AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Del Skrevet 29. august 2021 Jeg kjører ofte med tung tilhenger og ved bakkestart triller alltid bilen litt bakover, lengden varierer fra hvor bratt bakken er og hvor tung hengeren er. har aldri hatt problem med bakkestart med manuell, trillet ikke en millimeter bakover da, men med automat er det helt tragisk, selger driten igjen og kjøper meg en bil med manuell om det ikke er et triks for å klare bakkestart med automat? Anonymkode: 83902...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Del Skrevet 29. august 2021 Har den sånn auto hold knapp for hjelp til bakkestart? En del automat biler har det, men jeg er enig med deg, klorer meg til manuell så lenge jeg kan Anonymkode: ae5ab...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Del Skrevet 29. august 2021 Jeg har Skoda Superb med automat som holder automatisk i bakker. Null problem med henger og campingvogn. Anonymkode: 12fd3...1b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 29. august 2021 #4 Del Skrevet 29. august 2021 Det er egentlig veldig lett. Ta ibruk venstre fot, hold brems og gi nok moment til at bilen ikke går i feil retning. Samme om du må rygge med tung bil/henger. Og bruk gjerne lavgir, om bilen din har dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå