Nieve Skrevet 6. september 2021 #41 Del Skrevet 6. september 2021 Tredemølle - tøft! Jeg gleder meg til å følge med hva som skjer videre. Ikke nøye om du ikke får brukt den hver dag, det viktigste er at du får rørt deg mer enn du pleier 😄 Vektplatå - Jeg kuttet ut melk et par uker, så "løsna proppen" Men det har også hjulpet å trene veldig intenst en ukes tid og drikke mye vann. Vekta mi viser hva som er muskler(m.m) og hva som er fett, og jeg driter egentlig i hva det er som skjer med vekta, bare det ikke er fett som skjer😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 7. september 2021 Forfatter #42 Del Skrevet 7. september 2021 Nieve skrev (13 timer siden): Tredemølle - tøft! Jeg gleder meg til å følge med hva som skjer videre. Ikke nøye om du ikke får brukt den hver dag, det viktigste er at du får rørt deg mer enn du pleier 😄 Vektplatå - Jeg kuttet ut melk et par uker, så "løsna proppen" Men det har også hjulpet å trene veldig intenst en ukes tid og drikke mye vann. Vekta mi viser hva som er muskler(m.m) og hva som er fett, og jeg driter egentlig i hva det er som skjer med vekta, bare det ikke er fett som skjer😂 Takk! Ja, jeg elsker den foreløpig. Løpte søndag og i går, men jeg kjente at det var litt tyngre i går, så trenger en pause i kveld. Så i kveld blir det strikking, en kopp te og litt Sopranos. Så kult at du har en vekt som viser både fett og muskler, det hørtes veldig spennende ut! Det må jeg sjekke ut, takk for tipset 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 7. september 2021 Forfatter #43 Del Skrevet 7. september 2021 For øvrig viste vekta 88,9 i dag, så endelig har den tatt et skritt nedover fra å ha vist 89,7 i ti dager. Men jeg ser for meg at de siste 9 kiloene kommer til å sitte veldig godt fast, så jeg må bare stålsette meg. Tar til meg tipset til @Nieve og skal prøve masse masse vann og trening framover. Jeg prøver også å ikke dra på butikken for tida. Jeg bestiller heller mat hjem fra Meny, for da slenger jeg ikke tilfeldigvis en sjokolade i vogna, eller blir nødt til å gå forbi smågodtet uten å ha viljestyrke av stål. Det hjelper veldig i kampen mot godis på kveldstid i hvert fall. Om det ikke er i skapet så havner det ikke i munnen heller 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kepaløk Skrevet 7. september 2021 #44 Del Skrevet 7. september 2021 Misunnelig på tredemølle altså. Det ønsker jeg meg også, men har ikke plass. Jeg drømmer om å bygge ny garasje, slik at jeg kan gjøre om den eksisterende til treningsrom. Enn så lenge trener jeg i stua (og på soverommet hvis jeg ror, for der står romaskin). @Nieve Hva slags vekt har du? Jeg ser etter ny vekt, eller rettere sagt mannen gjør det. Han opplever at den vi har viser forskjellig vekt sånn rett etter hverandre. Har ikke opplevd det selv, men hvis jeg kan utnytte sjansen til å oppgradere til en som viser muskler og fett så er jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nieve Skrevet 7. september 2021 #45 Del Skrevet 7. september 2021 Kepaløk skrev (5 timer siden): Misunnelig på tredemølle altså. Det ønsker jeg meg også, men har ikke plass. Jeg drømmer om å bygge ny garasje, slik at jeg kan gjøre om den eksisterende til treningsrom. Enn så lenge trener jeg i stua (og på soverommet hvis jeg ror, for der står romaskin). @Nieve Hva slags vekt har du? Jeg ser etter ny vekt, eller rettere sagt mannen gjør det. Han opplever at den vi har viser forskjellig vekt sånn rett etter hverandre. Har ikke opplevd det selv, men hvis jeg kan utnytte sjansen til å oppgradere til en som viser muskler og fett så er jeg med @KepaløkJeg har Fitbit Aria. Er veldig fornøyd med den siden jeg får vekta rett inn i appen. Om den er helt nøyaktig kan jeg ikke svare på, men den passer til mitt bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kepaløk Skrevet 8. september 2021 #46 Del Skrevet 8. september 2021 Nieve skrev (19 timer siden): Jeg har Fitbit Aria. Er veldig fornøyd med den siden jeg får vekta rett inn i appen. Om den er helt nøyaktig kan jeg ikke svare på, men den passer til mitt bruk. Takk. Jeg har ikke Fitbit, så da får jeg se meg om etter andre alternativer. Det er jo en jungel der ute, visste ikke at det var så mange typer personvekter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 8. september 2021 #47 Del Skrevet 8. september 2021 Kepaløk skrev (7 timer siden): Takk. Jeg har ikke Fitbit, så da får jeg se meg om etter andre alternativer. Det er jo en jungel der ute, visste ikke at det var så mange typer personvekter Jeg har fitbit klokke da, men gidder aldri synke den med vekta uansett. Synes fitbit aria er kjempegod! Den viser dønn stabilt, og har vært helt fantastisk i forhold til den gamle digitale clas Olson vekten min. FB Aria er ikke superfancy med mange funksjoner, men jeg opplever den som ekstremt pålitelig iallefall (jeg veier meg typ morgen og kveld for tiden, og gjerne flere ganger etter dobesøk på kvelde, har tatt litt av 😂🤦). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 13. september 2021 Forfatter #48 Del Skrevet 13. september 2021 Tilbake på 89,7 kg 😅 Klarte fint å falle ned trappa i forrige uke og vrikke foten og, så har blitt lite løping i det siste. Lei av å veie det samme sånn.. tredje uke på rad nå. For øvrig positivt at det ikke har gått opp da, men det er begrenset hvor lenge jeg klarer å se så positivt på akkurat det 😄 Skal teste foten på tredemølla i morgen, i kveld er det valg, så da er planen sofa og TV 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 13. september 2021 #49 Del Skrevet 13. september 2021 Så dumt at du vrikket foten! God bedring til deg, håper foten blir bra snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 14. september 2021 #50 Del Skrevet 14. september 2021 Kjedelig med vrikka fot. Ta det forsiktig på tredemølla så du ikke skader sener og sånt. Fort gjort å overbelaste når foten er skada. Kjenner GODT til dette med å veie det samme uke etter uke...... Litt lei selv, men siden jeg hadde en planlagt sprekk i helga som var kan jeg nok ikke forvente for mye denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kepaløk Skrevet 14. september 2021 #51 Del Skrevet 14. september 2021 Hvordan gikk det med foten på tredemølla i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 17. september 2021 Forfatter #52 Del Skrevet 17. september 2021 Kepaløk skrev (På 2021-9-14 den 13.25): Hvordan gikk det med foten på tredemølla i går? Det gikk bra! Foten er fin og tredemølla benyttes igjen. Har brukt den fem ganger på 13 dager, det er innafor i min bok 😄 Veier nå fortsatt det samme, tror jeg var på 89,1 i morges. Men får bare kjempe på! Det må jo løsne en dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nieve Skrevet 19. september 2021 #53 Del Skrevet 19. september 2021 Stå på💪 Snart løsner proppen, og da renner kiloene av😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 22. september 2021 Forfatter #54 Del Skrevet 22. september 2021 88,3 kg i dag, så i utgangspunktet 6,8 kilo ned fra start i juni. Men kjenner jeg kroppen rett så er det opp til 89 igjen snart 😅Kroppen min er jo staere enn meg 🙈 Men BMI nede på 27 (riktignok 27,8) da, og det kryper jo nærmere normalvektig som er 25. Gutten min har sovet såååå dårlig i det siste, så jeg har også sovet helt elendig. Og i tillegg til at leggingen hver kveld har tatt 1,5 - 2 timer så har jeg bare lagt meg når han har sovna. Altså null tredemølle-trening. Satser på at han kommer inn i en god tralt igjen når det gjelder sovingen så det er mulig å gjøre noe annet enn å stupe i seng klokka ni 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 22. september 2021 #55 Del Skrevet 22. september 2021 Fin nedgang! Gratulerer med den! Kjenner godt til den med at legging tar hele kvelden, ja, håper det bedrer seg snart slik at du får tilbake litt voksentid på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nieve Skrevet 19. november 2021 #56 Del Skrevet 19. november 2021 Hei Nikea! Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 23. november 2021 Forfatter #57 Del Skrevet 23. november 2021 Nieve skrev (På 19.11.2021 den 10.45): Hei Nikea! Hvordan går det? Hei, takk som spør! Det har gått mye opp og ned - jeg går ofte opp når jeg ikke har det bra psykisk og ned igjen når jeg har det bra, så jeg har vært litt frustrert ift. vekta på grunn av det. Får heldigvis hjelp av verdens beste fastlege, så ting har løsna litt for meg i det siste. Hjernen er mer "med" Så akkurat nå er jeg i en god periode, og vekta viste 85,9 i morges. Så 2,4 kilo ned siden sist jeg posta, og det er jo bra. Jeg er overlykkelig for hvert gram egentlig 😄 Det går forferdelig sakte altså, men det er vel litt fordi jeg ikke har så voldsomt mye å gå ned. Og fordi jeg ikke har noen ekstrem diett, jeg vil bare få et mer normalt forhold til mat. Da innebærer ikke forsøket mitt på vektnedgang noen voldsomme endringer i kostholdet, bare en større bevissthet om valgene jeg tar hver dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #58 Del Skrevet 3. desember 2021 85 kg i dag. Begynte på 95 i juni, så 10 kilo ned siden da. Og 5 kilo igjen til målet er nådd Men det går så sakte. Og jeg spiser så lite. Mister hår og blir aldri frisk fra forkjølelsen jeg har hatt siden oktober, og jeg mistenker det er mangel på diverse næringsstoffer på grunn av vektnedgangen. Har begynt å ta vitaminer nå da, så håper det retter seg litt. Lurer på om andre merker noe til sånt ved vektnedgang? Jeg trener foreløpig ingenting da, fordi jeg sliter med en forkjølelse. Men med en treåring i hus, tur til barnehagen, tur med hunden osv. blir det likevel over 10.000 skritt hver dag i hvert fall. Gleder meg uansett til jeg er frisk igjen og tredemølla kan tas i bruk til noe annet enn pynt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 3. desember 2021 #59 Del Skrevet 3. desember 2021 Jeg har sjekket vitaminer hos legen, og de var veldig bra. Det eneste jeg merker er at jeg fryser hele tiden. Syns alltid det er kaldt og fyrer nesten resten av familien ut av huset 😂 Bra jobba 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 3. desember 2021 #60 Del Skrevet 3. desember 2021 Flott jobba, @Nikea! Håper du blir frisk snart, det er slitsomt å gå og hangle. Kanskje det hadde vært lurt med en legesjekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå