Gå til innhold

Navnet Nelius?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi føler at vi har funnet et unikt navn! Vi har hørt Nelian, men det likte vi ikke så godt.  Er ikke Nelius et utrolig flott navn? 😊

Anonymkode: 925ef...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er galt med å gi barnet et noenlunde normalt navn? *forutsetter selvsagt at HI ikke er trolling *

Anonymkode: 4522b...2fb

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men det høres ut som et barn som ikke klarer å uttale Kornelius. Jeg ville gitt barnet navnet Kornelius og kalt det Nelius kanskje. 

Anonymkode: 8cc85...46a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høre ut som et fint kallenavn/kjælenavn. Ikke som ekte navn. Gi barnet et skikkelig navn og kall barnet nelius som kosenavn.

Anonymkode: dfd40...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er tilbakestående om dere mener det er et bra navn. 

Anonymkode: abba4...905

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo bare kuttet et velkjent navn i to, og kaller det så unikt? Kornelius er finere. Bruk det, og så får dere heller bruke halvparten av navnet som kallenavn på ungen hjemme.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du tenkt på at dette barnet ikke skal være liten og søt for alltid? Han skal bli en voksen og, virker som mange glemmer det i iveren etter å finne et spesielt navn til sin spesielle unge 🙈

Anonymkode: af215...05c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (Akkurat nå):

Hva med Nils?

Nils Kornelius! * klapp klapp *

Anonymkode: 5a100...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søtt navn til en katt, men ikke til et menneske må jeg innrømme. Da ville jeg heller gått for Cornelius og evt. brukt Nelius som kallenavn om du vil. Cornelius er også forholdsvis uvanlig navn

Anonymkode: f5bdb...716

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte gir navn til ungene sine som om de ikke var mennesker. Denne gutten skal bli en mann en dag. Jeg vet ikke om jeg ville ansatt en «Nelius» som hjernekirurg eller konsernsjef. Han ville kanskje passet bedre som ansatt på lekeland, eller klovn i barnebursdager.

Anonymkode: 48959...848

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...