Gå til innhold

Jeg skal ned i vekt Marita


marita31

Anbefalte innlegg

I morgen skal jeg starte med å veie meg og starte på måltidserstatningen Noka, samt et vanlig måltid om dagen. Så i morgen skal jeg veie meg, måle rundt magen og starte opp. Hver fredag skal jeg veie og måle meg og skrive her. Jeg må motivere meg selv for jeg har ingen andre som kan hjelpe meg. Så da bruker jeg denne dagboken som en hjelp. Hver kveld skal jeg skrive her av hva jeg har inntatt av mat og drikke. Jippi endelig et sted jeg kan være og skrive opp og håper noen vil motivere og støtte meg. Tar og i mot råd fra andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja i dag fredag 27 august så veide jeg meg, 106, 9 kg. Og målte meg rundt magen 130 cm. I dag starter jeg med Noka. Så får vi se hvordan dette går, men jeg må nå være optimist da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja min første dag med Noka shake med sjokolade til frokost, blandet den med skummet melk og den er så god, har lyst på mer etterpå hehe. Så til lunsj tok jeg en noka shake også. Til middag spiste jeg kyllinglår med salat til. Kjøpte Norske plommer i dag så ble 3 plommer på meg. Til kvelds tok jeg en noka shake. Har drukket te i dag og vann med sitronsaft i. I kveld blir det et par glass med cola uten sukker. Kjenner suget kommer etter mer men jeg må bare bite tennene sammen. Får kose meg med noe å drikke i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lørdag så startet jeg med en Noka shake og vann med sitronsaft. Og til lunsj tok jeg en Noka shake. Men så før middag spiste jeg 3 nektariner og 3 pizzaruller, og det ble en stor softis på meg og. Jeg vet det ble for mye i dag på meg, men fristelsen til isen og pizzaruller ble for stor. Men så tenker jeg at jeg skal ikke være altfor streng heller nå i begynnelsen, men unne meg litt godt også. Men har ikke spist sjokolade eller godteri i dag. Hurra. Har drukket vann i dag. Så til kvelds blir det en Noka shake. Jeg skal klare dette selv om det ble litt ekstra i dag. Kjenner jeg har viljen og motivasjonen til dette. Føler det hjelper å skrive ned her inne hver dag, og jeg må være ærlig ellers er det jo bare bortkastet. Så jeg satser på en ny og sunnere dag i morgen. Blir litt cola uten sukker og i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette har vært en fin dag, spiste Noka shake til frokost og drakk sitronvann, og til lunsj tok jeg en noka shake også. Til middag hadde jeg blomkålsuppe og vann med sitronsaft i. til kvelds har jeg tatt ny noka shake. Merker jeg er litt sulten mellom måltidene, men drikker litt mer da. Har hatt en kopp med te også. Drikker et par glass med cola uten sukker i kveld. Kjenner jeg har lyst på mer mat i kveld men jeg får prøve å holde meg, redd for å sprekke og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada jada så måtte det skje. Jeg fikk den hungerfølelsen og har spist noen knekkebrød med ost og skinke og agurk i kveld. Ja sånn er det når en er alene om alt og ingen spør eller tenker hvordan det går med meg og slankingen. Jeg trenger støtte uff. Men i morgen er det en ny dag og mye muligheter heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg spist Noka shake til frokost med te og vann med sitronsaft, og det samme til lunsj. Til middag hadde jeg fisk med masse grønnsaker, tok meg noen gode plommer også. Til kvelds har jeg spist Shake. Noen som skrev i mitt innlegg på livsstil at jeg burde kutte ut noka og spise knekkebrød og en liten middag hver dag. Ja jeg kan jo prøve på det. Men vil først bruke opp den noka esken jeg har først, så kan jeg prøve på knekkebrød. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en ny dag med Noka shake til frokost og skummet melk. Og god te. Lunsj noka shake og vann med sitron i. til middag spiste jeg salat med skinke i og kokt egg. og vann med sitron i. til kvelds har jeg tatt Noka shake og litt cola uten sukker. En grei dag og ikke så mye sug i meg heldigvis etter mat. Skjønner at jeg må venne kroppen til å få mindre mat og næring. Men tar en dag om gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt meg Noka shake med vann og sitron saft i til frokost. Det samme til lunsj. Til middag hadde jeg lapskaus og vann med sitron i. Til dessert noen få plommer. Og til kvelds Noka shake, litt cola uten sukker på kvelden. Kjenner meg litt rar i kroppen og veksler mellom matlyst og ikke lyst på mat. Snart tom for Noka shake og så da får det bli knekkebrød. Tror jeg har til et måltid igjen i morgen til frokost. Så får jeg begynne på knekkebrød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...