AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #1 Del Skrevet 28. august 2021 Jeg har nettopp sluttet med ppiller som jeg har gått på i 8år. Vi skal prøve fra nyttår, men vil gjerne komme inn I normal syklus først. Har lest om livmortapp og syklus. Jeg vasker hender osv før jeg kjenner. Men jeg synes det er vanskelig å vite. Det står jo ganske konkret hva som betyr før mensen, før og etter eggløsning, ved eggløsning osv. Nå er den høyt plassert, så vidt jeg rekker. Hard. Kjennes ut som den er ganske lukket, mer enn når den for et par dager siden var myk og mer åpen. Men høyt plassert, hard og lukket passer ikke til noen beskrivelser. Så hvordan kan jeg vite? Eller er det vanlig at plassering, åpning osv kan avvike litt? Anonymkode: 4bc86...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #2 Del Skrevet 28. august 2021 Den skal jo bli hard og lukket på et punkt etter eggløsning, tror jeg. Om den fortatt er høy, kan jo det kanskje tyde på at du ligger et sted mellom eggløsning og mens (hvor den kommer lavere)? Bare min ukvalifiserte gjetning Det er helt sikkert store individuelle variasjoner. Anonymkode: 65cf7...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3 Del Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den skal jo bli hard og lukket på et punkt etter eggløsning, tror jeg. Om den fortatt er høy, kan jo det kanskje tyde på at du ligger et sted mellom eggløsning og mens (hvor den kommer lavere)? Bare min ukvalifiserte gjetning Det er helt sikkert store individuelle variasjoner. Anonymkode: 65cf7...6f8 Da vil jeg i såfall ha veldig kort syklus. Men det kan jo hende det er tilfelle. Anonymkode: 4bc86...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 28. august 2021 #4 Del Skrevet 28. august 2021 Det betyr at du ikke har eggløsning. Tappen min er alltid lukket foruten eggløsning. (Og selvsagt under mens det skjønner jeg jo, men orker ikke kjenne så veldig etter da.) den er lukket fram til rundt eggløsning og er så åpen litt rundt el. Deretter lukker den seg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 28. august 2021 #5 Del Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da vil jeg i såfall ha veldig kort syklus. Men det kan jo hende det er tilfelle. Anonymkode: 4bc86...231 Neppe. Veldig Korte sykluser er jo ofte uten eggløsning. Du får fortsette å kjenne etter men det kan være vanskelig å helt forstå seg på. Det eneste sikre jeg har kjent er at på eggløsningsdag/ dagen før, er den helt myk og helt åpen. Bruk gjerne eltester i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #6 Del Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da vil jeg i såfall ha veldig kort syklus. Men det kan jo hende det er tilfelle. Anonymkode: 4bc86...231 Hvilken syklusdag er du på nå,da? Kanskje den er på vei opp til eggløsning, men ikke har rukket å bli myk og åpen ennå? Eggløsning om noen dager, kanskje? Ville heller forholdet meg til el-tester eller temping eller begge. Tappetafsing, tenker jeg egentlig bare burde gjøres som en pluss til dette, om du ønsker å få noe konkret ut av det. Anonymkode: 65cf7...6f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #7 Del Skrevet 29. august 2021 Hvorfor driver du og plukker oppi der? Ikke normalt eller nødvendig. Anonymkode: 2f5e2...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå