Gå til innhold

Stresset for vaksine-beroligende?

Fremhevede innlegg

Skrevet
WhisperingWind skrev (2 timer siden):

Har tatt begge. Du får vondt i armen og føler deg lett fyllesyk i et par dager. Slo inn ca 6 timer senere. 

Kjøp inn noe godt og forbered deg på et par rolige dager med film og serier 😊 

Ingen jeg kjenner har merket veldig mye på første vaksinen. Du blir også sittende med tilsyn 20 min etter vaksinen for å være sikker på at du ikke får reaksjon. 

Personalet er veldig hyggelig så bare nevn det for legen som er der at du sliter med angst så vil de passe på litt ekstra😊

Vond arm og lett fyllesyk i noen dager, høres jo ikke ille ut. Men slik jeg forstår det, så varierer det veldig hvordan bivirkningene arter seg fra person til person. Noen får det meste av bivirkninger på første dose, selv om de fleste får det verst på nummer 2. Noen får langvarige bivirkninger, og bivirkninger som ikke går bort. Jeg skal ta Moderna og vet at det kan bli verre bivirkninger av den, så det hjelper jo heller ikke 😅

Anonymkode: 086e4...719

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Vond arm og lett fyllesyk i noen dager, høres jo ikke ille ut. Men slik jeg forstår det, så varierer det veldig hvordan bivirkningene arter seg fra person til person. Noen får det meste av bivirkninger på første dose, selv om de fleste får det verst på nummer 2. Noen får langvarige bivirkninger, og bivirkninger som ikke går bort. Jeg skal ta Moderna og vet at det kan bli verre bivirkninger av den, så det hjelper jo heller ikke 😅

Anonymkode: 086e4...719

Jeg tok Moderna nå på nr 2. Har hatt litt mer symptomer, men ikke verre enn en mild influensa med litt sår hals og hodepine. 

Ikke noe ikke et par Ibux fikser 😊

Pust. Dette kommer til å gå helt fint❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...