Gå til innhold

Store lår på do

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eh hei.

Jeg er ikke feit tror jeg da. Men nå jeg sitter på dass så velter lårene mine liksom utover da, de ser jo schvære ut.

Er det andre som har det sånn? Som er tynne men feite på do liksom?

Er det noe jeg kan gjøre med det ?

Slitsomt det.. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eh hei.

Jeg er ikke feit tror jeg da. Men nå jeg sitter på dass så velter lårene mine liksom utover da, de ser jo schvære ut.

Er det så nøye da?

Er vell ganske så normalt siden lårene blir pressa litt sammen..Er vell ingenting å tenke på?hvorfor er det slitsomt for deg?

Skrevet

Det er naturlig det, at lårene blir sånn når du sitter på do, siden de får mye press på seg.

Ser ikke noe problem med det hvis det er bare på do du mener du er feit, regner ikke med så mange skal se på lårene dine i akkurat det øyeblikket?

Skrevet

:ler: jaja

Hvorfor skal du gjøre noe med det siden du er tynn ellers? Er vel ingen andre som ser lårene dine når du sitter på do uansett?

Skrevet
Eh hei.

:roll: Du har det fælt du!

Du får stå istedet da vettu ;)

Skrevet

jepp, lårene mine bretter seg utover doringen, det er fordi de ikke er laget av jern, men er litt bløte så de lar seg forme. Syns ikke det er så nøye jeg.

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme, at dette er en tanke som aldri har slått meg!

Skrevet

Jo mer muskler man har jo mindre blir div kroppsdeler "lange og flate" når de blir presset utover. Og omvendt. :) Det er nok ikke sikkert du er overvektig, det kan meget godt være at du er tynn (nå bare gjetter jeg, vi har jo ikke sett deg) men at du ikke har så mye muskler.

Uansett synes jeg ikke det er så mye å bry seg om. Med mindre det av en eller annen grunn plager deg veldig... (men da er det vel muligens et tegn på at det er andre ting, f.eks selvtilliten som ikke er helt bra?)

Skrevet

Hehe, alle sine lår blir 'feitere' når du sitter. Når du står henger de liksom nedover etter tyngdevekten, men når du sitter så må de jo få plass til å slappe av de også. :ler: Ikke tenk noe mer på det. Helt normalt. Alle har det sånn :klem:

Skrevet (endret)

Slettet, Mie (mod)

Endret av Mie
Skrevet

Joda vi er flere. Jeg og blir feit når jeg sitter på do. Får kjempelår! Men tenker ikke så mye over det sånn egentlig. :ler:

Skrevet

Det er vel noen av de tingene jeg ikke syns man skal bruke så mye tid på å fundere på - men meg om det! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...