AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Del Skrevet 23. august 2021 Det jeg forbinder med murring er dette: En følelse i skjedeområdet som er litt ubehagelig men ikke som menssmerter. Nesten som der er noe uro der, noe som jobber. Bruker å få det før mens. Nesten som kribling på ei vis Er nå prøver og er va 8-9 dpo. Kjenner murringer innimellom. Vil det si mens er på vei? og er dette kjent eller er det noe annet dere forbinder med murring? Anonymkode: b4653...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 23. august 2021 #2 Del Skrevet 23. august 2021 Har hatt murringer siden 5-6 dager etter EL. Snart ferdig med mensen og dei samme murringene er der enda. 8-9 dpo er det ikkje produsert nok HCG til at det kan vere teikn på graviditet uansett. Vent og ta ein test om ein vekes tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #3 Del Skrevet 23. august 2021 Miss_pancake skrev (4 minutter siden): Har hatt murringer siden 5-6 dager etter EL. Snart ferdig med mensen og dei samme murringene er der enda. 8-9 dpo er det ikkje produsert nok HCG til at det kan vere teikn på graviditet uansett. Vent og ta ein test om ein vekes tid Men spurte jo om at det jeg kjenner er mensmurringer? og siden jeg kjenner det nå så tidlig er det da sikkert at mens kommer? ts Anonymkode: b4653...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #4 Del Skrevet 23. august 2021 Vi er ikke doktorer Anonymkode: f86a8...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 23. august 2021 #5 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men spurte jo om at det jeg kjenner er mensmurringer? og siden jeg kjenner det nå så tidlig er det da sikkert at mens kommer? ts Anonymkode: b4653...e26 Litt usikker på kva du forventer å få av svar her. Det er du som kjenner kroppen din best Eg prøvde bare å forklare at eg har hatt liknande murringer både før og etter mens. Eg kaller det ikkje mens-murringer, men tenker på det som at hormoner jobber med noke der nede. Kva det er må gudane vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #6 Del Skrevet 23. august 2021 Jeg pleier å få mensenmurringer dagen før mensen. Nå når jeg ble gravid hadde jeg det fra ca 1 uke etter eggløsning og holdt seg i et par uker. Anonymkode: 60b39...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #7 Del Skrevet 23. august 2021 Miss_pancake skrev (30 minutter siden): Litt usikker på kva du forventer å få av svar her. Det er du som kjenner kroppen din best Eg prøvde bare å forklare at eg har hatt liknande murringer både før og etter mens. Eg kaller det ikkje mens-murringer, men tenker på det som at hormoner jobber med noke der nede. Kva det er må gudane vite Jeg lurer på 1: er det jeg beskriver det folk kaller murringer her inne. Hvis ikke, kjenner dere igjen det jeg beskriver? 2: er disse følelsene noe som alltid er forbundet til mens eller har noen kjent noe tilsvarende og likevel vært gravid? ts Anonymkode: b4653...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #8 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg pleier å få mensenmurringer dagen før mensen. Nå når jeg ble gravid hadde jeg det fra ca 1 uke etter eggløsning og holdt seg i et par uker. Anonymkode: 60b39...7c2 Men det du forbinder med murringer, minner det om det jeg beskriver? ts Anonymkode: b4653...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #9 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg lurer på 1: er det jeg beskriver det folk kaller murringer her inne. Hvis ikke, kjenner dere igjen det jeg beskriver? 2: er disse følelsene noe som alltid er forbundet til mens eller har noen kjent noe tilsvarende og likevel vært gravid? ts Anonymkode: b4653...e26 1. folk kjenner murring på forskjellige måter. Noen i rygg, noen i mage. Det heter mensmurring fordi det kjennes som mensen er rett rundt hjørnet 2. å ha mensmurring før og etter en positiv test er vanlig, men som sagt også vanlig om mensen er rett rundt hjørnet. ergo, dette symptomet kan du ikke bruke til noe som helst. Anonymkode: 252e9...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #10 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): 1. folk kjenner murring på forskjellige måter. Noen i rygg, noen i mage. Det heter mensmurring fordi det kjennes som mensen er rett rundt hjørnet 2. å ha mensmurring før og etter en positiv test er vanlig, men som sagt også vanlig om mensen er rett rundt hjørnet. ergo, dette symptomet kan du ikke bruke til noe som helst. Anonymkode: 252e9...71c Okei, takk. Trenger ikke gi opp håpet enda for denne syklusen. Selv om heg kjenner murringer allerede nå. Ts Anonymkode: b4653...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #11 Del Skrevet 24. august 2021 Miss_pancake skrev (16 timer siden): Har hatt murringer siden 5-6 dager etter EL. Snart ferdig med mensen og dei samme murringene er der enda. 8-9 dpo er det ikkje produsert nok HCG til at det kan vere teikn på graviditet uansett. Vent og ta ein test om ein vekes tid Det du sier er jo IKKE sant! jeg hadde akkurat de smertene vedkommende opplever ca 8-9 DPO, og 10 DPO testet jeg super sterkt positivt! Så jo noen kan produsere nok HCG innen da Anonymkode: 5f50a...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #12 Del Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg lurer på 1: er det jeg beskriver det folk kaller murringer her inne. Hvis ikke, kjenner dere igjen det jeg beskriver? 2: er disse følelsene noe som alltid er forbundet til mens eller har noen kjent noe tilsvarende og likevel vært gravid? ts Anonymkode: b4653...e26 Jeg har opplevd smerter som lignet veldig på menssmerter ca. 8-9 DPO altså ca. 5 dager før mensen. Og de varer innimellom den dag i dag også, og jeg er gravid. Fikk en soleklar positiv test 10dpo, og deretter også positivt digital dagen etterpå. De smertene er nok bare livmoren som tilpasser seg og strekker seg ut. For meg kjennes det ut som kramper akkurat like til de man får under mensen. Anonymkode: 5f50a...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 24. august 2021 #13 Del Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det du sier er jo IKKE sant! jeg hadde akkurat de smertene vedkommende opplever ca 8-9 DPO, og 10 DPO testet jeg super sterkt positivt! Så jo noen kan produsere nok HCG innen da Anonymkode: 5f50a...e4b Ja sjølvsagt finnes det alltid unntak for regelen. Men i og med at egget fester seg rundt 6-10 dpo vil dei aller færreste ha supersterk strek 10dpo. Sist eg testa positivt trudde eg også det var 10dpo. Var ein veldig sterk strek. Viste seg at eg var blitt gravid syklusen før. Men det er jo enkelt, om du trur mensmurringene skyldes graviditetshormonet HCG er det jo bare å ta ein test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå