Gjest gotthard Skrevet 25. september 2005 #21 Skrevet 25. september 2005 bra det ikke bare er i min barnehage det er slike foreldre da, trudde nesten det var meg det var noe galt med jeg:-) og det var tydeligvis ei som kjente seg igjen her nå ja, som ikke helt tålte kritikken....
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2005 #22 Skrevet 25. september 2005 (endret) Gurimalla!ja det var visst ei som følte seg truffet ja!Du kan ikke kalle folk sånt da!hvor gammel er du egentlig???? ← Jeg kan kalle folk akkurat hva jeg vil! Og det gjør jeg spesielt når jeg finner ut at de ikke er så oppegående at de kan jobben sin engang, noe som er veldig vanlig på bygda. Nei, her på KG kan du ikke kalle folk hva du vil. Deler av innlegget er slettet. Tusenfryd - moderator Endret 25. september 2005 av Tusenfryd
Gjest gjest1 Skrevet 25. september 2005 #24 Skrevet 25. september 2005 Huff ja det er nok ikke bare bare å jobbe i en barnehage. Heldigvis er det null problemer i snuppa vår sin barnehage og hadde jeg hatt noen problemer med de som jobber der hadde jeg vært høflig og hyggelig når jeg påpekte det. De passer da trods alt på barna våre og vi burde være sjele glad for at noen vil ha en slik jobb. For det er ikke gøy å måtte håndtere "vanskelige" foreldre også.... Jeg hadde ALDRI hatt tålmodighet til å jobbe med barn dagen lang...
Gjest gjest1 Skrevet 25. september 2005 #25 Skrevet 25. september 2005 Huff ja det er nok ikke bare bare å jobbe i en barnehage. Heldigvis er det null problemer i snuppa vår sin barnehage og hadde jeg hatt noen problemer med de som jobber der hadde jeg vært høflig og hyggelig når jeg påpekte det. De passer da trods alt på barna våre og vi burde være sjele glad for at noen vil ha en slik jobb. For det er ikke gøy å måtte håndtere "vanskelige" foreldre også.... Jeg hadde ALDRI hatt tålmodighet til å jobbe med barn dagen lang...
Gjest MrsL Skrevet 25. september 2005 #26 Skrevet 25. september 2005 Er ikke enkelt når folk treffer spikeren så fullstendig på hodet
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2005 #27 Skrevet 25. september 2005 Jeg kan kalle folk akkurat hva jeg vil! Og det gjør jeg spesielt når jeg finner ut at de ikke er så oppegående at de kan jobben sin engang, noe som er veldig vanlig på bygda. ??Om de ikke "kan"jobben sin,blir da en sak du bør ta opp med styrer,og ikke med nabodama!Er vel heller at det er vanlig å baksnakke folk på bygda.!?! Det her var en seriøs tråd skrevet for å få synspunkt om denne saken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå