Gå til innhold

Hund tisset i senga

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hunden min har tissa i senga, og jeg er usikker på hvordan jeg skal få det reint. Hvordan vasker jeg dyner? Puttet dyna i vaskemaskinen på ullprogram med en kork Milo nå, men det blir vel ikke reint av det? Sengetøy: 60 grader. Den er vel grei. Men hva med overmadrassen?? :( levere på rens eller? Huff. Fortvila nå!

Anonymkode: f9677...bfb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Levere på rens.

Anonymkode: e4206...fb5

Skrevet

Sengeklær på 90 grader. Sjekk om overmadrasstrekket er delt i to. Om det er det kan du vaske øverste del. 

Skrevet
Pilleville skrev (5 minutter siden):

Sengeklær på 90 grader. Sjekk om overmadrasstrekket er delt i to. Om det er det kan du vaske øverste del. 

Ah! Det var det vet du! Genialt! Takk:) da vasker jeg det på 60 grader med skyllemiddel. Satser på det ikke krymper når det står 60 grader…

hva med skumgummimadrassen? Den lukter sterkt urin.

trenger også tips ang dynene. Holder det med Milo og 30 grader? Kanskje vaske de 2 ganger.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hunden min har tissa i senga, og jeg er usikker på hvordan jeg skal få det reint. Hvordan vasker jeg dyner? Puttet dyna i vaskemaskinen på ullprogram med en kork Milo nå, men det blir vel ikke reint av det? Sengetøy: 60 grader. Den er vel grei. Men hva med overmadrassen?? :( levere på rens eller? Huff. Fortvila nå!

Du kan vaske dyna på 60 eller 90 grader. Har gjort det selv utallige ganger. Blir ikke rent av ullvask.

Skrevet
Sola de skrev (1 minutt siden):

Du kan vaske dyna på 60 eller 90 grader. Har gjort det selv utallige ganger. Blir ikke rent av ullvask.

Ok! Gjelder det dundyne også? Hvilket vaskemiddel bruker du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok! Gjelder det dundyne også? Hvilket vaskemiddel bruker du?

Jeg bruker kun neutral vaskepulver til alt. Dundyner blir svært tunge i våt tilstand, så du må nesten se hvor mange kg du kan ha i vaskemaskinen din.

Skrevet

Ok, satt på dyna en gang til på 60 grader. Men fortsatt med Milo siden det står på vaskelappen. Tar den i tørketrommel med sånne tørkeanlegg etterpå og setter på trekket til overmadrassen.

Skrevet

*tørkeballer! 😄

Skrevet

Potetmel. Strø over. Støvsug når det er trukket inn, gjenta.

Anonymkode: 8acf1...7fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...