Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er vel egentlig det jeg lurer på. Hvordan skal jeg konfrontere han? Hun er ikke et tema og da blir det veldig rart å spørre om de har kontakt… 

Anonymkode: feea7...0ee

Bare si rett ut at hvis han skal ha kontakt med gamle flammer og dater, så er ikke dette et forhold du ønsker å satse på. Her må du være beinhard, tro meg.

Du må selvsagt fortelle han hvordan du vet dette, da menn har en tendens til å jatte med medmindre man har noe å vise til.

Endret av SpeilEggos
Skriveleif
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Under innstillinger kan du trykke på "tilpass emojis" så ser du hva hver av de betyr 😊

Anonymkode: 940df...c81

🙏 Tusen takk. Aldri for sent å lære noe nytt 🙂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.8.2021 den 22.20):

Har vært sammen med kjæresten min i litt over et år. Da vi møttes så holdt han på med ei annen, som han visstnok hadde det bra med. De hadde holdt på ett par måneder bare. Så begynte han og jeg.  Det har hele tiden vært intenst og han benytter hvert ledige øyeblikk til å være med meg. Han sier han aldri har følt sånn for noen. Har aldri elsket noen, men selvsagt vært glad i de han hadde hatt forhold til. Han gjorde det slutt med henne da jeg sa at «det er hun eller meg». Jeg vet at han gjorde det slutt siden jeg var der da han kontaktet henne og sa ifra. Jeg har i tiden etter ikke mistenkt at han har vært med henne. 

Han har litt kontakt med andre ekser, som jeg vet. Det er helt greit. 

Men, jeg er så sjukt sjalu på hu han var med da vi møttes. Enda han valgte meg🤷🏻‍♀️! 

I dag fant jeg ut at de sender snapper til hverandre. Er visst bestevenner (som han er med flere). 

I begynnelsen av oss, så lå mobilen hans helt åpen, jeg hadde koder og passord og det som var. Men nå har han den mer gjemt og har slått av kartet på snap. Jeg merker ikke noen endring i oppførsel hans ellers.

Burde jeg konfrontere han med at jeg vet at de snapper? Burde jeg mistenke noe her…?  Jeg skjønner bare ikke hvorfor de snapper hele tiden siden de bare hadde kjent hverandre i noen få måneder da han gjorde det slutt med henne… For over ett år siden! 

Må legge til at det er greit at han ikke har blokket henne, men reagerer på at de er Bestevenner. Det betyr hyppig kontakt. 

Tro meg, han er ikke over henne. Han liker deg nok veldig godt, men ikke godt nok. Hadde han elsket deg ville han IKKE følt behov for å ha kontakt med hun andre. 
Han liker henne nok litt mer enn bare venn og finner spenning i å holde kontakt med henne. Jeg hadde nok ikke trodd på det han sier og hadde heller spurt om han hadde likt du hadde holdt kontakt med en mann på samme måte han holder kontakt med henne. 

• Liker 3
Skrevet

TS her.

Jeg har tatt praten, klarte ikke å holde det inni meg. Han ble lei seg, og prøvde ikke å bortforklare noe. Han nektet ikke for at de har hatt kontakt, men sa lite om det. Bare at han ikke hadde tenkt over det og at det ikke lå noe bak. Jeg sa at om han vil være med meg så må kontakten brytes. Det sa han at ikke var noe problem, det skjønte han. Han sa at han ikke får gjort annet enn å bryte kontakten. Og det har han nå gjort (sier han ihvertfall). Så da får jeg stole på det og prøve å legge skuffelsen og usikkerheten bak meg…. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.8.2021 den 22.20):

Har vært sammen med kjæresten min i litt over et år. Da vi møttes så holdt han på med ei annen, som han visstnok hadde det bra med. De hadde holdt på ett par måneder bare. Så begynte han og jeg.  Det har hele tiden vært intenst og han benytter hvert ledige øyeblikk til å være med meg. Han sier han aldri har følt sånn for noen. Har aldri elsket noen, men selvsagt vært glad i de han hadde hatt forhold til. Han gjorde det slutt med henne da jeg sa at «det er hun eller meg». Jeg vet at han gjorde det slutt siden jeg var der da han kontaktet henne og sa ifra. Jeg har i tiden etter ikke mistenkt at han har vært med henne. 

Han har litt kontakt med andre ekser, som jeg vet. Det er helt greit. 

Men, jeg er så sjukt sjalu på hu han var med da vi møttes. Enda han valgte meg🤷🏻‍♀️! 

I dag fant jeg ut at de sender snapper til hverandre. Er visst bestevenner (som han er med flere). 

I begynnelsen av oss, så lå mobilen hans helt åpen, jeg hadde koder og passord og det som var. Men nå har han den mer gjemt og har slått av kartet på snap. Jeg merker ikke noen endring i oppførsel hans ellers.

Burde jeg konfrontere han med at jeg vet at de snapper? Burde jeg mistenke noe her…?  Jeg skjønner bare ikke hvorfor de snapper hele tiden siden de bare hadde kjent hverandre i noen få måneder da han gjorde det slutt med henne… For over ett år siden! 

Må legge til at det er greit at han ikke har blokket henne, men reagerer på at de er Bestevenner. Det betyr hyppig kontakt. 

Jeg har aldri hatt sånne flammer (streaks?) eller gule og rød hjerter på snap med min kjæreste, men har det med diverse andre kvinner.

Det betyr ingen verdens ting, annet en jeg snapper mer med andre en med kjæresten min🤷🏼
Følger ikke hverandre på Instagram heller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...