Gå til innhold

Store lår på do

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dette var et skikkelig nisje-spørsmål ! :klappe:

Om jeg evt. er feit på do, spiller ingen rolle.

JEG er nemlig tøff i pyamas !

:grine2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

dagens gode latter!

TS: du får slutte å se på låra dine på do da!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er tynn, men det ser ut som om jeg har feite lår på do også. Ikkeno å bekymre seg over

Skrevet

Her må det amputeres! :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, når jeg sitter på do, kan jeg se hele ringen under meg. Så mens jeg sitter der så spiller jeg en liten trommesolo med knoklene mine! :kyss:

Skrevet

Jeg pleier å brette halvparten av flesket under doringen mens jeg sitter der, så slipper jeg å se på alt. :sjarmor:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Kvinnelår har jo en del kjøtt, så at man ser feitere ut enn ellers når de presses ned på doskålen er ikke så veldig rart ;)

Skrevet
du er bare så tjukk girlfriend

Det er deilig med noe å ta i vettu. :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Det er det! jeg hadde vært ganske bekymret, hadde ikke lårene mine blitt breiere når jeg la press på dem... hardt pinnekjøtt! hyl.

Skrevet
Jeg pleier å brette halvparten av flesket under doringen mens jeg sitter der, så slipper jeg å se på alt.  :sjarmor:

:ler:

Skrevet

Tenk på alt annet som er litt mer vesentlig enn at lårene blir feite når man sitter på do :-)

:klappe:

Gjest Gjest
Skrevet

Lårene mine bretter seg utover klosettringen og blir dobbelt så svære :forvirret:

Er nesten så jeg kvier meg for å gå på klosettet..

Blir bare deprimert av å se det :tristbla:

Gjest Gjest
Skrevet

Når man sitter på toalettet, er det ikke bare lårene som ser tjukke og brede ut. Magen henger også nedover i flere valker...Magen formelig folder seg utover og nedover lårene.

Ikke noe pent syn.

Skrevet
På do er vi alle feite!  :ler:

Da er det vel bra at man skal tømmes der også, så kanskje man blir mindre feit til neste gang...

Gjest Gjest
Skrevet

Høres ut som noen og envher her inne kunne trengt en tur på gymmen.

Skrevet

hahaha!

dette har jeg også tenkt endel på... bryr meg ikke spesielt om det da... hadde jeg skulle slanket bort dolårene, så de hadde sett slanke ut når jeg sitter på do, ville jo lålene sett ut som tannpirkere ellers...

men om det plager deg veldig når du sitter der, kan du jo stramme lårmusklene den tiden det tar å sitte der... ;)

er jo greit at de flyter litt utover, bredere grunnflate= bedre balanse :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Hvem vil vel ikke ta seg best mulig ut fra alle kanter på do :overrasket:

Prøv å tenk på hvordan det er for dorottene som ligger oppi all den gjørma du serverer de med i doen istedenfor :forvirret:

Hvis ikke det er noe trøst så prøv å forestill deg hvordan feite folk tar seg ut ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...