da kan sikkert dette også stemme..

Merkelige fenomener egentlig.. At høyde skal ha noe å si på slik..

Anonymkode: eb09e...074

Skrevet

At høye damer kan være litt sure har jeg aldri tenkt på, men det kan være noe i det. Skulle derimot tro at det var nok høye menn for dem å velge mellom, i motsetning til lave menn som må ta til takke med lave kvinner.

Skrevet

Er mann.

Dette er en av grunnene til at jeg er sjeleglad for å ha fått ei datter. Nå venter vi en ny baby og håper dette også blir ei jente til.

Er så mange fallgruver for gutter:  dårlig på skole, dårlig sosialt, skulle gutten få en mental skavank eller noe fysisk så er de dømt til evig jomfrudom og aldri bli elsket. ( Spar meg for enkelte eksempler som beviser at det ikke trenger å bli slik, for de aller fleste blir det slik).

Er selv 175 og er ansett som lav. Er ikke så utadvent så jeg har måttet kjempe med nebb og klør for å få dame. Tragisk å tenke på. Trene som en galning i mange mange år, skaffe meg en høy utdanning som jeg egentlig ikke ønsker. Selv da må jeg ta det jeg kan få. Pga mine sosiale ferdigheter så slites det på så mange områder. Hadde jeg visst hva jeg skulle gå igjennom neste 30+ år som 13 åring så hadde jeg hengt meg for lenge siden ( før jeg fikk min datter). 

Anonymkode: 0de65...c73

• Liker 4
Skrevet

Helt enig, lave menn er ikke i vater!

Anonymkode: a98a1...ef3

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Misforstå meg rett, jeg har datet mange lave menn tidligere i livet mitt. Har til og med fått barn med en. Problemet mitt er at jeg opplever å ha sett et kjent mønster hos disse mennene, og det er at de gjerne har en indre aggresjon som grenser til voldelig. Det gjelder sikkert ikke hos alle, men det har vært et kjent mønster hos de jeg har vært med.

Nå er jeg lei av at det virker som lave menn bevisst plukker meg ut på apper kun fordi de vet at jeg er lav. På bildene framstår de som normale i høyden, mens når jeg treffer dem er de på min egen høyde (jeg er 157 cm). Det er ikke bare at de er lave, men de er gjerne spe og feminin i ansikt og  kroppsbygging. Det irriterer meg grenseløst! Hadde ikke sagt noe om det bare skjedde en gang iblant, men når 9 av 10 menn jeg møter er små så er det bare å legge sammen to og to. 

Som sagt, jeg har allerede datet mange lave menn i livet mitt og har barn med en. Så er ikke overfladisk, vil bare ikke møte en mann med ubearbeidede indre konflikter igjen.

Flere lave kvinner som opplever det samme?

Anonymkode: 04101...e0c

Hvor finner du voksne menn som er 157cm høye?

Skrevet

Om lave menn ser feminine ut, da ser høye kvinner i hvert fall maskuline ut med de breie skuldrene deres. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 162 cm, og har vært sammen med 3 menn som har vært ca like høye som meg. Og de var alle flotte, snille og omsorgsfulle menn. Men ingen av de var spinkle da.

Anonymkode: 94ec7...aec

• Liker 1
Skrevet
ABM skrev (2 timer siden):

Hvor finner du voksne menn som er 157cm høye?

Hun mener nok at 170-175 er jevnhøyt med 157…

Anonymkode: 826ce...3f2

• Liker 3
Skrevet
OlsenHansen skrev (2 timer siden):

At høye damer kan være litt sure har jeg aldri tenkt på, men det kan være noe i det. Skulle derimot tro at det var nok høye menn for dem å velge mellom, i motsetning til lave menn som må ta til takke med lave kvinner.

Jeg har alltid syntes at lave kvinner (155-165) ofte er sure og bitchy. Har antatt at det er for å kompensere for barneutseendet. 

Anonymkode: 826ce...3f2

• Liker 5
Skrevet

Alle høye damer jeg kjenner er rolige og blide, mens de korte er hissige 😄 Tror absolutt ikke noe på at høyde og humør har noen som helst korrelasjon da, bare er en observasjon 😄

Anonymkode: d8331...0ad

• Liker 3
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hvor høye eller hvor lave mennesker er. Bra alle er forskjellige🙂

• Liker 1
Gjest Syngemann
Skrevet

Respekt til lave menn som er i vater.

Diskriminering kommer i mange former.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...