Gå til innhold

Se på hverandre under samleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser dere hverandre i øynene mens sæden sprutes inn i vaginaen?

Anonymkode: 77c8f...b94

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Bruker dere å se på hverandre under samleie? Mannen min gjør det aldri, og jeg blir litt trist av det. Vi har vært sammen i 18 år, og han har aldri sett meg i øynene under samleie. Er det vanlig i deres forhold? Hva syns du om øyekontakt under sex? Hva synes mannen min?

Anonymkode: ab7f0...9a6

Jo jeg synes det er sykt herlig å se henne dypt inn i øynene når hun kommer..

Skrevet

Ser bare inn i øynene på ei jeg liker skikkelig godt. Er det bare for å tømme seg, lukker jeg øynene å fantaserer om ei fin ei.

Anonymkode: 09d67...a73

Skrevet

Nei vet du hva.....

Skratter. 

M@ster

Skrevet

Jeg tar det som en selvfølge at min partner ønsker å se meg i øynene. Han gjør heldigvis det samme. 

• Liker 1
Skrevet
Strange Doll skrev (3 minutter siden):

Jeg tar det som en selvfølge at min partner ønsker å se meg i øynene. Han gjør heldigvis det samme. 

Det tror jeg....

Skrevet

Det varierer veldig. Stirrer ikke inn i øynene under hele samleiet nei, men det er jo litt rart å unngå det helt.

Skrevet
Master1 skrev (5 minutter siden):

Det tror jeg....

Hva mener du?

Skrevet

Fyttepokker må en se på partneren å....om en har sexskratter....

Ja det bør en faktisk..

Om stillingen gjør det mulig...

M@ster

Skrevet (endret)

Jeg må se på alt 😃 deilige hengepupper som damer kaller det og ikke vil bli sett fra den vinkelen osv. Det er jo en helt fantastisk vinkel 😄😃🤗 Jeg kaller det bare deilige nydelige pupper. Samme med magen og rumpe. Heller (mye) for stor enn for liten, og der igjen, gjerne i en "uheldig" vinkel for damen 😄🤷‍♂️

Endret av Sunbrain
  • Liker 2
Skrevet
Sunbrain skrev (2 minutter siden):

Jeg må se på alt 😃 deilige hengepupper som damer kaller det og ikke vil bli sett fra den vinkelen osv. Det er jo en helt fantastisk vinkel 😄😃🤗 Jeg kaller det bare deilige nydelige pupper. Samme med magen og rumpe. Heller (mye) for stor enn for liten, og der igjen, gjerne i en "uheldig" vinkel for damen 😄🤷‍♂️

🙏🏻🙏🏻

• Liker 1
Skrevet

Synes det er flaut og vi begynner nesten å le hvis vi møter blikket under sex.. Skjønner ikke at folk synes det er helt naturlig. Klarer da ikke å slappe av hvis jeg tenker på rare ansiktsuttrykk..

Anonymkode: c22da...e52

• Liker 2
Skrevet

Det og se hverandre inn i øynene er vanlig hos oss. En ser jo ikke inn i hverandres øyne hele tiden da, men det er noe helt eget og se hvordan blikkene våre møtes.

Anonymkode: b182e...97e

Skrevet

Vi ser masse på hverandre egentlig? Trodde det var vanlig jeg, men sikkert ikke for alle da 😊

Skrevet

Vi ser ofte hverandre inn i øynene, eller bare ser på hverandre. :)

Men har hatt ff som ikke ville se meg i øynene og, for han så var det forbundet med følelser. Funka dårlig for meg, så avsluttet det. (Helt greit å ikke ville bygge følelser, men jeg følte meg som en ting når han holdt på sånn, så det passet ikke meg)

Anonymkode: cbab1...f0a

Skrevet

Det er ikke så viktig for meg, men viktig for kjæresten min. Han vil gjerne alltid ha ansiktene våre nærme hverandre, og så mye kroppskontakt som vanlig under sex. Jeg synes det kan bli litt vel mye av og til 😄

Anonymkode: 910e0...179

Skrevet

Hadde problemer med det før. Men etter jeg ble 25 år og begynte å bli mer selvsikker kunne jeg nyte den intime delen av sex. Spesielt når jeg rir han, blir det mye øyekontakt. Har dere bare variasjoner av sex der han tar deg bakfra, ts ? Jeg kan ikke se annen måte å unngå øyekontakt. 

Anonymkode: f552b...bcd

Skrevet

Vi har veldig lite øyekontakt, selv etter 13 år sammen. Sexen er veldig god, jeg føler meg trygg og forholdet er bra - likevel er jeg liksom ikke selvsikker nok. Han tar heller ikke veldig initiativ til øyekontakt, men lurer på om ikke jeg skal prøve det mer. Det er veldig sexy, og jeg savner litt den direkte kontakten man får da.

Anonymkode: 73fe2...1a9

Skrevet

Elskeeeer å se på min partner i vært fall 😍 Det er bare noe med de uttrykkene man får under samleie 🥰 Måten han ser på meg mens han tar meg er rett og slett en av mine favoritt ting. Lukker nesten bare øyene ved kyssing egentlig 🙊😂 det skal sies at jeg sliter ekstremt med dårlig selvbilde og sliter med egen kropp, men når han ser på meg slik så er det nesten som alle disse tankene forsvinner. Elsker det. 

Anonymkode: 3aca6...19f

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2021 den 15.27):

Bruker dere å se på hverandre under samleie? Mannen min gjør det aldri, og jeg blir litt trist av det. Vi har vært sammen i 18 år, og han har aldri sett meg i øynene under samleie. Er det vanlig i deres forhold? Hva syns du om øyekontakt under sex? Hva synes mannen min?

Anonymkode: ab7f0...9a6

Min skal hele tiden se meg i øynene, nesten for mye 😂 Men jeg elsker å se på han når han kommer, utrykket og slikt , og elsker å se på spruten , så må se det også om han ikke spruter inni meg 😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...