Gå til innhold

Noe galt med kvinneguiden i dag? Fryktelig treg

NettMeg

Anbefalte innlegg

Har kvinneguiden noen problemer i dag? Fryktelig treg og komme inn på siden, i perioder umulig. Har ikke problem med noen andre nettsider.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker fortsatt svar på dette. Vært utrolig tregt og veldig ofte umulig å komme inn på kvinneguiden de siste dagene.  Siden henger seg opp. Kun kvinneguiden dette skjer på. Er dette noe som jobbes med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gir deg ett svar så du har ett svar, dette er noe evt @TSP må svar på og han jobber kun i ukedager så da vil du nok få ett svar etterhvert.

Anki, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta det opp med serverleverandøren vår og se om vi finner noe :)

Men jeg har i grunn ikke hørt noe om treghet fra andre hold. Opplever du denne tregheten på ulike enheter også? Om du har mulighet til å teste det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TSP skrev (1 time siden):

Jeg skal ta det opp med serverleverandøren vår og se om vi finner noe :)

Men jeg har i grunn ikke hørt noe om treghet fra andre hold. Opplever du denne tregheten på ulike enheter også? Om du har mulighet til å teste det. 

Jeg opplever det også på både iPhone og iPad, både hjemme og andre steder. Tregest når jeg bruker iPhone. I dag har det oppstått enda et problem itillegg til at sidene er trege og laste opp her inne, og det er at når jeg kommer inn på en tråd så kommer jeg nederst på siden, så jeg må bla meg helt øverst…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NettMeg skrev (2 minutter siden):

Jeg opplever det også på både iPhone og iPad, både hjemme og andre steder. Tregest når jeg bruker iPhone. I dag har det oppstått enda et problem itillegg til at sidene er trege og laste opp her inne, og det er at når jeg kommer inn på en tråd så kommer jeg nederst på siden, så jeg må bla meg helt øverst…

Nederst på siden så mener jeg helt nede ved motor og mote osv altså nedenfor selve tråden.

den blå linjen som viser at siden er oppdatert øverst på tlf kommer bare litt under halvveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sidene var ikke trege når TS startet denne tråden, men de siste dagene har ting begynt å blir ganske sirup. Det tar 2-3 sekunder å laste en tråd. Tilsvarende (eller mer) når jeg trykker "back" i nettleseren.

@TSP Har det skjedd noe spesielt de siste dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vi ser det noen dager har vært en økning i antall trege forespørsler, men vi har ikke helt klart å finne den eksakte årsaken ennå. Det er likevel ikke snakk om veldig alarmerende tall det vi har funnet så langt, men for dere som opplever det er det naturligvis noe vi ønsker å løse uansett. 

Vi har uansett om ganske kort tid tenkt å oppdatere serverene, så det vil tenkes at det løses da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, @Ville91, @GinaT, @NettMeg, @Såpestykke

Vi fant noen utgående forespørsler mot et API som ikke lenger fungerer. Det kan ha bidratt til treghet, jeg har nå skrudd av våre forespørsler mot API-et. 

Kan dere gi meg en tilbakemelding her på om dere merker en bedring fra nå og utover de neste dagene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vifte skrev (8 minutter siden):

Fortsatt treigt

Det ble gjort en liten feil under utrullingen... :blush:

Nå skal den riktige endringen være ute, så håper jeg det blir bedre fra nå. 

Fiksen som ble lagt ut nå, skal hvert fall gi noe forbedring på innlasting av de fleste tråder.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fortsatt problemer. Hvor lenge er det til dere skal oppdatere serveren hvis du trodde det kunne hjelpe? For sånn som det er nå er helt håpløst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig tregt for meg, jeg har iPhone og ingen ting på kg får lastet seg ferdig som dere ser blir ikke den blå streken vekk 

373C7A05-ED7C-4A6A-9A49-BF6695A39B03.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NettMeg skrev (På 2021-9-3 den 19.00):

Jeg har fortsatt problemer. Hvor lenge er det til dere skal oppdatere serveren hvis du trodde det kunne hjelpe? For sånn som det er nå er helt håpløst..

Jeg håper det er noe vi får på plass nå i september, men kan ikke gi noen dato ennå :)

Men opplever du at det er det å ferdiglaste siden som tar lang tid, altså at siden du har klikket deg inn til har begynt å laste ganske fort, men ikke ser ut til å fullføre innlastingen, som er problemet. Eller er det bare helt hvitt, alternativt at du blir værende på den siden du klikker deg videre fra, i lang tid?

Leonora99 skrev (På 2021-9-4 den 14.59):

Det er utrolig tregt for meg, jeg har iPhone og ingen ting på kg får lastet seg ferdig som dere ser blir ikke den blå streken vekk 

Går det utover funksjonaliteten på siden for deg? Hvor ofte skjer det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...