Gå til innhold

Klesstil dealbreaker?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil ha en mann med flosshatt!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest TheCatLady
Skrevet

Det er ikke så ofte jeg ser helt horrible greier på menn, men det å kle seg slaskete, i skitne klær, ødelagte klær, klær som ikke passer eller bare en helt merkelig og fæl stil så kan det være en dealbreaker. 

Ikke så veldig ofte jeg ser menn jeg er tiltrukket av gå med helt grusomme klær så det har egentlig aldri vært et problem. 

Skrevet

dealbreaker om ei dame går i joggedress,mest tragiske antrekket som finnes.

Anonymkode: 710ac...248

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, Daria said:

Hvis han har en klesstil som er så spesiell og outrert at jeg ikke kan leve med den, er det vel sannsynlig at vi ikke er kompatible på andre områder også.

This! Jeg har selv en klesstil med en viss vibe og søker partnere som ikke nødvendigvis kler seg likt, men det henger ofte sammen. Jeg kunne aldri vært sammen med noen som kun går i BI-uniform, mye camomønster, tacky stil eller lignende, men alt som er høvelig fresht og jordnært funker for min del. 

Anonymkode: be8e1...627

• Liker 1
Skrevet

Beige Chinos og lys blå poloskjorte. Da takker jeg nei. Vaffeljakke, tørkle i halsen, seilersko, ikke sokker i skoa..... er også nei Takk.  

Han må gjerne gå i arbeidsklær eller turklær.  

Anonymkode: 92035...a9b

• Liker 1
Skrevet
On 8/22/2021 at 4:04 PM, Glut said:

Armyboots til fottøy. Alle klærne er svart. Slik har jeg gått i 25 år.

Kan da umulig være et sunt miljø for føttene dine å gå slik året rundt? Armyboots, er rimelig polstret, og føttene og tærne dine trenger luft. Det kan fort danne seg sopp og sur lukt. 

Selv så er jeg ikke så nøye på klesstil på en mann, men jeg synes det er pent med menn som har en avslappet klesstil, men likevel ren og fin. Er også svak for menn som pynter seg ordentlig på f.eks 17.mai eller julaften med flott dress som sitter bra, nystrøket skjorte og pent slips. Altså at de har sin egen stil, men at de vet å pynte seg når det er fest. De mennene jeg har vært med har vært litt sløve der for min smak, tar på seg ei krøllete skjorte på 17 mai med øverste knappene åpne, og vanlig bukse og joggesko.

Så må jeg si at folk som dukker opp på date i hullete slitte klær, flekker, utslitte joggesko, eller svettelukt osv gir et meget dårlig første inntrykk på meg. 

Anonymkode: cd0b9...e21

Skrevet

Joggebukser/pysjbukser ute i offentligheten, og utvaskede, sjaskete klær i feil størrelse er nok største dealbreaker. Hvordan man kler seg sier ellers en god del om livsstil og interesser, så det er også mye annet som vil få meg til å holde meg unna, da klærne tilsier at vi har lite til felles.

Anonymkode: e88e7...c6a

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kan da umulig være et sunt miljø for føttene dine å gå slik året rundt? Armyboots, er rimelig polstret, og føttene og tærne dine trenger luft. Det kan fort danne seg sopp og sur lukt.

Armyboots er noe av det absolutt beste å gå i. Dem er laget for soldater som skal gå hundrevis av mil og dem varer i åresvis. Det er viktig å ha flere par slik at man kan lufte dem innimellom. Jeg bruker joggesko hvis det er 30 grader om sommeren da. Kommer litt ann på hvor langt jeg skal gå. Har aldri hatt sopp, og det blir ikke lukt hvis man behandler dem riktig.

Skrevet

Stramme jeans på menn funker bare ikke for meg.

Anonymkode: c36c2...7a4

• Liker 3
Skrevet

Treningstights uten for trening, kanskje? Greit om du skal innom butikken eller noe, men synes det er dritstygt med jenter som går med sånt hele tiden.

På menn er det mest hettegenser/joggebukser/joggesko som er fælt. Også litt ironisk at de som kler seg sånn omtrent aldri trener, og bare sporadisk dusjer.

Anonymkode: aa56a...ca7

Gjest padawan
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-22 den 15.21):

Er klesstilen til eventuell partner en dealbreaker? Kan du droppe en partner på grunn av hva h*n går med eller ikke går med?

Jeg er mer opptatt av at vedkommende kler seg propert i situasjonene hun er i. Brukes joggedress eller olabukse i bryllup er det kroken på døren for å si det slik. 

Skrevet

Klesstiler kan jo til en viss grad endres på.
Når jeg møtte mannen min hadde han er overdrevent rapper/skater stil. Litt ala Eminem, med heftig oversize hettegensere og gigantiske formløse saggebukser. 

Men det gikk faktisk veldig raskt å få justert på dette.. Jeg kjøpte noen klesplagg til ham i gave, og gav komplimenter for alt som satt fint på ham. (Gav ham aldri kritikk eller presset på noe) Menn tar jo virkelig komplimenter til seg, så alle nye klær han kjøpte etter det hadde mye bedre snitt. Han har fortsatt en «street-stil» 10 år senere, men klærne passer kroppen hans og ser pent ut. 

Selv tilpasser jeg jo også stilen min litt etter hva han synes jeg er fin/ikke fin i..

Anonymkode: 20dfe...1c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dealbreaker hvis han går bare med Hawaii-skjorter, regnbueklær og flosshatt,

Anonymkode: 66f73...7bc

1A611B01-7A67-4AED-9BD4-A7B74B6F725F.png

Anonymkode: 60b96...b81

• Liker 1
Skrevet

Det viktigeste er at man har sin egen stil. At man tør å være seg selv og ikke bare prøver å "fake", eller kopiere en eller annen Instagram influencer, eller bare forsøker å hive seg på allslags nye tender bare fordi det er moderne , eller fordi man ikke tør å stå utenfor normen. Dårlige forsøk på å gjøre det dem  "kule" folka gjør er ikke særlig tiltrekkende.  "Ektehet" er litt for sjelden i dagens samfunn synes jeg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Treningstights uten for trening, kanskje? Greit om du skal innom butikken eller noe, men synes det er dritstygt med jenter som går med sånt hele tiden.

Det er nok veldig mange menn som er uenig i dette. For meg er treningstights det desidert mest sexy plagget en dame kan iføre seg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er litt for kresen for mitt eget beste når det gjelder stil. Har sveipet bort menn på tinder på grunn av skinnjakke med feil fasong for eksempel. Ikke minst feil sko, og feil lue. Jeg føler at jeg er ganske treffsikker når det gjelder stil og personlighet. Jeg er en observatør. Klarer ikke legge fra meg den uvanen, og har garantert gått glipp av et par gode menn. Jepp, tror dette må være det kjipeste med meg.

Anonymkode: 7f88c...fc8

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er litt for kresen for mitt eget beste når det gjelder stil. Har sveipet bort menn på tinder på grunn av skinnjakke med feil fasong for eksempel. Ikke minst feil sko, og feil lue. Jeg føler at jeg er ganske treffsikker når det gjelder stil og personlighet. Jeg er en observatør. Klarer ikke legge fra meg den uvanen, og har garantert gått glipp av et par gode menn. Jepp, tror dette må være det kjipeste med meg.

Anonymkode: 7f88c...fc8

🤭 Vi er nok flere der. Veldig overfladisk, jeg vet.. jeg er også litt sånn at hvis en person har på seg samme genseren på sånn 3 av 4 bilder så får jeg inntrykk av at her er det en som aldri skifter klær eller kjøper seg noe nytt, selv om det kanskje var tilfeldig at han hadde akkurat den genseren på seg når bildene ble tatt. Sveiper også rett forbi menn som har bilde av seg selv i tights, jeg er nok en av de få som synes det er vanvittig avtennende med froskelår. Heller ikke fan av klær kun bestående av logoflash, fotballtrøyer eller band t skjorter. Sikkert kult når vi var 15, men ikke nå lenger. 

Skrevet

Hater å innrømme det men sveiper Venstre dersom jeg ser sixpence, tights, Tour de France-stil sykkelantrekk eller loafers/mokkasiner

Anonymkode: 76864...432

• Liker 3
Gjest TheCatLady
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

🤭 Vi er nok flere der. Veldig overfladisk, jeg vet.. jeg er også litt sånn at hvis en person har på seg samme genseren på sånn 3 av 4 bilder så får jeg inntrykk av at her er det en som aldri skifter klær eller kjøper seg noe nytt, selv om det kanskje var tilfeldig at han hadde akkurat den genseren på seg når bildene ble tatt. Sveiper også rett forbi menn som har bilde av seg selv i tights, jeg er nok en av de få som synes det er vanvittig avtennende med froskelår. Heller ikke fan av klær kun bestående av logoflash, fotballtrøyer eller band t skjorter. Sikkert kult når vi var 15, men ikke nå lenger. 

Hæ? Synes damer at det er fint med menn i tights? :)

Jeg synes heller ikke at det er spesielt lekkert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...