Smashing Skrevet 23. september 2005 #1 Skrevet 23. september 2005 Hva kan jeg kjøpe til en mor som blir 41 år om en knapp uke? Hun har vært student i et år nå. Studerer for å bli hjelpepleier. Har vært mye hjemme med små barn, men har kommet seg ut nå. Hun er glad i country, og så vet jeg egentlig ikke noe mer. En ganske alminnelig mor som bare ønsker seg teite ting som snille barn og helst barnebarn. (Ikke aktuelt før om noen år...) Noen tips anyone?
Brunhilde Skrevet 24. september 2005 #2 Skrevet 24. september 2005 Nå sier du ikke noe om hva det skal koste, men jeg kan jo fortelle deg hva jeg ville blitt glad for. * gavekort på cd * en god ansiktskrem * en god bodylotion * en bok * et halskjede i sølv * noen søte øredobber * en flaske vin * en tur på kafe Dette er ting som ikke behøver koste all verden. Lykke til, håper du får noen gode ideer her inne!
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2005 #3 Skrevet 24. september 2005 Jeg er mor og trettien, og kunne godt tenkt meg alt på Brunhildes liste
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2005 #5 Skrevet 25. september 2005 Er ganske lik i alder og Brunhilde sin liste var bra. Kan føye til * konserter * teater * Hud- og kroppspleie * Smykker og belter * Lekkert undertøy * Inviter henne hjem på god middag og godt drikke hvor hun er kun gjest. Poenget er at det skal være noe som er helt unyttig og kun til glede for henne. Du som kjenner henne klarer sikkert å legge til andre ting på lista.
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #6 Skrevet 25. september 2005 -en godt voksen dame ønsker seg rett og slett egoting, etter å ha oppdratt barn og mann i en årrekke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå