Gå til innhold

Eggløsning på slutten av/rett etter mensen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er nå på dag 6 og egentlig siste dag av mensen, men merket masse gjennomsiktig slim i ettermiddag. Har ingen eggløsningstester igjen hjemme, så må vente til mandag. Men, dette slimet var som jeg pleier å få når jeg har eggløsning, men kom samtidig som noen få dråper av mensblod.

Er det mulig å få eggløsning så tidlig???

Anonymkode: 9c5b1...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er nå på dag 6 og egentlig siste dag av mensen, men merket masse gjennomsiktig slim i ettermiddag. Har ingen eggløsningstester igjen hjemme, så må vente til mandag. Men, dette slimet var som jeg pleier å få når jeg har eggløsning, men kom samtidig som noen få dråper av mensblod.

Nei. Så tidlig vil ikke kroppen klare å modne et egg , samt at slimhinnene må rekke å bli tykke nok for å bli mottakelig for egget skal det ha mulighet til å feste seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (Akkurat nå):

Nei. Så tidlig vil ikke kroppen klare å modne et egg , samt at slimhinnene må rekke å bli tykke nok for å bli mottakelig for egget skal det ha mulighet til å feste seg. 

Ikke mulig med tidvis uregelmessig syklus heller?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok skje. Jeg ble gravid 2 dager etter mensen var slutt. 

Anonymkode: 52d26...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det kan nok skje. Jeg ble gravid 2 dager etter mensen var slutt. 

Anonymkode: 52d26...0d5

Håpet egentlig at et slikt svar ikke ville komme, siden kjæresten er på jobb og kan ikke legge inn aksjer før i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ikke mulig med tidvis uregelmessig syklus heller?

Ikke hvis blødningen er en virkelig mens, hvor slimhinnene er støtt ut, da er cd 6 umulig å bli gravid på. Hvis det bare var en hormonell blødning (blør lite og ikke som vanlig mens) så det ikke er vanlig mens så kan egg ha rukket å vokse etc sånn at det blir en vanlig eggløsning. Men da er man ikke på cd6. da er man mye lenger.

hvis man har lang mens kan jo el komme like etter mens, la oss si man blør 8 dager, da vil jo «like etter mens» være cd 10-12. men cd 6 kan dessverre ikke eggløsning skje, bare å Google litt :) 

Anonymkode: 2fd8a...ead

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har eggløsningsslim i uka før eggløsning, så det trenger ikke bety noe mer enn at eggløsning er på vei. 

Anonymkode: 9aa81...756

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...