Gå til innhold

Hva spiste du til lunch i dag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

2 polarbrød havre med ost og skinke, 1 eple (Pink Lady).

Anonymkode: 081b2...4fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyllingvinger

Anonymkode: 4e52a...5c7

Skrevet

2 kokte egg, og en riskjeks med avokadomos. 

Anonymkode: 52f36...0cc

Skrevet

To grovbrød-skiver med grønn pesto, en oppskåret kyllingfilet, og masse rød paprika. + en pære og noen perletomater.  (Mye mat, men spiser bare tre ganger pr. dag)

Anonymkode: 6640f...0de

Skrevet

Jeg var på en lang sykkeltur, og satt og koste meg i en stille liten vik med brødskive med karbonade på, rislunsj og en liten juiceboks :P Deilig å spise lunsj ute! :)

• Liker 1
Skrevet

"Suppe på 5 min" laget på 1/3 kyllingfilet (ferdig stekt, bare trukket i varm suppe), 1 pk nudler, 1/2 revet gulrot, 1/2 finstrimlet spisspaprika, noen cm strimlet purre og en håndfull sjampinjong. Smaksatt med ingefær, soyasaus og siricha. 

Har bokser i kjøleskapet med ferdig preppet grønsaker og stekt kylling. Da lager jeg lunsj på hjemmekontoret på 5 min, enten suppe som over her, omelett med å tilsette to egg, eller salat med å blande inn couscous eller pasta. Veldig kjekt når man er lei brødskiver 😉

Skrevet

Grove rundstykker med salami.

Skrevet

Kjøpte mat i kantina: Potet- og purreløksuppe med foccaccia til. 

Anonymkode: 99a99...755

Skrevet

2 wraps med røkelaks, egg, smøreost og div grønnsaker + 1 skyr og en proteinbar

Skrevet

En liten skål søtpotetsuppe fra Eldorado og en skive.  

Anonymkode: 0bf70...0f2

Skrevet

Bruschetta med deilige solmodne tomater, burrata, avocado, basilikum, pesto, trøffelmajones og granateplebalsamico 😀

Anonymkode: af005...b97

• Liker 1
Skrevet

"Dobbel nugatti", (2 skiver med nugatti i mellom), og en nektarin i dag. Og kaffe :)

Gjest rampenissen72
Skrevet
Lafamiglia skrev (22 timer siden):

Byggrynssalat med tunfisk, cottage cheese, strimlet kål, sjalottløk og rucculapesto, pluss en kiwi

NAM!!

Skrevet

Kombinert lunsj og middag. 2 lunsjkaker i farten.

Skrevet

En nystekt grov ciabatta delt i to med 1/2 avokado, to speilegg, litt salt og pepper, og syltet rødløk :) 

Anonymkode: 88bc2...f10

Skrevet

2 knekkebrød med pestomarinert kyllingfilet, avocado og agurk, 1 gul kiwi, 1 plomme og en kopp grønn te.

Anonymkode: 73949...546

Skrevet

To brødskiver med kalkunpålegg og ost. 

Har hjemmekontor.

Anonymkode: beec3...baf

Skrevet

Var på fjelltur, så på toppen koste jeg meg med et par grove rundstykker med mye digg smør og ost&agurk :)  Nå er det tomt for grove rundstykker og jeg vil ha mer!😔

Anonymkode: 543f2...3fc

Skrevet

Pai med skinke og spinat (middagsrester), salat av tomat, paprika og tomat. Appelsin med hakka mandler på😋

Anonymkode: f5212...383

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...