AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #41 Del Skrevet 7. september 2021 Peonjenta skrev (10 minutter siden): Jeg leste eller hørte engang at vi er laget av stjernestøv og vi skal igjen bli til stjernestøv. Og det er jo sant. Syns denne tanken er vakker og beroligende. Vi forsvinner aldri helt. Ja vi er barn av flere stjernedød, men hva har det å gjøre med det jeg skrev Anonymkode: 99ba7...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. september 2021 #42 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ja vi er barn av flere stjernedød, men hva har det å gjøre med det jeg skrev Anonymkode: 99ba7...af7 Du henviste til universet. Energien vår dør men vi gir igjen andre levende vesener energi. Jeg tror ikke på en åndelig energi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 8. september 2021 #43 Del Skrevet 8. september 2021 En sjel er ikke legemliggjort. Det er derfor den trenger et legeme å ta bolig i for å bli fysisk komplett. En sjel er en eksistens, av samme konsistens, eller mangel av sådann, som en energi, men en sjel er mer åndelig komplett enn en energi. Både religionene og de alternativene er enige om at en sjel lever videre uten et legeme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå