Gå til innhold

Venninne sender mye kjærestesnaps


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nylig blitt dumpa av kjæresten jeg var sammen med i 5 år … er med i en snapgruppe med 5 andre venninner. Ene venninne der, som generelt sender mye snapper, sender ekstremt mye kjærestesnapper. Bilde av at han masserer føttene hennes, hva de har mat, at de har bestilt tur osv… føler hun gnir i trynet mitt at forholdet hennes går så bra når livet mitt har blitt snudd på hodet og jeg har det så fælt… attpåtil sendte hun snap «da har kjæresten reist :( helt jævlig! Savner han!!! Hvordan skal 2 uker gå?!» han jobber på plattform…

 

er hun psykopat??? Hvordor gjør hun sånt??

Anonymkode: 435a7...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at det bare er du som legger litt mer merke til det nå som du har blitt dumpa. Ingen er psykopat for å dele at de er glad i kjæresten sin

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere? 16-18? Jeg er 25 og jeg og venninnene mine sluttet med slikt for flere år siden..syns også det er på grensa til råttent gjort når hun nylig vet du har gått ut av et langt forhold. De trenger ikke dokumentere alt mulig heller......

Anonymkode: ce12e...036

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjør sånn fordi dette - at hun har det bra i forholdet - er det hun ønsker å fremheve nå. Det er jo det snap er til for. Ikke for virkeligheten, for det imaget vi ønsker å presentere for verden. Tenk på snap som din personlige reklamekanal. Du presenterer deg slik du ønsker å fremstå 24/7. du presenterer ikke virkeligheten, men driver tung imagebygging. Det samme gjør absolutt alle andre - særlig de som later som om de deler «hverdagen» sin. 

hHvorfor ønsker hun å fremheve det? Kanskje fordi hun har det vanskelig utenfor akkurat denne ene detaljen? Kanskje fordi ditt brudd fikk henne til å slutte å ta sitt forhold for gitt? Hva vet vi. Det har neppe noe med deg å gjøre.

Anonymkode: 20af5...3ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newgirll skrev (1 minutt siden):

Jeg tror at det bare er du som legger litt mer merke til det nå som du har blitt dumpa. Ingen er psykopat for å dele at de er glad i kjæresten sin

Enig der, MEN slike snapp kan og bli veeeeldig mye og utrolig lite interessant for andre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Psykopat? Kanskje du bør ta deg en pause fra denne snapgruppen? Jeg har venner som deler masse på snap om barna sine. Jeg har barn selv, men null interesse av å se flere snapper ukentlig av andres barn likevel. Så noen har jeg blokkert, og noen åpner jeg, men blar bare fort forbi om jeg ser det er bilder/videoer av barna deres. Man kan sjeldent endre andre, men man kan ta noen valg selv. 

Anonymkode: 03fd6...db7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newgirll skrev (9 minutter siden):

Jeg tror at det bare er du som legger litt mer merke til det nå som du har blitt dumpa. Ingen er psykopat for å dele at de er glad i kjæresten sin

Men det går an å begrense seg, tenke seg litt om. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

føler hun gnir i trynet mitt at forholdet hennes går så bra når livet mitt har blitt snudd på hodet og jeg har det så fælt… attpåtil sendte hun snap «da har kjæresten reist :( helt jævlig! Savner han!!! Hvordan skal 2 uker gå?!» han jobber på plattform…

Sendte hun snap med ca samme tekster også før ditt kjæresteforhold ble avsluttet?

Anonymkode: fb28e...bb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår faktisk TS her og er godt voksen. Om venninnen min hadde gått gjennom et tøft brudd, så hadde ikke jeg gnidd det inn ved å sende romantiske snapper av meg og min mann.
Ærlig talt - jeg har da sosiale antenner??Ingen av mine venninner hadde gjort det samme heller. 
Absolutt ikke sikkert at hun gjør det med vilje eller bevisst, men det tyder på dårlig sosial kompetanse spør du meg.

Anonymkode: 2d10b...271

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sendte hun snap med ca samme tekster også før ditt kjæresteforhold ble avsluttet?

Anonymkode: fb28e...bb0

Ja det gjorde hun

Anonymkode: 435a7...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd noe lignende. Dødsfall i min nære familie, min far døde i en ulykke. Jeg var helt knust av sorg, og min bekjente hadde nettopp fått vite dette.  Denne bekjente som aldri før har snakket om sin far, moret seg (og flirte høylydt) med å snakke om hvor fantastisk hun har det sammen med sin far og hun la ut i det vide og brede om sin far. 

Denne bekjente hadde også for vane å komme med giftige kommentarer for å påføre andre mennesker smerte.

Anonymkode: fb28e...bb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har nylig blitt dumpa av kjæresten jeg var sammen med i 5 år … er med i en snapgruppe med 5 andre venninner. Ene venninne der, som generelt sender mye snapper, sender ekstremt mye kjærestesnapper. Bilde av at han masserer føttene hennes, hva de har mat, at de har bestilt tur osv… føler hun gnir i trynet mitt at forholdet hennes går så bra når livet mitt har blitt snudd på hodet og jeg har det så fælt… attpåtil sendte hun snap «da har kjæresten reist :( helt jævlig! Savner han!!! Hvordan skal 2 uker gå?!» han jobber på plattform…

 

er hun psykopat??? Hvordor gjør hun sånt??

Anonymkode: 435a7...9fc

Hun er ikke psykopat. Det er du som er egoist. Selvfølgelig kan hun vise at hun er lykkelig i sitt forhold. Hun trenger ikke slutte med det bare fordi du ikke er i et forhold mer. Du fremstår som altfor ung og uerfaren ... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja det gjorde hun

Anonymkode: 435a7...9fc

Det er bra at dette ikke var noe hun begynte med etter at ditt forhold tok slutt. 

Anonymkode: fb28e...bb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det er du som tar deg nær av hennes snapper. 

Jeg ble singel for et års tid siden, fant ut at min eks hadde vært utro over lenger tid. Tungt brudd, men det var det som måtte til. Den ene venninnegjengen sluttet å sende snapper av kjærestene sine, den andre gjengen fortsatte. Ja, jeg var helt knust, men jeg unner da mine venninner å ha det bra. De skal ikke måtte gjemme unna kjærestene sine selv om jeg er singel. 

Anonymkode: 5ea85...8e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke hun er psykopat… Vi mennesker er skrudd sammen sånn at vi legger merke til ting som er «aktuelle» i vår livssituasjon. Har du nettopp kjøpt deg en Volvo, vil du se Volvoer overalt. Barnløse prøvere ser gravide overalt. 

Akkurat nå har du naturligvis bruddet med kjæresten din i fokus og da vil du legge merke til kjæresteting mye lettere. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Har nylig blitt dumpa av kjæresten jeg var sammen med i 5 år … er med i en snapgruppe med 5 andre venninner. Ene venninne der, som generelt sender mye snapper, sender ekstremt mye kjærestesnapper. Bilde av at han masserer føttene hennes, hva de har mat, at de har bestilt tur osv… føler hun gnir i trynet mitt at forholdet hennes går så bra når livet mitt har blitt snudd på hodet og jeg har det så fælt… attpåtil sendte hun snap «da har kjæresten reist :( helt jævlig! Savner han!!! Hvordan skal 2 uker gå?!» han jobber på plattform…

 

er hun psykopat??? Hvordor gjør hun sånt??

Anonymkode: 435a7...9fc

Hun ser seg selv, sitt liv og det er det hele. Tviler sterkt på at hun ser så langt som til at du sliter etter brudd. 

Anonymkode: c93d0...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men folk kan jo ikke slutte å snakke om sine liv selv om en bekjent eller en venn føler sorg over et tap, mener jeg. 

Når man føler sorg over et tap (i forbindelse med  feks dødsfall, samlivsbrudd, ufrivillig barnløshet), så blir man jo ofte påminnet tapet og sorgen veldig ofte (enten daglig eller mange ganger pr dag).

Det er ofte slik at man MÅ kjenne på denne sorgen veldig veldig mange ganger før sorgen etterhvert (noen ganger tar det flere år) blir noe svakere.

Det blir feil om venner og bekjente ikke skal kunne snakke om sin far "fordi min far døde".

Det blir feil om venner og bekjente ikke skal kunne snakke om sine barn "fordi jeg er ufrivillig barnløs".

Det blir feil om venner og bekjente ikke skal kunne snakke om sitt kjæresteforhold "fordi mitt kjæresteforhold tok slutt".

Anonymkode: fb28e...bb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok noe du må deale med siden det er du som har problemet. Du sier også at hun gjorde sånt før det ble slutt med deg og kjæresten. Mitt råd er å bla raskt videre og ikke bry deg med disse snappene. Har man 5 venninner feks og alltid skulle ta hensyn til at noen er blitt dumpa/har dumpa vil man lett føle at man går på eggeskall.

Vil også påpeke at du ikke har freepas til å si hva du vil om andre selv om du selv sørger. Å kalle venninner pykopat vil for mnge være å gå over streken.

Anonymkode: 5c638...90e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som sender ørten snapper av kattene sine, og hun vet at jeg ikke liker katter. Hun må være psykopat...

Man kan la være å åpne snapper, vet du. Det er mye man kan ta ansvar for selv, for å unngå å ha det dritt.

Anonymkode: 71398...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...