Gå til innhold

Klesstil dealbreaker?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tja. Jeg mener at klesstil til en viss grad reflekterer hva slags person du er, så det er ikke helt urelevant sånn sett. Handler ikke om enkeltplagg eller hva som er fint eller stygt, men et helhetsinntrykk av stil, type klær og personlighet 

Anonymkode: 3df7b...9f8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Glut skrev (På 22.8.2021 den 16.04):

Jeg går med dongribukse og t-sjorte med et navn på et metalband. Skinnjakke om vinteren. Armyboots til fottøy. Alle klærne er svart. Slik har jeg gått i 25 år. Aldri hatt problemer med å finne dame.

Høres ut som midt i blinken. Hvis jeg skulle velge klesstil for mannen. Sånn ca.. hvorfor ikke tykkere jakke på vinteren?

Jeg bryr meg lite om hva mannfolka går med. "Metalstil" er hot. Men de fleste jeg har falt for har kjedelig stil. Dongeri og nøytral genser.

Anonymkode: 49293...0f6

• 3 uker senere...
Skrevet

.

Anonymkode: c53e5...53c

Skrevet

Det eneste jeg kan tenke meg er dealbreaker er tørkle i halsen, og genser over skuldrene. 

Anonymkode: 52433...142

• Liker 2
Skrevet

Liker best å se han naken uansett, så bryr meg ikke så mye om hva han kler seg i ellers. 

Skrevet

.

Anonymkode: c53e5...53c

Skrevet

Jeg kunne nok aldri vært sammen med ei dame som ikke brukte jeans. Hadde ført til at jeg så på alle andre damer som går i det og savnet at min ikke gikk med. Hadde følt at det hadde blitt et slags mentalt utroskap (hvis noen skjønner?)

Anonymkode: 5a0b7...c17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...