Gå til innhold

Se på hverandre under samleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Elsker når han ser meg intenst inn i øynene mens han knuller meg hardt, dirty talker å gjerne med et grep om halsen min i tillegg😎😉

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt an på hvilken sex vi har. Ved ‘vaniljesex- ALLTID! Ved litt mer ‘hardcore sex- ikke nødvendigvis. Såfall er blikkkontakten ganske annerledes enn ved ‘vaniljesexen’;)

Anonymkode: 13633...210

Skrevet

Det er nok en god del kvinner som tenner på å se seg selv bli penetrert, så jeg prøver så godt jeg kan for at hun skal få se det. Det gir mere intenst inntrykk og ærligere ansikt finnes vel knapt... Vi kan le og ha det gøy på forhånd, men når vi ser dypt inni øynene til hverandre er det dypt alvor. Opphisselsen av å se på hverandre, penetrering, høyere pust, ukontrollert pust for å dempe stønn, er bare så et fantastisk å se og høre. Det er klink umulig å ikke vise følelsene sine, og det er så fordømt nakent og sexy. Det er iallefall deilig med et tungekyss som et lite avbrekk, mens vi fremdeles knuller... Glatt og varmt både oppe og nede🥰

• Liker 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (12 timer siden):

Det er nok en god del kvinner som tenner på å se seg selv bli penetrert, så jeg prøver så godt jeg kan for at hun skal få se det. Det gir mere intenst inntrykk og ærligere ansikt finnes vel knapt... Vi kan le og ha det gøy på forhånd, men når vi ser dypt inni øynene til hverandre er det dypt alvor. Opphisselsen av å se på hverandre, penetrering, høyere pust, ukontrollert pust for å dempe stønn, er bare så et fantastisk å se og høre. Det er klink umulig å ikke vise følelsene sine, og det er så fordømt nakent og sexy. Det er iallefall deilig med et tungekyss som et lite avbrekk, mens vi fremdeles knuller... Glatt og varmt både oppe og nede🥰

Enig, det er veldig opphissende

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2021 den 15.27):

Bruker dere å se på hverandre under samleie? Mannen min gjør det aldri, og jeg blir litt trist av det. Vi har vært sammen i 18 år, og han har aldri sett meg i øynene under samleie. Er det vanlig i deres forhold? Hva syns du om øyekontakt under sex? Hva synes mannen min?

Anonymkode: ab7f0...9a6

Tror man ofte tenker litt på andre/fantasier som er grunnen til det. Jeg selv tenker på andre menn under sexen med kjæresten min, så mye bedre den blir!! 

Anonymkode: cfd55...b12

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror man ofte tenker litt på andre/fantasier som er grunnen til det. Jeg selv tenker på andre menn under sexen med kjæresten min, så mye bedre den blir!! 

Anonymkode: cfd55...b12

Har aldri fantasert om noen andre når jeg har sex. Pleier man å gjøre det? Er fokusert på han jeg har sex med😅

Skrevet

Nei, etter 20 års samliv gjør det mest av plikt. Og da orker jeg iallfall ikke å se henne inn i øynene i tillegg.

Anonymkode: e1be1...8ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...