Gå til innhold

Mette ask


Adriana74

Anbefalte innlegg

Tråden kan likegjerne stenges ettersom det modereres og jobbes på i kullissene hardere enn det selv Kim Jong-un gjør.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrottefar skrev (23 timer siden):

Her burde moderatorene også sjekke om det kan være flere brukere som MA har brukt i debatten om seg selv.
Og hun burde også fått en lengre utestengelse

Det er jo i mot reglene å diskutere med seg selv.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (20 minutter siden):

Den ene brukeren står som Gjest nå, så den er inaktiv. 

Jeg ser at hun har slettet to av brukerne sine.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (2 timer siden):

Jeg ser at hun har slettet to av brukerne sine.

Men hvor mange flere brukere har hun her inne?  Vil nok tro at det er minst to til. 

Endret av Lunabelle
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reglene for koronarommet gjelder for hele forumet. Debatt ang vaksiner, smittevern etc hører ikke hjemme i Rampelys og er ryddet som avsporinger, da de sporer av tråden uavhengig om de bryter med andre regler. 

Det er ikke lov å diskutere med seg selv eller utgi seg for å være flere personer i en tråd. 

Brudd på reglene gir sanksjoner. Slike sanksjoner kan være påminnelse om reglene, advarsel eller utestenging. 

Sol, admin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sol Rampelyset skrev (Akkurat nå):

Reglene for koronarommet gjelder for hele forumet. Debatt ang vaksiner, smittevern etc hører ikke hjemme i Rampelys og er ryddet som avsporinger, da de sporer av tråden uavhengig om de bryter med andre regler. 

Det er ikke lov å diskutere med seg selv eller utgi seg for å være flere personer i en tråd. 

Brudd på reglene gir sanksjoner. Slike sanksjoner kan være påminnelse om reglene, advarsel eller utestenging. 

Sol, admin.

Men er det avsporing å diskutere tema som bloggeren tråden omhandler selv tar opp på bloggen sin?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (3 minutter siden):

Men er det avsporing å diskutere tema som bloggeren tråden omhandler selv tar opp på bloggen sin?

Vi anser å diskutere det bloggeren skriver om som OK å skrive om, og derfor er det en del diskutsjon rundt korona og vaksiner som ikke er moderert bort. Men innlegg som omhandler korona generelt, vaksiner generelt, forskning og lignende betegnes som avsporing. Mye er også moderert bort som svar til avsporinger eller svar til andre regelbrudd. 

Sol, admin.

Endret av Sol Rampelyset
Glemte signatur
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel hele tråden stengt etter det jeg forstår og det er like greit. Mette har slettet bloggen og ingen grunn til å ha en tråd om henne da. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Så antivaxerne på koronaforumet kan med andre ord lage seg en blogg der de poster så mange konspirasjonsteorier om pandemien som de bare vil, lage seg et par nye trollebrukere på forumet, og opprette en tråd om sin egen blogg på Rampelyset der de kan diskutere alt som er regelbrudd i forumet for øvrig, fordi det forholder seg til innhold tematisert i en blogg?

Wow.

  • Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aricia skrev (45 minutter siden):

Ok. Så antivaxerne på koronaforumet kan med andre ord lage seg en blogg der de poster så mange konspirasjonsteorier om pandemien som de bare vil, lage seg et par nye trollebrukere på forumet, og opprette en tråd om sin egen blogg på Rampelyset der de kan diskutere alt som er regelbrudd i forumet for øvrig, fordi det forholder seg til innhold tematisert i en blogg?

Wow.

Nei, det kan de ikke. 

Sol, admin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble alt ifb med at hun innrømmet at hun var trude4 slettet, mens da vi fortalte andre brukere hva som har skjedd ble det ikke moderert bort? Har dere endret holdning? Stussa veldig på at selv ikke innrømmelsen og det Mette/trude4 skrev fikk stå. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det sjekket for dobbeltbrukere i denne tråden? Nå som én er avslørt er det kanskje på tide med en gjennomgang i tilfelle det er flere, eller er ikke dette noe dere følger med på?

Ønsker en gjennomgang fordi mistilliten til brukere i denne tråden nå er ekstremt stor. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Vi sjekker kun for flere brukere dersom vi mistenker regelbrudd. Vi har ikke lov til å sjekke slike ting uten at det er reell mistanke for regelbrudd. 

Tråden blir stengt gjentatte ganger fordi det er mye å moderere, mange rapporter, mange sider å lese. Noen gang må vi diskutere saker på bakrommet før vi tar en avgjørelse. 

Sol, admin.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er tråden blitt stengt permanent?
Er det fordi Mette Ask skal trekke seg tilbake? Det skal jeg i så fall se før jeg tror det. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Inocybe skrev (50 minutter siden):

Hvorfor er tråden blitt stengt permanent?
Er det fordi Mette Ask skal trekke seg tilbake? Det skal jeg i så fall se før jeg tror det. 

Hun har jo fortsatt insta

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jao. Men nå har hun lagt ned bloggen som hun kalte metteask.blogg.no og da ser jeg ikke noe problem med at tråden stenges.

Tidligere har hun bare snakket om det. Nå er den nedlagt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (På 30.8.2021 den 22.47):

Hvorfor ble alt ifb med at hun innrømmet at hun var trude4 slettet, mens da vi fortalte andre brukere hva som har skjedd ble det ikke moderert bort? Har dere endret holdning? Stussa veldig på at selv ikke innrømmelsen og det Mette/trude4 skrev fikk stå. 

Kan dere svare @Sol Rampelyset?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (7 timer siden):

Jao. Men nå har hun lagt ned bloggen som hun kalte metteask.blogg.no og da ser jeg ikke noe problem med at tråden stenges.

Tidligere har hun bare snakket om det. Nå er den nedlagt.

Neida, hun har slettet bloggen tidligere også.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...