AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Del Skrevet 24. august 2021 Hvordan ser den ut? Anonymkode: b8213...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 24. august 2021 #2 Del Skrevet 24. august 2021 Den er smal, ikke så stor, har glatt og velpleiet hud og velpleide negler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3 Del Skrevet 25. august 2021 Slanke fingre Anonymkode: 81552...822 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. august 2021 #4 Del Skrevet 27. august 2021 Hånden er liten og fingrene rette og rymmetriske, få blodårer. Stelte, gjerne litt lange negler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #5 Del Skrevet 27. august 2021 Jeg har veldig feminine hender og menn pleier legge merke til dem 🙈 er egentlig ikke noe jeg tenker over før de kommenterer det. Har også fått påpekt det av venninner som skulle ønske de hadde både hendene og føttene mine 🙈 bruker str 35 i sko, kjipe med det er at jeg som oftest må på barneavdelingen da…. Samme med vanter 😂😂 Anonymkode: 69e53...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #6 Del Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har veldig feminine hender og menn pleier legge merke til dem 🙈 er egentlig ikke noe jeg tenker over før de kommenterer det. Har også fått påpekt det av venninner som skulle ønske de hadde både hendene og føttene mine 🙈 bruker str 35 i sko, kjipe med det er at jeg som oftest må på barneavdelingen da…. Samme med vanter 😂😂 Anonymkode: 69e53...3f0 Hva er kjipt med det? Det er jo billigere å handle på barneavdelingen 😜 Anonymkode: aaec1...408 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #7 Del Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har veldig feminine hender og menn pleier legge merke til dem 🙈 er egentlig ikke noe jeg tenker over før de kommenterer det. Har også fått påpekt det av venninner som skulle ønske de hadde både hendene og føttene mine 🙈 bruker str 35 i sko, kjipe med det er at jeg som oftest må på barneavdelingen da…. Samme med vanter 😂😂 Anonymkode: 69e53...3f0 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er kjipt med det? Det er jo billigere å handle på barneavdelingen 😜 Anonymkode: aaec1...408 Haha sant, men ikke det beste utvalget og så små føtter på voksne ser bare rart ut. Anonymkode: 67402...d03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #8 Del Skrevet 28. august 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har veldig feminine hender og menn pleier legge merke til dem 🙈 er egentlig ikke noe jeg tenker over før de kommenterer det. Anonymkode: 69e53...3f0 Jeg har selv opplevd at menn har sett på og kommentert, også at noen har villet holde dem fordi de er «så fine». Anonymkode: b8213...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå