AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Del Skrevet 25. august 2021 Har en 18 modell, kjørt 36.500, og lurer på når det er mest lønnsomt og selge den? Nå eller vente? Vil ikke tape for mye. 🙈 Km er ca 260 sommer og ca 200 vinterstid. Om det har noe å si😅 Anonymkode: d245c...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M71 Skrevet 25. august 2021 #2 Del Skrevet 25. august 2021 Tenker at riktigspørsmål er Når taper jeg minst å selge bilen. Riktig svar pleier å være: Nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3 Del Skrevet 25. august 2021 @M71 er inne på noe der. Litt uforståelig hva du mener med at du ikke vil tape for mye. For mest taper du jo de første årene. Trenger du fortsatt en bil? Duger denne fortsatt til ditt bruksmønster? Da tenker jeg at du bør beholde den. Skal du ikke ha bil lenger? Selg nå. Anonymkode: 001a7...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Del Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): @M71 er inne på noe der. Litt uforståelig hva du mener med at du ikke vil tape for mye. For mest taper du jo de første årene. Trenger du fortsatt en bil? Duger denne fortsatt til ditt bruksmønster? Da tenker jeg at du bør beholde den. Skal du ikke ha bil lenger? Selg nå. Anonymkode: 001a7...914 Trenger fortsatt bil, men har søkt gjeldsordning og den må vekk innen 19 mnd uansett. Kan kun ha en bil verdt under 100.000. Så jeg er usikker på om jeg skal selge den nå eller vente et års tid. Er jo allerede på 3 året så er vel best å selge den nå da eller sånn at jeg ikke sitter igjen med for mye lån? Anonymkode: d245c...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #5 Del Skrevet 25. august 2021 Du eier jo ikke nåla i veggen, gitt din økonomiske situasjon. Bilens verdi forringes også for hver dag som går. Selg den du også håper jeg du får hjelp ut av den økonomiske situasjonen du er i. Anonymkode: 6eb61...f70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #6 Del Skrevet 25. august 2021 Ja, autsj, kvitt deg med bilen og få styr på hverdagen og økonomien din. Kanskje du klarer deg med en 90 km / 24 kWt Leaf som nå koster rundt 50000 kr, eller helst uten bil. Det er fortsatt billigst. Anonymkode: 001a7...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #7 Del Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, autsj, kvitt deg med bilen og få styr på hverdagen og økonomien din. Kanskje du klarer deg med en 90 km / 24 kWt Leaf som nå koster rundt 50000 kr, eller helst uten bil. Det er fortsatt billigst. Anonymkode: 001a7...914 Ja, det er ikke min feil dette her så er veldig veldig surt. Bil må jeg ha pga bhg barn og medisinske grunner. Billigste er elbil, men gjelder jo å finne en billig en, med minst 80-100 km så klarer vi oss. har sett litt på leaf ja, men blitt anbefalt og ikke kjøpe eldre enn 2013. Og da er de plutselig dyre igjen. Noen som har erfaring med de små elbilene som ligger ute nå til 30-50.000? er jo ikke så høy km på dem men. Anonymkode: d245c...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #8 Del Skrevet 25. august 2021 Leafer er litt rare, med litt flaks finner du en eldre Leaf i god stand med lengre rekkevidde enn en nyere en, og til lavere pris. iMiEV, som du sikter til, kan du få for 20-30000kr, men jeg er usikker på om du klarer vinterrekkevidde på 100km med de. Hvordan havner du i gjeldsordning uten at det er din feil? Høres bisarrt ut. Anonymkode: 001a7...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #9 Del Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Leafer er litt rare, med litt flaks finner du en eldre Leaf i god stand med lengre rekkevidde enn en nyere en, og til lavere pris. iMiEV, som du sikter til, kan du få for 20-30000kr, men jeg er usikker på om du klarer vinterrekkevidde på 100km med de. Hvordan havner du i gjeldsordning uten at det er din feil? Høres bisarrt ut. Anonymkode: 001a7...914 Ja, jeg får undersøke litt. gjør ikke noe om det er lavere enn 80. ble lurt ved skilsmisse, så jeg skulle jo visst bedre.. har ikke fått gjeldsordning enda, kun sendt søknad. Anonymkode: d245c...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå