Gå til innhold

Hva synes dere om dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For meg virker det som om denne gutten var moden i kroppen, og umoden i hodet, blant annet med tanke på at han som var 13 lekte såpass mye med en 8-åring.

Fra hans side kan dette ha vært et "ufarlig påfunn", en form for eksperimentering og spøk som er vanlig blant barn - skjønt, ved hans alder burde han ha utviklet et filter som fikk han til å forstå at dette ville være å gå langt over grensen.

For ditt vedkommede - du var bare 11, og ble utsatt for noe du syntes var ekkelt og ubehagelig. Når man er 11 har man også utviklet en oppfatning av penis som noe mer enn bare det gutter tisser med, noe som kan ha bidratt til å gjøre opplevelsen enda mer ubehagelig slik at den virkelig brant seg fast i minnet.

Jeg er litt usikker på hvordan fagfolk definerer seksuelle overgrep. Selv ville jeg nok heller kalt det et kraftig overtramp av dine personlige grenser. Og et jævla dumt påfunn. Men, hva man velger å kalle hendelsen gjør det ikke mer eller mindre ille for deg, og det har heller ingenting å si for hva du har rett til å føle om dette i ettertid.

Kommentaren om å "ikke tenke på det" synes jeg var drøy. Har man vært utsatt for en opplevelse i barndommen som har satt spor, uansett hva dette er, så er det ikke bare bare å "glemme det".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...