Nikea Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #61 Del Skrevet 3. desember 2021 Wit skrev (1 time siden): Jeg har sjekket vitaminer hos legen, og de var veldig bra. Det eneste jeg merker er at jeg fryser hele tiden. Syns alltid det er kaldt og fyrer nesten resten av familien ut av huset 😂 Bra jobba 👍 Ja, jeg har alltid vært en frossenpinn jeg (tror slanking siden jeg var 5 år har gjort sitt med stoffskiftet..), men kjedelig bivirkning ja 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #62 Del Skrevet 3. desember 2021 Luka_S skrev (1 time siden): Flott jobba, @Nikea! Håper du blir frisk snart, det er slitsomt å gå og hangle. Kanskje det hadde vært lurt med en legesjekk? Takk! Ja, det spørs. Skal se om det hjelper med multivitaminer, så får jeg ta legetime om det ikke gir resultater 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 19. januar 2022 Forfatter #63 Del Skrevet 19. januar 2022 82,7 kg nå. Er derfor i utgangspunktet 2,7 kilo unna målet. Men jeg ser jo jeg ikke kommer til å være fornøyd med meg kroppen min ved den vekta. Jeg veide 80 kilo for over ti år siden og var fornøyd med meg selv da. Meeen en kropp på 38 år er en helt annen kropp enn en på 28, så det har vel noe med det å gjøre. Og voldsom vektnedgang og svangerskap gjør jo sitt med kroppen også. Så foreløpig er planen min å nå 80 kilo, og deretter legge inn en kraftig innsats på trening for å stramme opp litt. Så får jeg heller se om jeg vil gå ned enda mer. Jeg har ærlig talt ikke trent mye ved denne vektnedgangen fordi jeg ofte opplever at jeg spiser for mye når jeg trener, ettersom jeg blir så sulten av det. Lettere å holde seg på et veldig lavt kaloriinntak når jeg bare sitter på rumpa 😄 Jeg er aktiv på det viset at jeg alltid går rundt 12.000 skritt hver dag, men det hjelper lite på kondis og kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 19. januar 2022 #64 Del Skrevet 19. januar 2022 Høres ut som en god plan det, Nikea. Når man strammer opp med trening kan man gå sammen mange cm selv om det ikke vises på vekta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 24. januar 2022 Forfatter #65 Del Skrevet 24. januar 2022 Luka_S skrev (På 19.1.2022 den 8.58): Høres ut som en god plan det, Nikea. Når man strammer opp med trening kan man gå sammen mange cm selv om det ikke vises på vekta. Takk, ja jeg satser på det 😃 Vært en helt elendig helg, spist masse skrap. Begynner på ny frisk i dag. Det er rart, det er vanskelig å motivere seg når det bare er noen få kilo igjen. Blir litt sånn "spiller egentlig 2-3 kilo så stor rolle fra eller til?" Men jeg må jo nå målet mitt, vil ikke gjøre dette halvveis. Så jeg løp en tur på tredemølla i går, helt spontant. Hadde trøkt i meg en pakke nudler og følte meg guffen, så skiftet til treningstøy og tok en runde intervaller. Skal begynne så smått med trening igjen nå tenkte jeg, kanskje det blir lettere å ta de siste kiloene. Og som Luka_S skriver, det strammer opp litt. Har bestemt meg for å ta en tur til legen når jeg er ferdig og høre om det er mulig å gjøre noe med huden jeg har til overs her og der. Kan ikke se for meg at jeg får noe dekket av det offentlige, men verdt et forsøk Og det kan jo være en motivasjon det og, selv om jeg tror jeg må betale eventuelle operasjoner selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 27. mai 2022 Forfatter #66 Del Skrevet 27. mai 2022 Målet er nådd 🥳 79,5 kilo i morges, målet var 80 kilo. Så siden juni 2021 har jeg gått ned 15-16 kilo. Gikk ikke fort, men det gikk 😀 Jeg kunne nok helt sikkert gått ned enda litt mer, og det kan godt være jeg gjør det. De siste kiloene har egentlig gått av uten at jeg har gjort noe særlig. Jeg ser kroppen har endret seg i forhold til at jeg før hadde vekt fordelt på hele kroppen, nå går vekta av på magen, mens rumpe og lår blir værende 😄 Er vel alderen 😄 Jeg tror ikke jeg skal gå ned mye mer, slitsomt med den overflødige huden som blir verre jo mer jeg går ned. Er henvist til plastikkirurg i august, så får se hva de sier. Den er ikke så ille som jeg føler selv, så tror ikke jeg får noe dekket. Men verdt et forsøk Har time til operasjon for puppene da, de må jeg fikse selv 😄 Endelig normal BMI da, det er lenge siden det. Videregående kanskje? 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 27. mai 2022 #67 Del Skrevet 27. mai 2022 Gratulerer! Fantastisk godt jobbet 👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 27. mai 2022 #68 Del Skrevet 27. mai 2022 Grattis! Superbra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 30. mai 2022 Forfatter #69 Del Skrevet 30. mai 2022 Bokdamen skrev (På 27.5.2022 den 10.32): Gratulerer! Fantastisk godt jobbet 👏👏 Luka_S skrev (På 27.5.2022 den 11.04): Grattis! Superbra jobba! Takk 😀❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 31. mai 2022 Forfatter #70 Del Skrevet 31. mai 2022 Ble operert i går, og kirurgen tok en titt på den løse huden på armene og lårene mine i samme slengen, så jeg slapp å vente til august på timen min. Hun sa det var så ille at jeg får det dekket av det offentlige, så er satt på venteliste 😀 Sånn tips til andre her som går ned mye, og hvor huden ikke følger etter, så er det verdt å sjekke om man kan få det fikset 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå