Gå til innhold

Eggløsningsslim en uke etter eggløsning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så, ja. To eggløsningstester tilsa at jeg hadde eggløsning forrige lørdag. Har fortsatt eggløsningsslim, hva kan det komme av? Det skal vel forsvinne rett etter eggløsningen? Lh-tester helt negative. 

Anonymkode: 07f1b...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk utflod med konsistens som eggehvite en ukes tid etter EL, og da var jeg gravid 😊

Anonymkode: fb1b0...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg fikk utflod med konsistens som eggehvite en ukes tid etter EL, og da var jeg gravid 😊

Anonymkode: fb1b0...04a

Åh, nei, ikke si det da! Nå blir jeg FOR håpefull :P :P 

1 uke etter eggløsning selv, men det er første gang jeg følger ordentlig med på slim. Føler egentlig at jeg har sett sånn slim ganske ofte før, så tviler på at jeg bare har det normalt i noen få daget i syklusen. Mulig kroppen min bruker litt lenger tid på å kvitte seg med slimet? At det er individuelle forskjeller i hvor fort det drives ut, kanskje?  🤨

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (38 minutter siden):

Har alltid litt slimete utflod etter el.

Hvor lenge etter el varer det for deg sånn ca? 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor lenge etter el varer det for deg sånn ca? 

Ts

Litt slim i utfloden enda, ca 9-10 dpo i dag. Normalt er det «verst» inntil 4-5 dager etter el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Laura80 skrev (På 28.8.2021 den 20.16):

Litt slim i utfloden enda, ca 9-10 dpo i dag. Normalt er det «verst» inntil 4-5 dager etter el.

Har selv aldri fulgt med på slim, men kommer slimet på selve dagen for EL eller kan det også oppstå noen dager før? 

Anonymkode: fbf14...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har selv aldri fulgt med på slim, men kommer slimet på selve dagen for EL eller kan det også oppstå noen dager før? 

Anonymkode: fbf14...574

Som regel noen dager før. Slimet er ofte tilstede under dine "fertile dager" som kan være fra ca 5 dager før eggløsning. 

Anonymkode: fe1d5...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv eggløsningstest i forrige uke, men enda ikke merket noe til eggløsningsslim. Betyr det at eggløsning ikke har skjedd likevek? Motsatt av hva du opplever på en måte, ts.

Anonymkode: 9fb79...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...