AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #1 Del Skrevet 28. august 2021 Jeg bruker for tiden clearblues lilla eggløsningstest, og lurer på om den er til å stole på? Står selvsagt på pakningen at den er 99% sikker, men er det erfaringen til dere som har prøvd den? Tok en test tidligere i kveld, fordi jeg kjenner litt i ene eggstokk og har fått typisk eggløsningsslim, men resultatet var negativt. Altså, jeg fikk den tomme sirkelen som betyr at jeg ikke er fruktbar nå. Altså til tross for det jeg vil kalle begynnende eggløsningssmerter. Hva burde jeg tro/gjøre? Stole på det negative resultatet, eller ha sex før vi sovner for sikkerhets skyld? Anonymkode: 25a27...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #2 Del Skrevet 28. august 2021 Hvor er du i syklusen i følge egne beregninger? Kan det stemme at det du kjenner er eggløsning basert på når i syklus du er? Jeg har brukt den lilla clearbluen sist jeg ble gravid, og nå i siste pp, og blinkefjesrt kommer to døgn før fast smilefjes. Fast smilefjes passer nøyaktig med når jeg beregner at eggløsning skal være. Ville kjørt på en runde likevell...for sikkerhetsskyld😂 Anonymkode: 0a323...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 29. august 2021 #3 Del Skrevet 29. august 2021 Den er til å stole på. Men om det er en ny pakke så er det viktig å begynne på det tidspunktet som pakningen sier for at den skal klare å måle en økning. Det er hvertfall min erfaring 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Del Skrevet 29. august 2021 Molly_ skrev (41 minutter siden): Den er til å stole på. Men om det er en ny pakke så er det viktig å begynne på det tidspunktet som pakningen sier for at den skal klare å måle en økning. Det er hvertfall min erfaring 😊 Hmm, på det tidspunktet den sier? Jeg har nok begynt tidligere i enn det, vil det bety at svarene jeg får er feil? Anonymkode: 25a27...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 29. august 2021 #5 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hmm, på det tidspunktet den sier? Jeg har nok begynt tidligere i enn det, vil det bety at svarene jeg får er feil? Anonymkode: 25a27...d56 Tenkte på den dagen i syklusen som pakningen sier man skal starte på. Jeg tok også alltid den testen med morgenurin, og den har vært korrekt med meg altså. Men kan jo ikke garantere at den er det med alle av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #6 Del Skrevet 29. august 2021 Du får alltid tom sirkel første gang du begynner testingen. Ta en til med det samme, så får du riktig resultat. Jeg brukte den i flere måneder, og veldig fornøyd med den. Jeg ble fulgt opp pga problemer med å bli gravid. Så blodprøvene bekreftet at eggløsningen var når den viste positivt. Anonymkode: 103f3...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #7 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du får alltid tom sirkel første gang du begynner testingen. Ta en til med det samme, så får du riktig resultat. Jeg brukte den i flere måneder, og veldig fornøyd med den. Jeg ble fulgt opp pga problemer med å bli gravid. Så blodprøvene bekreftet at eggløsningen var når den viste positivt. Anonymkode: 103f3...653 Alltid tom sirkel først? Dårlig, da burde de jo lagt ved en ekstra test siden den første bare er bortkastet. Testet igjen i dag, og fikk tom sirkel da også. Anonymkode: 25a27...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #8 Del Skrevet 29. august 2021 Jeg brukte den bare én måned, siden jeg ble gravid med én gang. Den viste eggløsning da jeg forventet eggløsning selv. Anonymkode: 9afa7...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #9 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alltid tom sirkel først? Dårlig, da burde de jo lagt ved en ekstra test siden den første bare er bortkastet. Testet igjen i dag, og fikk tom sirkel da også. Anonymkode: 25a27...d56 Oi, stemmer virkelig dette?! Leste ingen ting om det i pakningsvedlegget, men mulig jeg har oversett det. Det gir jo kanskje mening, for den sammenligner resultatene for å påvise stigning? Er den virkelig så avansert? Anonymkode: 68c2b...416 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 29. august 2021 #10 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Oi, stemmer virkelig dette?! Leste ingen ting om det i pakningsvedlegget, men mulig jeg har oversett det. Det gir jo kanskje mening, for den sammenligner resultatene for å påvise stigning? Er den virkelig så avansert? Anonymkode: 68c2b...416 Ja det stemmer. Så første gang man bruker den blir det tom ring. Dog har jeg de neste syklusene da begynt å teste bare noen dager før jeg skal ha eggeløsning, så sparer en del tester på å gjøre det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #11 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alltid tom sirkel først? Dårlig, da burde de jo lagt ved en ekstra test siden den første bare er bortkastet. Testet igjen i dag, og fikk tom sirkel da også. Anonymkode: 25a27...d56 Ja i grunn burde de ha sendt med en ekstra. Første testen som alltid blir blank er pga det er da testen leser av hvor man står i denne syklusen, eller hva jeg skal si. Så uansett resultat så blir den tom, selvom den egentlig ikke er det hvis man tar en til. Anonymkode: 103f3...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå