Gå til innhold

Nedsatt sexlyst

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Opplevde noe merkelig.. Det tok kjempelang tid å "komme i gang". Det er 5 dager til ikm. Er det vanlig å være mindre lysten uka før mens? Kan ikke komme på at dette har skjedd meg noen gang før i det hele tatt. 😜 Kan jeg være gravid? 🤗 Vanskelig for dere å svare på.. Men andre som har opplevd det før ikm og vært gravide? 

Anonymkode: d2833...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"komme i gang"? Spre bena, er ikke verre enn det. Dette kommer nok av at du overtenker. 

Anonymkode: baa13...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

"komme i gang"? Spre bena, er ikke verre enn det. Dette kommer nok av at du overtenker. 

Du bør lære litt mer om kvinner før du har sex med en.

Anonymkode: 72a90...9cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er åpenbart ikke et tegn da? Etter som ingen kjenner seg igjen? 🙆‍♀️😅

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette varierer vell litt gjennom syklusen, jeg kan ikke svare på om det er ett tegn eller ikke da det varierer så mye fra kvinne til kvinne. Noen får økt sexlyst og andre får nedsatt 🤷🏼‍♀️

jeg er i dpo land nå og har økt lyst igjen så 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ts

Mange får noe redusert sexlyst rett før mens. Hvis du har mye sex pga prøving, kan jo det også redusere behovet noe. Noen opplever manglende sexlyst umder graviditet, andre det motsatte. Jeghar sluttet å lete etter tegn fordi jeg hver gang har funnet "tegn" uten å være gravid. Håper det klaffer for deg denne gangen.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du bør lære litt mer om kvinner før du har sex med en.

Anonymkode: 72a90...9cd

Godt jeg aldri kommer til å ha sex med en kvinne, foretrekker menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livetshemmelighet skrev (6 timer siden):

Dette varierer vell litt gjennom syklusen, jeg kan ikke svare på om det er ett tegn eller ikke da det varierer så mye fra kvinne til kvinne. Noen får økt sexlyst og andre får nedsatt 🤷🏼‍♀️

jeg er i dpo land nå og har økt lyst igjen så 🤣

Ja, det gjør kanskje det for en del. For meg har det aldri variert, skjønner du, derfor jeg ble så overrasket. 😊 Får bare vente og se 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svartfugl skrev (5 timer siden):

Mange får noe redusert sexlyst rett før mens. Hvis du har mye sex pga prøving, kan jo det også redusere behovet noe. Noen opplever manglende sexlyst umder graviditet, andre det motsatte. Jeghar sluttet å lete etter tegn fordi jeg hver gang har funnet "tegn" uten å være gravid. Håper det klaffer for deg denne gangen.😊

Har aldri før hatt redusert lyst, skjønner du. Derfor det var så spesielt. 😊 Skjedde ikke sist gang jeg var gravid heller. Så vidt jeg husker. Skjønner det med å lete etter tegn ja.. Men begynte nå å lure etterpå. 😊 Takk for det. Lykke til til deg også hvis du prøver. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Godt jeg aldri kommer til å ha sex med en kvinne, foretrekker menn. 

Hvorfor i alle dager svarer du i denne forumdelen da: PRØVERE OG UFRIVILLIG BARNLØSE? For å skape dårlig stemning? Du har vel fint lite å bidra med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svartfugl skrev (1 time siden):

Hvorfor i alle dager svarer du i denne forumdelen da: PRØVERE OG UFRIVILLIG BARNLØSE? For å skape dårlig stemning? Du har vel fint lite å bidra med?

Er kvinne og prøver, har vel like mye rett som deg til å være her. Forstod ikke ts sitt latterlige problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Er kvinne og prøver, har vel like mye rett som deg til å være her. Forstod ikke ts sitt latterlige problem. 

Trodde du var en homofil mann.😅 Men da får du jobbe litt med leseforståelsen din, for hun beskrev ikke et problem, hun lurte på om det kunne være et tegn på graviditet. Les mer enn overskriften neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ts

Jeg har opplevd å ha noe redusert sexlyst før mens, men det har ikke vært fordi jeg er gravid. Men det varierer fra syklus til syklus. Forrige syklus hadde jeg høy sexlyst dagene før mens, og begynte nesten å lure på om jeg hadde EL igjen, så kåt som jeg var😅

Anonymkode: f0c7a...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...