Gå til innhold

Venninne sender mye kjærestesnaps


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det nå nylig hun har begynt å sende mye kjærestesnapper, eller har hun alltid gjort det (siden du sier hun generelt snapper mye). Hvis hun alltid har gjort det så legger du nok mest sannsynligvis bare ekstra godt merke til det nå siden det er slutt, altså det trenger ikke å være vondt ment.

Jeg tror jeg hadde lagt bort snap for en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at det er sårt for deg, ts, men hun tenker nok ikke over det siden hun «alltid» har holdt på sånn. Noen har mer behov for å dokumentere enn andre. Du kan jo ha i bakhodet at det som vises på snap ikke nødvendigvis gjenspeiler virkeligheten, at du overreagerer + at det er naturlig å bli litt selvsentrert rett etter et brudd.

Prøv å se forbi det hvis du klarer. Selv fikk jeg for mange år siden vite at jeg aldri kunne få barn. Mine nærmeste venninner sluttet å fortelle om graviditeter før det ble så synlig at de «måtte» - av hensyn til meg. De sendte heller ikke bilder av barna (ikke at jeg bryr meg om bilder av barn, men det ble feil siden det var av misforstått hensyn til meg).

Jeg tok meg en runde med de og forklarte at jeg blir jo like glad på deres vegne selv om jeg ikke kan få barn selv. Det var ubehagelig å bli tatt så hensyn til.

Det å stå midt oppi et brudd er nok litt annerledes, men det blir for mye å forlange at andre skal slutte å snappe om sine kjærester. Det er selvfølgelig ikke noe gøy å få gnidd inn all lykken til andre, men plutselig er du lykkelig igjen - med eller uten kjæreste, og da bryr du deg ikke lenger eller så ler du bare av at de holder på sånn. Hvem er egentlig interesser i snap av noen som masserer beina til kjæresten… Er forholdet deres veldig nytt siden hun «ikke klarer» 2 uker borte fra ham? Hvor gamle er de? Det går seg nok til skal du se, plutselig så gleder hun seg til 2 uker alenetid og du har kommet over bruddet og ser lysere på ting.

Vet det er en klisje, men det er sant at det blir bedre med tiden til hjelp.

Anonymkode: b0f07...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...