AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #21 Skrevet 30. august 2021 Hvis valget står mellom å ta en sobril og vaksinen eller å ikke ta sobril og derfor ikke tørre ta vaksinen så vet jeg hva jeg hadde valgt. Sobril og vaksine det er ingenting galt med den kombinasjonen Anonymkode: 1b206...c8c
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #22 Skrevet 30. august 2021 Tror jeg hadde valgt angsten fremfor sobrilrusen. Den avhengigheten er ikke god . Anonymkode: 52a3d...ed4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #23 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror jeg hadde valgt angsten fremfor sobrilrusen. Den avhengigheten er ikke god . Anonymkode: 52a3d...ed4 Du er passe god hvis du klarer å bli avhengig av å ta sobril to ganger! Anonymkode: 8e27b...173 3
Silva Pluvialis Skrevet 31. august 2021 #24 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sprøytestikket var omtrent like vondt som å pusse tennene eller klippe neglene. Altså ikke vondt. Jeg kunne tenkt meg å kjent litt mer så jeg var sikker på at jeg faktisk fikk sprøyten. Anonymkode: 640a7...37c Det er ikke slik at alle med sprøyteskrekk er redd for at stikket skal gjøre vondt. Noen får bare panikk av tanken på at en nål skal inn i kroppen, for eksempel. Frykten kan bunne i så mye, ikke bare i frykt for smerter. De fleste vet jo at sprøyter ikke gjør spesielt vondt, men det kurerer jo ikke skrekken, for det er ikke nødvendigvis smertene de er redd for.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #25 Skrevet 31. august 2021 On 8/29/2021 at 8:58 AM, AnonymBruker said: Noen som har tatt sobril ved vaksinering med pfizer? Er det farlig (interaksjoner?)? Hvordan følte du deg og hvordan gikk det da? Anonymkode: 3fbe3...fb7 Ja, begge gangene, da jeg går fast på sobril uansett. Første dosen gikk helt uten bivirkninger (kanskje litt støl i armen), mens etter dose to følte jeg meg litt uggen i et par dager, noe som begynte ca. etter et døgn. Jeg tror ikke det var relatert til sobril, for etter hva jeg har lest så er hvordan jeg reagerte etter dose to ganske normalt. Anonymkode: eb4eb...c43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå