AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Del Skrevet 23. august 2021 Hei! jeg elsker å lage såper etc med essensielle oljer og vil gjerne kjøpe essensielle oljer i store dunker (1-2-3-4 liter) av gangen. Har googla meg ihjel, finner ingenting. Noen som vet? Anonymkode: 1e870...aae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Del Skrevet 23. august 2021 Hva er disse essensielle oljene laget av? Anonymkode: 59ffb...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 25. august 2021 #3 Del Skrevet 25. august 2021 Jeg antar du mener eteriske oljer (essential oils på engelsk)? Rene eteriske oljer er sykt krevende å utvinne, og prisen er deretter (en flaske med 5 ml roseolje koster for eksempel over 3000 kr.) Oljene er forøvrig vanvittig konsenterte, så det er bare en liten dråpe som skal til for å få effekten. Hvis du driver masseproduksjon av såper ville jeg foreslått syntetiske oljer isteden. Da får du (tilnærmet) samme lukten, uten de medisinske egenskapene til eteriske oljer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå