Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #21 Skrevet 1. juni 2006 Dette var et skikkelig nisje-spørsmål ! Om jeg evt. er feit på do, spiller ingen rolle. JEG er nemlig tøff i pyamas ! :grine2:
Diktern Skrevet 1. juni 2006 #22 Skrevet 1. juni 2006 dagens gode latter! TS: du får slutte å se på låra dine på do da!
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #23 Skrevet 1. juni 2006 Jeg er tynn, men det ser ut som om jeg har feite lår på do også. Ikkeno å bekymre seg over
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #25 Skrevet 1. juni 2006 Nei, når jeg sitter på do, kan jeg se hele ringen under meg. Så mens jeg sitter der så spiller jeg en liten trommesolo med knoklene mine!
loffen Skrevet 1. juni 2006 #26 Skrevet 1. juni 2006 Jeg pleier å brette halvparten av flesket under doringen mens jeg sitter der, så slipper jeg å se på alt.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 1. juni 2006 #28 Skrevet 1. juni 2006 Kvinnelår har jo en del kjøtt, så at man ser feitere ut enn ellers når de presses ned på doskålen er ikke så veldig rart
loffen Skrevet 1. juni 2006 #29 Skrevet 1. juni 2006 du er bare så tjukk girlfriend ← Det er deilig med noe å ta i vettu.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #30 Skrevet 1. juni 2006 Det er det! jeg hadde vært ganske bekymret, hadde ikke lårene mine blitt breiere når jeg la press på dem... hardt pinnekjøtt! hyl.
Hu i Svingen Skrevet 1. juni 2006 #31 Skrevet 1. juni 2006 Jeg pleier å brette halvparten av flesket under doringen mens jeg sitter der, så slipper jeg å se på alt. ←
Jomfru-77 Skrevet 1. juni 2006 #32 Skrevet 1. juni 2006 Tenk på alt annet som er litt mer vesentlig enn at lårene blir feite når man sitter på do :-)
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #33 Skrevet 2. juni 2006 Lårene mine bretter seg utover klosettringen og blir dobbelt så svære Er nesten så jeg kvier meg for å gå på klosettet.. Blir bare deprimert av å se det
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #34 Skrevet 3. juni 2006 Når man sitter på toalettet, er det ikke bare lårene som ser tjukke og brede ut. Magen henger også nedover i flere valker...Magen formelig folder seg utover og nedover lårene. Ikke noe pent syn.
Piff Skrevet 3. juni 2006 #35 Skrevet 3. juni 2006 På do er vi alle feite! ← Da er det vel bra at man skal tømmes der også, så kanskje man blir mindre feit til neste gang...
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #36 Skrevet 3. juni 2006 Høres ut som noen og envher her inne kunne trengt en tur på gymmen.
tåkedott Skrevet 4. juni 2006 #37 Skrevet 4. juni 2006 hahaha! dette har jeg også tenkt endel på... bryr meg ikke spesielt om det da... hadde jeg skulle slanket bort dolårene, så de hadde sett slanke ut når jeg sitter på do, ville jo lålene sett ut som tannpirkere ellers... men om det plager deg veldig når du sitter der, kan du jo stramme lårmusklene den tiden det tar å sitte der... er jo greit at de flyter litt utover, bredere grunnflate= bedre balanse
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #38 Skrevet 5. juni 2006 Hvem vil vel ikke ta seg best mulig ut fra alle kanter på do Prøv å tenk på hvordan det er for dorottene som ligger oppi all den gjørma du serverer de med i doen istedenfor Hvis ikke det er noe trøst så prøv å forestill deg hvordan feite folk tar seg ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå